نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

*/ سعی کن آنقدر کامل باشی که بزرگترین تنبیه تو برای دیگران گرفتن خودت از آنها باشد. ( پائولو کوئیلو)
*/ آرامشی که اکنون دارم،مدیون انتظاری است که دیگر از کسی ندارم(سیلویا پلات)
*/ تا باد مخالف نباشد، بادبادک بالا نمی رود!
*/میخوای واسه هدفت تلاش کنی یا میخوای یه عمر حسرت بخوری؟؟!!
*/ بندبازها درست موقع سه قدم آخر می‌میرن. چون فکر می‌کنند دیگه رسیدن و اون سه قدم رو با غرور بر‌می‌دارن.
*/ یگانه صافکار دلهای تصادفی خداست...
*/بدی بزرگ شدن اینه که دیگه زخمامون با بوس کردن خوب نمیشه!
*/ ﻗﺪﺭﺕ ﮐﻠﻤﺎﺗﺖ ﺭﺍ ﺑﺎﻻ ﺑﺒﺮ ﻧﻪ ﺻﺪﺍﯾﺖ ﺭﺍ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﺭﺷﺪ ﮔﻠﻬﺎ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﻧﻪ ﺭﻋﺪ ﻭ ﺑﺮﻕ !
*/برای قایق های بی حرکت، موج ها تصمیم می گیرند..
*/به ما گفتن یک‌بار بیشتر زندگی نمی‌کنی، ما هم پاشدیم، جمع کردیم و رفتیم که زندگی کنیم، نگو همین پاشدن، جمع کردن و رفتن خودِ زندگی بود!
*/انسان مدام باید مشغول کار باشد. سازندگی کند، وگرنه از درون پوک می شود. و بیکاری بدتر از تنهایی است. آدم بیکار در جمع هم تنهاست ...

گاز ....ت وصل باشه!

يكشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۲۶ ب.ظ

دیروز ساعت حدود 5 عصر بود که من فرصت نکرده بودم ناهار بخورم! وارد بلوک که شدم، به زور خودمو چپوندم تو آسانسور که برم خونه، یکی از دوستان و همسایگان در حضور خانمش و یکی دو تا از خانمها و آقایون همسایه که من نمیشناختمشون ازم پرسید :گاز وصل شده؟ (آخه یکی دو وز پیش گاز مجتمع قطع شده بود)

منم نه گذاشتم نه برداشتم گفتم: گازِ دلت وصل باشه!

یکی دو  نفر لبخند ملیحی زدند و من در اعماق افکار خودم غرق بودم که تازه وقتی پیاده شدم متوجه شدم چه سوتی عظمایی دادم!  فقط میخواستم سرامیک های کف سالن رو در بیارم گاز بزنم!

نتیجه اخلاقی: وقتی قند خونتون پایینه، افاضه نفرمایید!

حالا خدائیش خیلی حرف بدی زدم؟ چقدر بده؟ مثلا چند تا؟

نظرات  (۸)

۱۴ آذر ۹۵ ، ۲۰:۰۰ شیکسون (^_^)
نه بد نیست که :))
پاسخ:
ممنون که روحیه میدین
۱۴ آذر ۹۵ ، ۲۰:۲۵ نفس نقره ای
نه فقط یکم به نظر اومده مواد صعنتی استفاده میکنی مثلا احتمالا :)))))
پاسخ:
احتمالا:(((( 
ممنون
۱۴ آذر ۹۵ ، ۲۱:۰۱ علی اسفندیاری
سوال :افاضه یعنی چی؟
(-:
پاسخ:
یعنی اظهار فضل!
۱۴ آذر ۹۵ ، ۲۳:۳۹ سعید یگانه (جاوید)
مهم نیّته برادرجان. سخت نگیر
انشاالله که به قصد قربت گفته باشین
:-)
پاسخ:
ممنون سعید جان
حتما حتما قصد قربت بوده!
:/
در اون تصور اول نه خب مشخصه که نیت بدی ندارین:/ ولی خب در ادامه اگه کسی رو جمله‌تون زوم کنه حتی میتونه به عنوان آتو لزش استفاده کنه دی:
پاسخ:
امیدوارم همه به همون تصور اول فکر کنن!
یه بار که گاز قطع شد و تو سرما بودید و بچتون هی گریه میکرد و همسرتون غرغر میکردو ...برید تو اینه اینو به خودتون بگید حتما نمره عادلانه رو به خودتون خواهید داد!
پاسخ:
حالا شما چرا عصبانی میشی؟ نکنه شما تو اداره گاز کار میکنی؟
من معنی زوم شده روش رو نمیدونم :)) ولی مهم نیته :)
مث من که عکس اعجوبه ای از خودم که اوصولا کسی نباید ببینه رو گذاشتم پس زمینه گوشیم , و برا نشون دادن آن تایم بودنم هی با انگشت میزنم رو صفحه گوشی و میگیرم جلو چشه بنده خدای موذبی :) و فرداش که همکلاسیم دست به صفحه گوشیم میزنه و میگه: اووووه اوووه عکسشو , متوجه میشم ...
پاسخ:
زوم شده یعنی متمرکز شده روش
حالا موذب یعنی چی؟؟؟ عجب کارایی!
معنی زوم رو میدونم، معنی ریز "گاز دلت وصل باشه" رو نمیدونم :)
خب طفلی سرخ و سفید میشد ...
پاسخ:
بیخیال یه چیزی گفتیم چند روز پیش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">