نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

*/ سعی کن آنقدر کامل باشی که بزرگترین تنبیه تو برای دیگران گرفتن خودت از آنها باشد. ( پائولو کوئیلو)
*/ آرامشی که اکنون دارم،مدیون انتظاری است که دیگر از کسی ندارم(سیلویا پلات)
*/ تا باد مخالف نباشد، بادبادک بالا نمی رود!
*/میخوای واسه هدفت تلاش کنی یا میخوای یه عمر حسرت بخوری؟؟!!
*/ بندبازها درست موقع سه قدم آخر می‌میرن. چون فکر می‌کنند دیگه رسیدن و اون سه قدم رو با غرور بر‌می‌دارن.
*/ یگانه صافکار دلهای تصادفی خداست...
*/بدی بزرگ شدن اینه که دیگه زخمامون با بوس کردن خوب نمیشه!
*/ ﻗﺪﺭﺕ ﮐﻠﻤﺎﺗﺖ ﺭﺍ ﺑﺎﻻ ﺑﺒﺮ ﻧﻪ ﺻﺪﺍﯾﺖ ﺭﺍ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﺭﺷﺪ ﮔﻠﻬﺎ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﻧﻪ ﺭﻋﺪ ﻭ ﺑﺮﻕ !
*/برای قایق های بی حرکت، موج ها تصمیم می گیرند..
*/به ما گفتن یک‌بار بیشتر زندگی نمی‌کنی، ما هم پاشدیم، جمع کردیم و رفتیم که زندگی کنیم، نگو همین پاشدن، جمع کردن و رفتن خودِ زندگی بود!
*/انسان مدام باید مشغول کار باشد. سازندگی کند، وگرنه از درون پوک می شود. و بیکاری بدتر از تنهایی است. آدم بیکار در جمع هم تنهاست ...

برخی از هموطنان عزیز همیشه در صحنه رو داگ بگیره ولی جو نگیره!
یهو ملت جوگیر میشن! .....توهمه چی..خودتون بهترمیدونید دیگه ...(آخریشم مال دیروزه که همه عکس باباهاشونو میذارن تو تلگرام که اتفاقا بسیار کار پسندیده ای هم هست و من به شدت حمایت میکنم...البته ظریف بی مزه ای میگفت: خوب دیگه حالا عکس باباها رو بردارید عکس مادر شوهرتون رو بذارید ...12 اردیبهشت روز معلم مباااااااارک😁همون هایی که شوهر هاتون رو درس میدن 😆😆....بی نمک!  )

الانم جو رو ثبت نام برای کاندیداتوری ریاست جمهوری میچرخه....دیگه همه شیفته خدمت شدن!
میگم حالا که تاریکیه و کی بی کیه؟ (یا کیه به کیه و تاریکیه؟ چمیدونم) منم برم کاندید شم..حداقلش تو عمرم برای یه بارم که شده میرم تو فیلتر شورای نگهبان! فکرشو بکن! فیلتر شورای نگهبان!

حالا مهم نیست درشم از فیلتر یا در نشم! در نشم یه کلاس داره در بشم یه کلاس دیگه! احدی الحسنین!!! (اینو از دینی سال چهارم یادم مونده...نخندید بمن!)
اگر رد شم از فیلتر یعنی تعیید ثلاهیط بشم، خدا رو چه دیدی شاید چپ و راست و انحراف به چپ و انحراف به راست و بهار و پاییز و زمستون و.. ....همه شاخ تو شاخ شدن و انوخ من تو ضربات پنالتی اومدم بالا! مثلا رفتم به پلی آف(مرحله دوم)
اگر بیام بالا احتمالا من هستم و رئیس جمهور فعلی یا رئیس آستان قدس؛ مطمئن باشید شکستشون میدم..میگید چطوری؟ خب معلومه به ســــــــــــــــــختی!!!! شما خیال میکنید من سوپر من هستم؟ شما چه انتظاری از من دارید؟ موج سواری بر افکار عمومی خیال میکنید به همین راحتی هاس؟ اونم بعد 8 سال که رفت تو پاچه تون؛ مگه به این راحتیا میشه سر شما گول مالید؟!!!!!! (داریم ملت ایران؟)

کجا بودیم؟ آهان .......رسیده بودم به پلی آف!
خلاصه اگر تو رقابت با حریف هم من گیم اور شدم، هیچ خیالی نیست!
برنده ها با هم بازی میکنن..بازنده ها با هم.....مثلا ترامپ و روحانی....بازنده ها هم با هم که سوم و چهارم مشخص بشه..
میدونید که کیو میگم؟ بازنده ها که میدونید کین؟ منو و خانم کلینتون!!!!! خدایا بازم تو را سپاس....نمیشد من تو همین سن بودم و به 30 سال قبل خانم کلینتون میخوردم؟!!
 باشه چاره ای نیست بخاطر مصلحت نظام هم که شده میرم بخاطر شما مردم با خانم کلینتون رقابت میکنم! 

ادامه بدم یا همین جا بسه؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۴

نظرات  (۵)

من نمیدونم چرا تا الان نمیدونستم برا ریاست جمهوری هر کسی پا میشه میره ثبت نام میکنه. امسال اولین باره در جریان این عتیقه ها قرار گرفتم. بابا تهش همین روحانیه باز. نمیدونم چرا الکی بقیه میان وسط.
پاسخ:
آره بقول شما ته تهش همینیه که گفتید..ملت بیکارن بخدا
کلا ازین بحثای حوصله سربر سیاسی خوشم نمیاد‌
باباخشید:))
پاسخ:
خواهش میکنم...بالاخره هر کسی نظری داره
نه استاد شما قرار شد سلاحتونو زمین نذارینبرین رییس جمهور شین دیگه دستاتون جا نداره ب ا اون سلاح!
پاسخ:
منافاتی نداره الان این همه مسئول کشور ده تا شغل دارن از جمله ماژیک هم تو دستشونه مشکلی پیش اومده؟
۲۵ فروردين ۹۶ ، ۱۰:۳۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
طرف میگه فقط 50 هزار تومان واسه کپی گرفتن مدارک خرج کردم، ثبت نام که خرجی نداره!!!!!
خب تو که میدونی تا در شورای نگهبان هم نمیرسی چرا پول زبون بسته رو خرج میکنی آخه؟!
پاسخ:
من  یه کتاب 600 صفحه ای رو کپی کردم شد 30هزارتومن.بافنرو بندو بساط
این از چی کپی گرفته شده 50  هزارتمون؟شناسنامه که 8 صفحه بیشتر نداره!
این عجایب هم فقط و فقط تو ایران عزیز اتفاق میفته که هر کی از ننش قهر میکنه میره کاندید میشه!
یکی نیس به این مسولان عزیز بگه شماها که قراره غیر خودتون همه رو رد صلاحیت کنین پس این مسخره بازیا رو برای کی راه انداختین! که مثلا به استکبار جهانی ثابت کنین چقد ازادی تو کشور ما داره موج میزنه؟!
من پیشنهاد میکنم صلاح تون رو یه چند صباحی بدین من نگه دارم براتون بعد برین شانس تون رو امتحان کنین. چون علاوه بر تمام ویژگی های ذکر شده اعم از رجل سیاسی و مدبر و مدیر و فلان و بیسار شما مدرک تونم جعلی نیست:)
من به شخصه بهتون رای میدم روی رای من و همشهری هام حساب کنید
پاسخ:
بله دقیقا همینطوره..از ننش و مادر زن و مادر شوهرش!
این صلاح ما خدمت شما..البته من که گفتم وارد انتخابات بشم تا پلی عاف میام بالا..من همه شرایط رو دارم
فقط میمونه مقبولیت مردمی که اونم شما خسال منو راحت کردید
یاشاسین آذربایجان! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">