نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

*/ سعی کن آنقدر کامل باشی که بزرگترین تنبیه تو برای دیگران گرفتن خودت از آنها باشد. ( پائولو کوئیلو)
*/ آرامشی که اکنون دارم،مدیون انتظاری است که دیگر از کسی ندارم(سیلویا پلات)
*/ تا باد مخالف نباشد، بادبادک بالا نمی رود!
*/میخوای واسه هدفت تلاش کنی یا میخوای یه عمر حسرت بخوری؟؟!!
*/ بندبازها درست موقع سه قدم آخر می‌میرن. چون فکر می‌کنند دیگه رسیدن و اون سه قدم رو با غرور بر‌می‌دارن.
*/ یگانه صافکار دلهای تصادفی خداست...
*/بدی بزرگ شدن اینه که دیگه زخمامون با بوس کردن خوب نمیشه!
*/ ﻗﺪﺭﺕ ﮐﻠﻤﺎﺗﺖ ﺭﺍ ﺑﺎﻻ ﺑﺒﺮ ﻧﻪ ﺻﺪﺍﯾﺖ ﺭﺍ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﺭﺷﺪ ﮔﻠﻬﺎ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﻧﻪ ﺭﻋﺪ ﻭ ﺑﺮﻕ !
*/برای قایق های بی حرکت، موج ها تصمیم می گیرند..
*/به ما گفتن یک‌بار بیشتر زندگی نمی‌کنی، ما هم پاشدیم، جمع کردیم و رفتیم که زندگی کنیم، نگو همین پاشدن، جمع کردن و رفتن خودِ زندگی بود!
*/انسان مدام باید مشغول کار باشد. سازندگی کند، وگرنه از درون پوک می شود. و بیکاری بدتر از تنهایی است. آدم بیکار در جمع هم تنهاست ...

محبوب ترین مطالب

بچه گربه های کارواش!

جمعه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۳۹ ق.ظ

دقیقا هفته پیش بود که رفتم کاراوش تا اسب سفیدم رو بعد یکی دو ماه ششته کنم که  با این صحنه مواجه شدم




ضمنا اکیدا لازم به ذکره این بچه گربه های مادر مُرده یا مادر نمُرده (ایشالا که مادرشون در قید حیات باشه و وبلاگ منو بخونه و بیاد بچه هاشو پیدا کنه! مثلا امیدوارم که برای ادامه تحصیل رفته باشه خارج از کشور و چند روز دیگه بیاد و بچه هاشو با خودش ببره خارج از کشور! ) برای من نیست و برای صاحب کارواشه، ضمنا بچه گربه ها خواب هستن و نمردن، صبح جمعه بود بچه گربه ها خوابیده بودن، مگه بچه گربه، آدم نیست؟ فقط شما صبح جمعه بیاد بخوابی؟ اینو برای کمپین مدافعان حقوق حیوانات نتوشتم که یوخ بر علیه من کمپین تشکیل ندن!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۰

نظرات  (۷)

چه روحی لطیفی دارید!!!
پاسخ:
ممنونم
۱۰ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۴۶ آقای سر به هوا(o_0)
از حیونا خوشم نمیاد زیاد
ولی اینکه واسشون جا درست کرده و مراقبشونه خیلی خوبه

:)
پاسخ:
من خیلی با سگ و گربه عیاق نیستم
سلام از وبلاگ خوبتون لذت بردم بسیار زیبا و دلنشینه
لطفا از مطلب منم دیدن کنید:
http://persiane.ir/Better-and-deeper-thinking-with-mental-insight.html
پاسخ:
سپاس از شما
یا عکاسیتون افتضاحه یا کیفیت دوربین یا هر دو
پاسخ:
هرسه!
۱۰ شهریور ۹۶ ، ۲۱:۴۸ بهارنارنج :)
چه بامزن^_^من یه صبح یه بچه گربه دبدم سرما مچاله شده بود دلم سوختمادرمو راضی کردم ببریمش توخونمون تو حیات,تارفتم اومدم گفتم شیربیارم براش رفته بود:/
پاسخ:
عجب، چه با محبت.......گربه ها یکم بی وفا هستند
۱۱ شهریور ۹۶ ، ۰۵:۲۹ بهارنارنج :)
البته از یکم بیشتر..
سگ خوبه ک اونم اسلام دستوبالمان را بسته-_-
پاسخ:
سگ خیلی با وفاست ولی خب خیلیا موافق سگ نگه داشتن نیستن از جمله خود من
۱۱ شهریور ۹۶ ، ۰۵:۲۹ بهارنارنج :)
حیاط*
:|
پاسخ:
نه اینجا حیات درسته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">