نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

*/ سعی کن آنقدر کامل باشی که بزرگترین تنبیه تو برای دیگران گرفتن خودت از آنها باشد. ( پائولو کوئیلو)
*/ آرامشی که اکنون دارم،مدیون انتظاری است که دیگر از کسی ندارم(سیلویا پلات)
*/ تا باد مخالف نباشد، بادبادک بالا نمی رود!
*/میخوای واسه هدفت تلاش کنی یا میخوای یه عمر حسرت بخوری؟؟!!
*/ بندبازها درست موقع سه قدم آخر می‌میرن. چون فکر می‌کنند دیگه رسیدن و اون سه قدم رو با غرور بر‌می‌دارن.
*/ یگانه صافکار دلهای تصادفی خداست...
*/بدی بزرگ شدن اینه که دیگه زخمامون با بوس کردن خوب نمیشه!
*/ ﻗﺪﺭﺕ ﮐﻠﻤﺎﺗﺖ ﺭﺍ ﺑﺎﻻ ﺑﺒﺮ ﻧﻪ ﺻﺪﺍﯾﺖ ﺭﺍ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﺭﺷﺪ ﮔﻠﻬﺎ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﻧﻪ ﺭﻋﺪ ﻭ ﺑﺮﻕ !
*/برای قایق های بی حرکت، موج ها تصمیم می گیرند..
*/به ما گفتن یک‌بار بیشتر زندگی نمی‌کنی، ما هم پاشدیم، جمع کردیم و رفتیم که زندگی کنیم، نگو همین پاشدن، جمع کردن و رفتن خودِ زندگی بود!
*/انسان مدام باید مشغول کار باشد. سازندگی کند، وگرنه از درون پوک می شود. و بیکاری بدتر از تنهایی است. آدم بیکار در جمع هم تنهاست ...

داشتیم عشقِ من؟؟؟

دوشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۱۷ ب.ظ

الان برای بار دومه که آزمون جامع من کنسل میشه! بیخود و بی جهت!

باید سه فروند استاد یک ساعت بشینن و به هدفِ انهدامِ برجکِ اینجانب، یکساعت وقت بذارن تا آزمون جامعِ حقیرِ سر تا پا تقصیر، اونم به صورت شفاهی برگزار بشه و بنده خِلاص بشم و برم سرِ کار و زندگیم و بچسبم به جویدنِ مقاله های بی سر و ته! و دو سه تا مقاله‌ی بی سر و ته دیگه از خودم در وَکِنَم(امیدوارم گویش برره رو درست ادا کرده باشم)..

یکی دو روز پیش شب و روزمو زیگزاگی به هم دوختم تا برای جلسه دیروز ساعت یازده و نیم، چهارتا درس رو آماده کنم که اساتید عظام شفاهی از من بپرسن ..ضمن اینکه هدف نهایی از این آزمون این هست که اساتید محترم اَدامَالله ظلّهم اجمعین،اثبات بفرمایند که دانشجویی که من باشم هِچّی نوفهمم! (کلا برای همه روال همینه نه وفقط من باشم)و  اینکه یکی از این عزیزان بتونه عقده های چند سالشه رو سر من خالی کنه! دیروز  چون علت تامّه محقق نشد و یکی از اساتید نیومد، کلا جلسه به فنا رفت! تازه خودشونم راحت کردن گفتن جلسه رو خودت هماهنگ کن! 

دیگه امروز دقیقا حسّ و حال عراقچی و تختِ روانچی رو دارم که باید برم انگلیس و فرانسه و آلمان رو هماهنگ کنم و دوباره بکشونم پای میزِ مذاکره! خودشونم یه پا کدخدان!

 دقیقا اون وضعیت، یه" اَی خِــــدا" میخواست که با کظم غیظی که در من سراغ دارید، گذشتم ونگفتم و اژبارن (اجباراً)قبول کردم....

عشقِ اول و آخرم هم که زندگیمو گره زدم به اسب چموشِ خواسته هاش!،(استاد راهنمامو میگم بابا، گنجشک سرگردانِ افکارِ بازیگوشتون نره سراغ سهیلا خانم و مریم جان و آرزو خانوم!) هم کمکی نکرد، اصلا ببخشید همین عشق اول و آخرم بود که این بلا رو سر من آورد تو این ماه رمضونی...اینم در وصف عشق اول و آخرم:

 


دریافت

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۷

نظرات  (۱۲)

۰۷ خرداد ۹۷ ، ۱۷:۴۴ آسـوکـآ آآ
ع آزموپ جامع مگه کتبی نیست؟
پاسخ:
تو دانشگاه ما معدل اگر بالای هفده باشه فقط آزمون شفاهی میگیرن ولی زیر هفده هم شفاهی و هم کتبی
اصلا هرچی می کشیم از این عشق اول و آخر می کشیم... مام اصلا فکرمون نرفت سمت سهیلا و آرزو و اون یکی کی بود؟؟🤔
پاسخ:
اون یکی مریم بود.....باور کنید استاد راهنمام عشق اول و آخرمه.......به هیچ چیز و هیچ کس دیگه هم عشق نمیورزم..بوخودا!
:/
مففوق باشید
پاسخ:
:)
سلافت باشید
سهیلا نبود مطمئن باشم؟! :)))
پاسخ:
سهبلا هم باشه از بس سرم شلوغه خودش میذاره میره...عشق من فقط استاد راهنمام
۰۷ خرداد ۹۷ ، ۲۲:۳۵ آسـوکـآ آآ
چقدر جالب
نمیدونستم
پاسخ:
برای من که خوب شد...
که اینطور
پاسخ:
بله..عشق اول و آخر: یک کلام، استاد راهنمام! (نظم شد یا نثر؟)
گنجشک نیست که یه خانوم یه چشم که دقیقا به اون خط که رسید چشماشو ریز کرد که دقیق بخونه :))
پاسخ:
حدس منم همینه....خلاصه لازمه بعضی جاها توجه خوانندگان رو بیشتر جلب کنم:)
ان شالله به زودی ازمون تون رو میگرین اقای دکتر
آرزوی موفقیات :)
پاسخ:
سلامت باشید..ممنونم...راه درازه تا اونجا ولی ممنون بابت ارزوی خوبتون
شما هم موفق باشید هم تو کارتون هم تو زندگی
۰۸ خرداد ۹۷ ، ۰۰:۱۰ بهارنارنج :)
حالا چرا تو مثالا گفتین سهیلا:دی
سهیلا کیه؟

پاسخ:
مریم و آرزو هم بودنا....سهیلا فکر میکنم دختر داییِ دختر عمه اش باشه! باور کنید ما سهیلا مهیلا نداریم اصن! توطعه کردن!
هیچ کدوم :)
پاسخ:
چرا دیگه..حداقل یکم نظم که داره!
:)))))))
اوه چقد درسخونین شما
موفق باشین
پاسخ:
:(((
خیلی هم درسخون نیستم
سلامت باشید
سلام
بهتره کنسل شد آزمون جامع که سخته، تازه شفاهی هم هست بدتر.
دانشگاه گیلان هم رفتین مصاحبه واسه دکترا ؟
پاسخ:
سلام
نه بابا همون موقع میدادیم خیالم راحت میشد
شفاهی ما خیلی سخته
نه چون گیلان رشته ما رو نداره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">