نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

*/ سعی کن آنقدر کامل باشی که بزرگترین تنبیه تو برای دیگران گرفتن خودت از آنها باشد. ( پائولو کوئیلو)
*/ آرامشی که اکنون دارم،مدیون انتظاری است که دیگر از کسی ندارم(سیلویا پلات)
*/ تا باد مخالف نباشد، بادبادک بالا نمی رود!
*/میخوای واسه هدفت تلاش کنی یا میخوای یه عمر حسرت بخوری؟؟!!
*/ بندبازها درست موقع سه قدم آخر می‌میرن. چون فکر می‌کنند دیگه رسیدن و اون سه قدم رو با غرور بر‌می‌دارن.
*/ یگانه صافکار دلهای تصادفی خداست...
*/بدی بزرگ شدن اینه که دیگه زخمامون با بوس کردن خوب نمیشه!
*/ ﻗﺪﺭﺕ ﮐﻠﻤﺎﺗﺖ ﺭﺍ ﺑﺎﻻ ﺑﺒﺮ ﻧﻪ ﺻﺪﺍﯾﺖ ﺭﺍ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﺭﺷﺪ ﮔﻠﻬﺎ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﻧﻪ ﺭﻋﺪ ﻭ ﺑﺮﻕ !
*/برای قایق های بی حرکت، موج ها تصمیم می گیرند..
*/به ما گفتن یک‌بار بیشتر زندگی نمی‌کنی، ما هم پاشدیم، جمع کردیم و رفتیم که زندگی کنیم، نگو همین پاشدن، جمع کردن و رفتن خودِ زندگی بود!
*/انسان مدام باید مشغول کار باشد. سازندگی کند، وگرنه از درون پوک می شود. و بیکاری بدتر از تنهایی است. آدم بیکار در جمع هم تنهاست ...

جواب قانع کننده دانشجویم

يكشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۷، ۰۵:۰۱ ب.ظ

 اولا از مخاطبای محترم وبلاگم پوزش میخوام که مطالب من بیشتر به دانشجوهام اختصاص پیدا میکنه! خب یکم به من حق بدید...

طبیعیه که کسی که مکانیکه، بیاد از دنده فلاویل و گیربکس و لنت چرخ عقب صحبت کنه! اونی که دندونپزشکه بیشتر ذهنیت و پستهاش در مورد نحوه تعاملش با مریضاس و دندونایی که میکشه یا پر میکنه! من هم این ترم حداقل با 100 فروند(ارابه، آمپر..؟) دانشجوی جویای نام و جویای جزوه و جویای یار و خلاصه جویایِ همه چی الّا درس! سر و کار دارم (البته از حق نگذریم خوشبختانه هنوز نسل دانشجویای جویای درس منقرض نشده و تو هر کلاس، چند تایی از این نسلِ نادر موجود هست! گمونم تعدادشون از تعداد یوزپلنگای ایرانی بیشتر باشه:))


این مقدمه نسبتا طولانی رو گفتم که نگید چرا هی از دانشجوهات پست میزنی؟ در مورد چی پست بزنم پس؟ در مورد بانوی ژرمنی؟ در مورد تویوتای اف جی کروزر که دیگه محاله به دستم برسه؟ یا در مورد دلار و...یا در مورد سیل مازندران؟ ولی باز من ترجیح میدم در مورد دانشجوهام بگم:


به همون دانشجوی بوکسورم عرضه داشتم:

چطور دلت میاد پاتو روی شونه یکی دیگه بذاری و بالا بری؟

 چطور دلت میاد با سیاه و کبود کردن صورت حریفت، مدال طلا به گردنت آویزون کنی؟

چطور دلت میاد، موفقیتت رو با کوبیدن مشت به صورت حریفت رقم بزنی؟


چند ثانیه ای سکوت کردم و منتظر بودم حرفهام مثل قرص جوشان، وژدان دانشجوی بوکسورم رو بیدار کنه ولی اون جوابی داد که تا حالا اینطور قانع نشده بودم!،

 ایشون برگشت گفت:

استاد! میرفتم محتاد(معتاد) میشدم خوب بود؟؟؟؟:))))




نظرات  (۲۲)

۱۵ مهر ۹۷ ، ۱۷:۳۱ ح م کامران نیرومند
ای ولله استاد، فقط بپا این جونایی که به ورزش سنگین موتاد شدن یهو ترک نکنن خدا نا خواسته به چیزهای نا جور محتاد نشن...
پاسخ:
مرسی.....اینا دیگه امتحانشونو پس دادن ....بدجور عشق ورزشن...از درس میزنن برای تمرین مسابقاتشون
الحق و النصاف که دانشجوی خودتونه. :))
پاسخ:
مگه من چمه؟؟:)
راه سومی وجود نداره؟:)))
پاسخ:
ظاهرا نه دیگه..همین دو راه جلوی پاش بوده:)
کسب درآمد فقط با مرور گر گوگل کروم
کافیه یه گوشی یا لپ تاپ یا کامپیوتر و یه خط اینترنت داشته باشی.لینک رولمس کن و وارددنیای بیت کوین شو

http://yon.ir/1BtdN
برای کسب اطلاعات بیشتروپاسخ به سوالات به آدرس اینترنتی زیر
omidali00721@gmail.com
ویابه آیدی تلگرام زیرمراجعه فرمایید:
@Therichestmen
وبلاگ آموزشی👇👇👇👇
http://bitminertab.mihanblog.com
بعدازسه ماه فعالیت،یک بیت کوین کامل استخراج کنید😃😃😃😃قیمت هربیت کوین ۹۵میلیون تومان🤩🤩🤩
۱۵ مهر ۹۷ ، ۱۸:۱۱ بهارنارنج :)
ما راضییم:دی

قانع شدین انگار:))
پاسخ:
خدا رو شکر 
بله واقعا قانع شدم:)
خیلی هم خوبید. :)
دانشجوتون هم مثل خودتون خیلی خوب و بانمک.
پاسخ:
شما لطف دارید:)
حالا خودم هیچی ولی دانشجومو از کجا میدونید خیلی خوبه و با نمک؟
بخاطر فسفری که برا جواب دادن سوزونده.!
پاسخ:
آهاااان...از اون لحاظ:)
۱۵ مهر ۹۷ ، ۱۹:۱۹ مریــــ ـــــم
بنظرم من برم دیگه معتاد شم!
پاسخ:
اخه هنوز مشکیو نگرفتی!
۱۵ مهر ۹۷ ، ۱۹:۳۳ جناب منزوی
ولله بیشتر تصویر منو تحت تاثیر قرار داد :)
دارم افسرده میشم، شده ۱۷ میلیون
پاسخ:
بله متاسفانه..چه میشه کرد..باید سوخت و ساخت
۱۵ مهر ۹۷ ، ۲۰:۱۷ اینتِرنال‌ْ آدِر
همون ارّابه! :))
پاسخ:
واقعا؟؟؟ !!
۱۵ مهر ۹۷ ، ۲۱:۱۱ chefft.blog.ir 💞💕
جواب دندانشکنی بود

پاسخ:
دندون من که نشکست!
۱۵ مهر ۹۷ ، ۲۱:۲۳ اینتِرنال‌ْ آدِر
یه اینطور چیزایی تو خودم میبینم!
پاسخ:
به دیمانسیون دانشجوهای من میگید ارابه بعد میگید یه ایطو چیزایی تو دخوتون می بینید؟!:)
این بود آرمان های ما؟
۱۵ مهر ۹۷ ، ۲۱:۴۱ اینتِرنال‌ْ آدِر
ابتدا رفتم در رابطه با دیمانسیون سرچ کردم ببینم به چی جسارت کردم :))
من نیز دانشجویی هستم که به نظرم خودم و اطرافیانم همگی با اون واژه خطاب بشیم نیک تر است. از اون جهت گفتم. به علاوه بنده یکی از اپوزیسیون های دانشگاه محسوب میشم که علیه اساتید قیام میکنم و خواستار کاهش اختیاراتشون و بر ملا شدن هرچه بیشتر دیکتاتوریشون هستم. قطعا ارابه محسوب میشم.
پاسخ:
الان دیگه دریافتید به چی جسارت کردید؟:)
ریشه های آنارشیستی رو میشد در پست هاتون حدس زد، دانشجویی اپوزیسیون و رادیکال!
اساتید اختیار دارن؟ فقط یه نمره دانشجو زیر دست اونهاس..به اینم میشه گفت ایزار اعمال قدرت؟ بنظر شما با این ابزار یک کیلو گوشت چرخکرده به آدم میدن؟؟!
یکم دانشجو باشید و اینقدر سر به سر استاداتون نذارید!:) اساتید جملگی خستن!:)
اصطلاح روان پزشکی این چیزی که گفتید می شه sublimition
یعنی آدم یک تکانه بد، مثل خشم رو به جای اینکه توی دعوا با مردم بروز بده، در یک مسیر درست هدایتش کنه و بروز بده، مثلاًٌ بره بوکسور بشه.
اتفاقاً همیشه مثال یک بوکسور رو برا ما می زدن.
پاسخ:
ممنون با توضیحات خوبتون...در تکمیل فرمایشاتتون به این جوون های انرژیک میگن برید ورزشگاه آزادی انرژی نهفته و سرکشتون را با تشویق تیم خودتون و شماتت و ناسزا به تیم حریف هدایت کنید...:)
بنظر شما تکانه بد علاقه مفرط به جنس مخالف و تمایل به تنوع طلبی در دختران و پسران دانشجومو چطور میتونم درمان کنم؟
۱۵ مهر ۹۷ ، ۲۳:۰۷ سِـــــــد جَــــــواد
وحدت حوزه و دانشگاه :|

امروز فکر کنم ما در توئیتر یک درگیری داشتیم
پاسخ:
والا سر در نیاوردم چی فرمودید

من اصلا در توئیتر عضو نیستم
۱۶ مهر ۹۷ ، ۰۹:۵۰ اینتِرنال‌ْ آدِر
اصلا شما هم با ما همراهی کنید. یک پویشی راه انداختیم با این مضمون که به هرکسی که تو دانشگاه تدریس میکنه نگیم استاد. نیک نیست جدا؟ من و دوستم فعلا عضوشیم :))
پاسخ:
پس چی بگیم؟ نه دیگه من چون ذینفعم با پویش تون  نمیتونم همراهی کنم!:)
فقط حواستون به آخر ترم باشه که مجبور نشید همراه با دوستتون دوباره اون درس رو بردارید:)
حقوق درست حسابی که نمیدن همین یه کلمه استاد مونده برامون..اونم میخواید بگیریدازمون معلومه استادتون نمره نمیده بهتون!
۱۶ مهر ۹۷ ، ۲۰:۴۱ سِـــــــد جَــــــواد
عه
آخه یکی اسمش احسان بود و همین عکس پروفایلو داشت
مخالف نظرات ما هم بود

پس شما نبودید
sorry master
پاسخ:
 نه من نبودم..خواهش
۱۶ مهر ۹۷ ، ۲۱:۰۳ اینتِرنال‌ْ آدِر
مدرس :) 
ما کلا تو کل دانشگاه شهید بهشتی دو سه تا استاد بیشتر نداریم.
پاسخ:
شما تو شهید بهشتی هر پویشی میخواین درست کنید
ما اونجایی که درس میدیم هیشکی زبونش به مدرس نمیچرخه:)))
۱۶ مهر ۹۷ ، ۲۱:۲۴ اینتِرنال‌ْ آدِر
ما نیز جراتشو نداریم. حرف مفت میزنیم بیشتر! :))
پاسخ:
استاد تمام تو دانشگاهی که درس میخونم زیاده..اینقدر پیرن و بی حوصله که آدم انگیزشو از دست میده اینا رو می بینه
یه بار با یه استاد تمام کلاس داشتیم وارد کلاس که شد سطل زباله جلوی راهش بود..نمیدونم از کجا عصبانی بود ولی همینکه وارد شداز عصبانیت  یه لگد زد زیر سطل زباله 4-5 متر سطله پرت شد اونور! :)
دیگه نه حرف مفت بزنید نه مفت حرف بزنید:)
۱۷ مهر ۹۷ ، ۰۶:۳۲ آسـوکـآ آآ
دکتر از اوضاع چهاردرصدی ها تو این شرایط اقتصادی برامو بنویسید و بگید اون بالا بالاها اوضاع چطوره.
(فکر کنید یه بار جدی از بانوی ژرمن بنویسید! باورش غیرممکنه تقریبا)
پاسخ:
راستش من خیلی وقته اومدم قاطی 96 درصدیا
البته از قبل هم بودم
اون بالا بالاها خیلی خبراس منم خبر ندارم
بانوی ژرمنی خیلی زیباس، خیلی
پری دریایی شنیدید؟ ی چیزی در همون حد
۱۷ مهر ۹۷ ، ۱۰:۱۳ اینتِرنال‌ْ آدِر
ولی در نهایت سال ها بعد این ملت متوجه علت پویش ما خواهند شد. استاد برای خودش ابهتی داره، حرمتی داره، نمیشه هم به استاد تاجیک گفت استاد  هم به یه مدرس کنکور قالتاق شارلاتان گفت استاد. 
پاسخ:
شما تو اون پویش تون و اون دانشگاه صعب العبورتون به استاد بگید مدرس!:)
اگر هم منظورتون منم و به در میگید که دیوار نشنوه که به خودم نگم استاد، من نمیگم دانشجوهام میگن


۱۷ مهر ۹۷ ، ۱۴:۲۲ اینتِرنال‌ْ آدِر
نه برادر من :| چرا به خویشتن خویش میگیرید شما؟ :)) اصلا من ندیدم شما از لفظ استاد استفاده کنید. من حرفم اینه که وضعیت آموزشمون که کلا فجیعه، همه هم استادن. شما از یه دبیر کنکور شروع کن بیا تا پروفسور. به همه استاد گفته میشه. این الفاظ حداقل برای ایرانی ها در گذشته بسیار کاربردشون مهم بوده. 
ما سربالایی دانشگاه رو سال هاست داریم میریم میایم، صعب نیست دیگه ولی دیدن بعضی جانورها در مقام استاد عجیب و صعبه. هرچند طبق برآوردی که من داشتم اساتید شهید بهشتی و علامه از بهترین های مملکت هستن تازه. نمیدونم دانشگاه های دیگه دارن چه میکنن.
پاسخ:
بنظرم لفظ استاد و مهندس دیگه خز شده
باید به اساتید و مهندسای واقعی ی چیز دیگه گفت
علامه و بهشتی هم شاید تو علوم انسانی ناکارامد در ایران 
ولی تو رشته های فنی قطعا دانشگاههای دیگه اولن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">