نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

*/ سعی کن آنقدر کامل باشی که بزرگترین تنبیه تو برای دیگران گرفتن خودت از آنها باشد. ( پائولو کوئیلو)
*/ آرامشی که اکنون دارم،مدیون انتظاری است که دیگر از کسی ندارم(سیلویا پلات)
*/ تا باد مخالف نباشد، بادبادک بالا نمی رود!
*/میخوای واسه هدفت تلاش کنی یا میخوای یه عمر حسرت بخوری؟؟!!
*/ بندبازها درست موقع سه قدم آخر می‌میرن. چون فکر می‌کنند دیگه رسیدن و اون سه قدم رو با غرور بر‌می‌دارن.
*/ یگانه صافکار دلهای تصادفی خداست...
*/بدی بزرگ شدن اینه که دیگه زخمامون با بوس کردن خوب نمیشه!
*/ ﻗﺪﺭﺕ ﮐﻠﻤﺎﺗﺖ ﺭﺍ ﺑﺎﻻ ﺑﺒﺮ ﻧﻪ ﺻﺪﺍﯾﺖ ﺭﺍ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﺭﺷﺪ ﮔﻠﻬﺎ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﻧﻪ ﺭﻋﺪ ﻭ ﺑﺮﻕ !
*/برای قایق های بی حرکت، موج ها تصمیم می گیرند..
*/به ما گفتن یک‌بار بیشتر زندگی نمی‌کنی، ما هم پاشدیم، جمع کردیم و رفتیم که زندگی کنیم، نگو همین پاشدن، جمع کردن و رفتن خودِ زندگی بود!
*/انسان مدام باید مشغول کار باشد. سازندگی کند، وگرنه از درون پوک می شود. و بیکاری بدتر از تنهایی است. آدم بیکار در جمع هم تنهاست ...

ردپا

شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۷، ۰۶:۲۰ ب.ظ

عساساً و تحقیقاً وشاید هم استنتاجاً، این ردپا، ردپای آلکساندراست!.....فقط اونه که عادت داره کنار دریا بدوه!!



موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۰

نظرات  (۲۴)

یکم برای رد پای الکساندرا بودن بزرگ نیست؟ 😁
پاسخ:
اولا عکس بزرگ شده...دوما مشخصه ردپا زنونه اس..سوما ماسه بادی نرمه و وقتی کسی با سرعت بدوه ردپاش بزرگ تر از حالت معمول میشه
خدا کنه زودتر بیاد این آلکساندرای شما :دی دارید از دست میرید
پاسخ:
عه؟ شما هم متوجه شدید؟:)
تابلوعه
پاسخ:
ما همینیم:(

اولا که بزرگ شدن عکس ربطی به بزرگ شدن سایز رد پا نداره، چون در هر حال نسبت به عکس بزرگ شده دیگه:)
دوما از کجا مشخصه زنانه است؟
سوما وقتی کسی در حال دویدن هست فاصله ی قدم ها خیلی بیشتر از اینی که تو تصویره میشه قاعدتا

یکم فانتزی تون سوراخه :)
پاسخ:
ببخشیندا...کدوم ساحلی یه همچین ماسه های بادی با دونه های درشت داره؟ نکنه دریاچه نهند تو تبریز؟؟!
به پاشنه پا دقت کنید....پاشنه زنونه اس
همه که مثل شما دوی 100 متر نمیدون!!:) یه دویی هم هست که در فراغ یاری که من باشم میدون بهش میگن ماراتن!

هیچم سوراخ نیست..تیم تراکتورتون سوراخه!
۱۰ آذر ۹۷ ، ۱۹:۲۳ آ میـMiRـزا
به نظرم وقتشه به الکساندر بگین که یکم در مورد وزنش تجدید نظر کنه!
ضمن اینکه تحقیقا در حال قدم زدن هستن تا دویدا!
قدم زدن و فکر معشوق بودن ...
پاسخ:
وزنش هیچ مشکلی نداره آمیرزا
نه عرض کردم دوی مارتن هست
بله همینطوره....آمیرزا شما همیشه در مورد ناموس مردم و ورزنش نظر میدید؟:)) قباحت داره والا!
۱۰ آذر ۹۷ ، ۲۰:۱۲ بهارنارنج :)
میگم الکساندراتون اینا انگشت شسته پای چپش انحراف داره و استخون اضافه آورده
پاسخ:
بسکه کفش پاشنه بلند دوست داره.....بهش خیلی گفتم ولی میگه میخوام جلوی تو قدم بلندتر از توبشه!
۱۰ آذر ۹۷ ، ۲۰:۲۳ آشنای غریب
دریای سُرخه؟
یا مدیترانه؟
پاسخ:
هیشکدوم اینجا سواحل رودخانه راین هست
۱۰ آذر ۹۷ ، ۲۰:۳۷ آ میـMiRـزا
وقتی خودت در معرض نظر گذاشتی، دیگه حرفی نمیمونه! :)
یه جوراب پاش میکردی این همه نظرات تخصصی نبود دیگه ...
پاسخ:
ببخشید مثلا با جوراب میدوید کنار ساحل رد پاش نمیموند؟؟!
مثلا جوراب اثر ورزن رو خنثی میکنه؟؟؟!
برادر من شما داری در مورد وزن ناموس من نظر میدی!!!!!:)
۱۰ آذر ۹۷ ، ۲۱:۰۴ آ میـMiRـزا
چند بار نوشتم ولی پاک کردم
فقط :)
پاسخ:
معمولا همینطوره...همه یا کم میارن یا نوشته هاشون هی پاک میشه:)
چیز جدیدی نیس!
۱۰ آذر ۹۷ ، ۲۱:۳۰ آسـوکـآ آآ
دکتر جسارت نباشه اینا جا پای ایشونه واقعا؟ خیلی بزرگ نیست؟
پاسخ:
خواهش میکنم..عرض کردم خدمت نسرین خانم...ماسه بادی و در حال دو..ردپا بزرگ میشه خب!
۱۰ آذر ۹۷ ، ۲۱:۳۱ آ میـMiRـزا
چی بگم؟ تو نگاه اول:
مرد مومن!
اولا که چیزی نگفتن نشونه کم آوردن نیست.
دوما بالا گفتم که وقتی خودت در معرض نظر گذاشتی دیگه ادعایی باقی نمیمونه!
سوما که حداقل خودت یه بار با جوراب خودت راه برو رد پاتو با پای برهنه مقایسه کن.
چهارما که هرکی خربزه میخوره پای لرزش هم میشینه
پنجما دیدی هر کسی یه دیدی داشت، یکی از دریا گفت یکی از انحراف انگشت، یکی از سایز پا و یکی از وزن که از همون رد پا مشخص هست.
ششما که هیچکی نمیخواد از آزادی بیان دفاع بکنه؟ :))
بقیش بماند که خسته شدم و برم دنبال کارام
وقتی خودت در معرض نظر گذاشتی

کپی برداری ممنوع.... Hdana.blog.ir
وقتی خودت در معرض نظر گذاشتی

کپی برداری ممنوع.... Hdana.blog.ir
وقتی خودت در معرض نظر گذاشتی

کپی برداری ممنوع.... Hdana.blog.ir
پاسخ:
برادر من این وبلاگ شخصیه خب! من عکس گذاشتم...شما باید در مورد جوراب آلکساندرا نظر بدی؟ شما مگه خودت خواهر مادر نداری؟:::))))))
من غلط بکنم با جوراب پامو بذارم روی جای پای آلکساندرا!!!!
آزادی بیان؟؟؟ منظورت اینه که وبلاگ بیان در حصره؟؟؟
ببخشینا ولی نهند رودخونه است نه دریاچه :)
والله من هر چی بیشتر به پاشنه دقت میکنم بیشتر شبیه یه غول میبینم رد پا رو  :)
پس اعتراف میکنین که در حال قدم زدن نبوده داشته از دست شما فرار می کرده :))

اون چهارتا لاستیک اسب سفید شماست که سوراخه همیشه :))

پاسخ:
شما نرفتید...یه سد زدن جلوی رودخونه شده شبیه دریاچه!
تو غول میبینی و من آلکساندرا!!!! غیر این باشه جای تعجبه!
من اگر اونجا بودم که الان اوضاعم این نبود!!!

من دیگه ادامه نمیدم!!! فقط خدا اسب سفیدم رو حفظ کنه
رد پای بانو الکسه قبول، داشته می دوییده بازم قبول، سایز پا و وزنشم مشکل نداره اونم قبول... سوال اینجاس برا چی می دوییده اصلا؟؟ از اونجا میخواسته تا ایران دوان دوان بیاد؟؟ اونم پا برهنه؟؟! عجب! 
پاسخ:
اون که بهترین فرضه..داشته میومده سراغ من!
ولی شما به دویدن آلکساندرا چکار داری؟ داشته ورزش صبحگاهی میکرده که هیکلش رو فرم باشه
۱۰ آذر ۹۷ ، ۲۳:۲۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
الکساندراتون به سلامت و یه سوال بی ربط:
چرا غلط املایی می‌نویسین؟ عمدیه یا اشتباه تایپی؟! یا منظور داره؟

پاسخ:
مرسی
دِلُـــــــــم میخِـــــــــــــد....همین!!:)
بگم که از دست رفته ای؟
در بزنم؟کسی منزل هست؟
پاسخ:
ما را عشق آلکس دیوانه کرده!
۱۱ آذر ۹۷ ، ۰۱:۵۵ Aimless Dandelion
فکر نمیکنین اساسا اینطوری باشه .... یا منظورتون چیز دیگه ای بوده؟

پاسخ:
نه همون عساسا منظورو بهتر میرسونه
دکتر جان فکر نمیکنید با توجه به عکس الکساندرا از انسانهای نخستین باشه هم جای پاش خیلی بزرگه هم اینکه فاصله قدمهاش زیاده
پاسخ:
قبلا بحثش شد......در حال دو بوده..ماسه هم بادی بوده.....فقط موندم چرا اینجا من اینقدر باید پاسخگو باشم؟
یکی میگه فاصله قدمها زیاده! یکی میگه کمه:)
۱۱ آذر ۹۷ ، ۱۵:۱۷ مجموعـه فرهنگـی {الصادقــِـین} علیهم السلام
الکساندرا ؟؟!!

نمیشاسم :|
پاسخ:
شما ساناز خانومم میشناسی؟ ازیتا خانومو چی؟ 
۱۱ آذر ۹۷ ، ۱۹:۳۳ Aimless Dandelion
اوه بله حق با شماست ...
حداقل تو پرانتز درستشو می نوشتین یکی رد شه از اینجا به سوادش شک نکنه😐😕
پاسخ:
به سواد کی؟ به سواد من؟ کسی شک نمیکنه....نگران باشید:)
آقای دکتر هر لحظه دارین افق های جدیدی رو پیش روی من باز می کنین:)
جدیدا رودخونه رو با احداث سد تبدیل به دریاچه میکنن ؟؟  :)
 آره شما اونجا بودین دیگه دلیلی برای فرار نداشت :)
پاسخ:
من کلا کارم افق باز کردنه!
اونی که من دیدم نه رودخونه است نه سده نه دریاچه...از خیلی سدا بزرگتر ولی از بعضی دریاچه ها هم بزرگتر
آلکساندرا از من فرار نمیکنه....عاشقمه...
خب شما تهران تون دریاچه نداره حق میدم بهتون :))


اَخی آرزو بر جوانان عیب نیست :)
پاسخ:
چرا دریاچه مصنوعی چیتگر هست....
چه بامزه..
خواستم بگم اگه خواستین با کفش گرفتن الکساندرا خانوم رو سوپرایزشون کنین حواستون باشه سایز 40 به بالا بگیرین که خوندم جواب ها رو راجب ردپا روى ماسه بادى و.. پس حرفمو پس میگیرم:)
پاسخ:
الکساندرا همچیش سایز مانکنه......چند بار خواستن سایز مانکن ها رو بر اساس سایز آلکساندرا انتخاب کنن من موافقت نکردم
۱۱ آذر ۹۷ ، ۲۲:۳۹ Aimless Dandelion
نه اختیار دارین .من منظورم کسی که از وبلاگ شما رد میشه
پاسخ:
مرسی..کسی حق نداره از وبلاگ من رد بشه! مگه کارونسراست؟!!:)
ردپای شما چرا کنارش نیست پس ؟!
پاسخ:
خب اون آلمانه من ایران

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">