نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

*/ سعی کن آنقدر کامل باشی که بزرگترین تنبیه تو برای دیگران گرفتن خودت از آنها باشد. ( پائولو کوئیلو)
*/ آرامشی که اکنون دارم،مدیون انتظاری است که دیگر از کسی ندارم(سیلویا پلات)
*/ تا باد مخالف نباشد، بادبادک بالا نمی رود!
*/میخوای واسه هدفت تلاش کنی یا میخوای یه عمر حسرت بخوری؟؟!!
*/ بندبازها درست موقع سه قدم آخر می‌میرن. چون فکر می‌کنند دیگه رسیدن و اون سه قدم رو با غرور بر‌می‌دارن.
*/ یگانه صافکار دلهای تصادفی خداست...
*/بدی بزرگ شدن اینه که دیگه زخمامون با بوس کردن خوب نمیشه!
*/ ﻗﺪﺭﺕ ﮐﻠﻤﺎﺗﺖ ﺭﺍ ﺑﺎﻻ ﺑﺒﺮ ﻧﻪ ﺻﺪﺍﯾﺖ ﺭﺍ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﺭﺷﺪ ﮔﻠﻬﺎ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﻧﻪ ﺭﻋﺪ ﻭ ﺑﺮﻕ !
*/برای قایق های بی حرکت، موج ها تصمیم می گیرند..
*/به ما گفتن یک‌بار بیشتر زندگی نمی‌کنی، ما هم پاشدیم، جمع کردیم و رفتیم که زندگی کنیم، نگو همین پاشدن، جمع کردن و رفتن خودِ زندگی بود!
*/انسان مدام باید مشغول کار باشد. سازندگی کند، وگرنه از درون پوک می شود. و بیکاری بدتر از تنهایی است. آدم بیکار در جمع هم تنهاست ...

عشخِ من: دکتر ام اچ کا....

يكشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۱۹ ب.ظ

 جانانِ خودم، عشخِ دوران تحصیلم در مدارج عالیِ دانش، دومین ققنوس آسمان آبیِ عشخ، بعد از بانو آلکساندرا، باتریساز باتری های لیتیوم آرسنایدِ قلبم، سمت و سوی نرگس چشمان مستم، که از تو درتوی مردمک ولابلای عدسی و بر پرده شبکیه این چشمان خمار و نگران، بیشتر از دو یار پریچهره نقش نبسته، یکی آلکساندرا و آن دیگری دکتر ام اچ کا، تنها فرستنده امواج مثبتِ پرانرژی محبّت و بزرگواری و کیمیای کمیابِ مردی و مردونگی در گرگ و میشِ سالهای غبارآلودِ مقارن با تنهاییِ ناشی از مسافت طولانی بین قلبها...(خدائیش دارید میخونید اینا رو؟ دووم آوردید تا اینجا؟ آی لاو یو داری مخاطب:)) القصه امروز پیش استاد راهنمایِ جان دکتر ام اچ کا بودم....همچین منو راهنمایی و هدایت کرد که تا هفت پشت گمونم راهنمایی شدیم:) فرمودند موضوعی که برای تِرِ دکترا!!! انتخاب نمودندی بسیار موضوع خوبی هست وکلی تعریف کرد! ما هم کلی ذوق کردیم..یه لحظه خیال کردم الکساندرا جان اومده میگه بریم! خلاصه خیلی فاز داد....دمش گرم....مسیرمو هموار کرد...الان احساس میکنم یه همراه دارم(البته نه همراه اول و دوم و نه پشتیبان و از این خز بازیا:)).یه همراه درست ودرمونِ علمی....سایه استاد راهنمامو تو کانکلوژن مقاله هایی که میخونم احساس میکنم.....یه دکتر ناز و مهربون..یه استاد به تمام معنا...با لبخندی همیشه بر لب و قلبی رئوف...دارم از فردی ساکن اون بالا بالاهای شهر و وضع توپ و خونه و ماشین خارجی  در حد یک استاد معتبر صحبت میکنم که در اتاقش، تابلوهای نقاشی تنها تک دخترش و یه تابلوی دیگه از کلکسیونی از پروانه های زیبا و همچنین عکسی از یک جهادگر شهید هست که همیشه کارشو درست انجام میده و هیچ وقت از کارش کم نمیذاره و خب در عین حال سختگیر که تقریبا دیوونه هایی مثل من و سایر دانشجوهاش پابند اخلاقیات و منش و رفتارش شدیم و تو رودربایستی باید مرزهای دانش رو با لنگه کفش هم که شده از یه میلیمتر یا یک و نیم سانت جابجا کنیم!...راستی ای کاش آلکساندرا دختر دکتر ام اچ کا بود......

موافقین ۱۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۱

نظرات  (۲۱)

۱۱ آذر ۹۷ ، ۲۲:۲۵ آشنای غریب
پیشنهاد کن دکتر ام اچ کا یه الکساندرا بزاد
پاسخ:
ببخشید جهت اطلاعتون عرض کنم آقایون دکتر نمیتونن بچه بزان!
۱۱ آذر ۹۷ ، ۲۲:۴۶ آشنای غریب
آقایون دکتر عایا زن ندارند؟
پاسخ:
احتمالا داشته باشن ولی تا اونجایی که میدونم خودشون شخصا اقدام به زائیدن نمی کنند!
آخرش کاشف به عمل میاد که دختر جناب شون، تو آلمان تشریف دارن و از قضای روزگار اسمشون الکساندراست😁
پاسخ:
نه کاشف بعمل اومده که ایشون ایران هستند  اسمش هم ایرانیه:(
۱۱ آذر ۹۷ ، ۲۲:۵۷ آسـوکـآ آآ
پرسیدید ببینید الکساندرا دارن یا نه؟
پاسخ:
نه میدونم ندارن.:(
۱۱ آذر ۹۷ ، ۲۳:۰۴ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
خوش به حالتون استاد.
خدایا از این نوع اساتید راهنما، نصیب ما هم بفرما 👐
پاسخ:
ممنونم استاد
شما که خودت استاد بزرگی استاد!
۱۲ آذر ۹۷ ، ۰۰:۲۳ Aimless Dandelion
😐😕
پاسخ:
؟ـ«ـ
اونجایی که پرسیدین هنوز داریم میخونیم =)))
حواسم نبود بلند گفتم سوال خوبیه :))))))
بابام گفت بچه ام انقد شیمی آلی خوند خل شد =)))) فکر کرد هنوز دارم چت درسی میکنم :دی
دیگه نمیدونه یکساعت اخیر داشتم گیم بازی میکردم =)))
پاسخ:
ببینید اینا فواید خوندن وبلاگ منه ها:))
شاید واقعا دختر دکتر همون الکساندرای شماست:))بروید و آمار بگیرید :)) پدر و ببین دختر و بگیر:|
پاسخ:
نه نیست..تحقیق کردم...قبلا گرفتم!
نمیشه حالا دختر اون جناب دکتر رو به چشم الکساندرا ببینین و وقتی گفت بیا بریم باهاش برین؟! چشماتونو بشورین و دخترشو جور دیگه ببینین :))
پاسخ:
استغفرالله!!!! بسم الله الرحمن الرحیم//قل اعوذ برب الناس...من شرالوسواس الخناس....
۱۲ آذر ۹۷ ، ۱۵:۴۷ تسنیم ‌‌
خوشبحالتون، من که طعم استاد نچشیدم تا حالا بدونم چجوریه! 😕
پاسخ:
ببخشین معمولا اساتید طعم ندارن! البته من استاد نچشیدم که بدونم طعم داره یا نه ولی فکر میکنم نداشته باشه:)
۱۲ آذر ۹۷ ، ۱۷:۵۲ سوته دلان
سلام

این حس شما رو من تو دوره ارشد داشتم...
یعنی وقتی از زمین و زمان برام می‌بارید و اساتید محترم، سنگ جلو پام مینداختن، یک استاد به شدت نازنین پشتم در اومد و از صفر تا صد کارم رو دنبال کرد تا یه پایان نامه خوب ازش درآد...

من که ازش راضیم، خدا هم از اون استاد عزیز راضی باشه...

پاسخ:
سلام

واقعا استاد خوب یه نعمتیه...اونم بین اساتید بد..خدا هر جا هست حفظش کنه
سلام
استاد راهنمای منم عجب چیزیه
اگه ایشون نبود هیچوقت نمیتونستم راه درستم رو پیدا کنم

الهی الکساندراااا جووووون نصیبت بشه
باعث شدی به استادم زنگ بزنم 😊
پاسخ:
سلام
ببخشید ما معمولا با قطب نما و سایجیک و ویز راه درست رو پیدا میکنیم....استاد راهنما فقط برای دفاع پروژه خوبه

ممنونم
خواهش میکنم هزینه یادآوری رو یادتون نره واریز کنید بحسابم!
کدوم فایده؟ :))
بابام ازم قطع امید کرد
پاسخ:
یعنی قبلا امید داشت؟:)
عاشق شدیم😁
پاسخ:
عاشق کی؟
۱۲ آذر ۹۷ ، ۱۸:۱۸ آشنای غریب
خب همون دیگه
مگه نشنیدی میگن
دختر کو ندارد مشان از پدر

پاسخ:
مشان از پدر؟:||
۱۲ آذر ۹۷ ، ۱۸:۳۴ بهارنارنج :)
فقط کامنت آشنای غریب و جوابش😂😂
تکثیر جوانه زدن هم خوبه اگر در تواناییشون باشه:))
پاسخ:
اساتید فقط قلمه میتونن بزنن!
۱۲ آذر ۹۷ ، ۱۸:۵۱ chefft.blog.ir 💞💕
پس قبلا گفتین دختر دارن استاد راهنماتون و میخواستین دومادشون بشید، چی شد پس😦
پاسخ:
من میخواستم دومادشون بشم؟ در حد حدس و گمان بود..جدی نگیر
عه اشتباه تایپی عاشق شدین نه شدیم😂😂😂😂
پاسخ:
آهان...من
اره😁
پاسخ:
بله
بله
پاسخ:
بله
خدا این اساتید خوب حفظ کنن و نسل اساتید راهنمای دانشجو پیر کن از روی زمین بردارن 
پاسخ:
شما اطف دارید مرسی....استادی که از دانشجو کار نکشه استاد نیست:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">