نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

*/ سعی کن آنقدر کامل باشی که بزرگترین تنبیه تو برای دیگران گرفتن خودت از آنها باشد. ( پائولو کوئیلو)
*/ آرامشی که اکنون دارم،مدیون انتظاری است که دیگر از کسی ندارم(سیلویا پلات)
*/ تا باد مخالف نباشد، بادبادک بالا نمی رود!
*/میخوای واسه هدفت تلاش کنی یا میخوای یه عمر حسرت بخوری؟؟!!
*/ بندبازها درست موقع سه قدم آخر می‌میرن. چون فکر می‌کنند دیگه رسیدن و اون سه قدم رو با غرور بر‌می‌دارن.
*/ یگانه صافکار دلهای تصادفی خداست...
*/بدی بزرگ شدن اینه که دیگه زخمامون با بوس کردن خوب نمیشه!
*/ ﻗﺪﺭﺕ ﮐﻠﻤﺎﺗﺖ ﺭﺍ ﺑﺎﻻ ﺑﺒﺮ ﻧﻪ ﺻﺪﺍﯾﺖ ﺭﺍ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﺭﺷﺪ ﮔﻠﻬﺎ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﻧﻪ ﺭﻋﺪ ﻭ ﺑﺮﻕ !
*/برای قایق های بی حرکت، موج ها تصمیم می گیرند..
*/به ما گفتن یک‌بار بیشتر زندگی نمی‌کنی، ما هم پاشدیم، جمع کردیم و رفتیم که زندگی کنیم، نگو همین پاشدن، جمع کردن و رفتن خودِ زندگی بود!
*/انسان مدام باید مشغول کار باشد. سازندگی کند، وگرنه از درون پوک می شود. و بیکاری بدتر از تنهایی است. آدم بیکار در جمع هم تنهاست ...

پائیز فاطمی

سه شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۷، ۰۶:۳۶ ق.ظ

اینجا حوالی هتل لاله تو خیابون فاطمی تهران و نزدیک خیابون حجاب هست...یکماه پیش پیاده داشتم از اینجا رد میشدم بارون اومده بود و منظره خیلی زیبایی بوجود اومده بود..حیف که عکس به اندازه کافی گویای این زیبایی نیست!....هدفم از این پست بیشتر خارج شدن از فاز پست قبلی بود!(از بس از آلکساندرا و دکتر ام اچ کا صحبت کردم دارم رقیب عشقی پیدا میکنم:))...به همین سوی چراغ!


موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۳

نظرات  (۱۶)

قالب و عکسشو عوض کردین؟
چقدررر جیگره پرنده اش *__* غلط نکنم جزو پرنده‌های بهشتیه
پاسخ:
بله یه دستی به سر و روی وبلاگ کشیدی از سر پرکاری!
قابل شما رو نداره......بله خیلی زیباس
آورین به شما
شما شغل تون فقط همین استاد بودنه؟!!! 
پاسخ:
ممنونم
نه من تقریبا همه کار میکنم..آب حوض میکشم....پروژه انجام میدم...
پس عجیبه وقت اضافه میارید
باید درباره مدیریت زمان یه کلاس بذارید شماهایی که چندتا شغل دارین خصوصا اساتید زنی که هم استادن هم جای دیگه شاغلن هم مادر و همسرن و همههههه هم راضین چه دانشجو چه همکار و چه خانواده اش :))
من یه ذره درس میخونم نصف کارای خونه میمونه :/
پاسخ:
نه وقت اضافه نمیارم..هر چیز جای خودش....اتفاقا بعضی وقتها هم ممکنه وقت کم بیارم...ولی کاری رو فدای کار دیگه نمیکنم
اینو بشنوید از یه استاد دکتر مصطفی ملکیان:

http://hdana.blog.ir/1396/11/%D9%86%D8%B5%DB%8C%D8%AD%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D9%86%DB%8C%D8%AF%D9%86%DB%8C
حیف که زیاد تصویرش مشخص نیست :)
پاسخ:
چیش باید مشخص میبود؟
۱۳ آذر ۹۷ ، ۰۸:۵۱ آسـوکـآ آآ
چرا پاییز زیاد نگرفتدش ...
پاسخ:
پائیز باید کیو میگرفت؟
۱۳ آذر ۹۷ ، ۱۲:۵۶ آسـوکـآ آآ
درختارو دکتر!
پاسخ:
عکس برای آبان ماهه...ولی خب اینکه درختا چرا گرفته نشدن توسط پائیز! باید بگم که تهران چیش رو حساب و کتابه که درختاش باشه! شما اینجا رو با بهشتِ رشت مقایسه نکن خانم مهندس!
ممنونم حتما گوش میدم
پاسخ:
موفق باشید
سلامت باشید
پاسخ:
چقدر زود ج میدین:)
چون با گوشی زیاد چک میکنم
پاسخ:
ماشاءالله
۱۳ آذر ۹۷ ، ۱۹:۳۲ دختری از جنس باد
خیلیم قشنگ
پاسخ:
ممنون
۱۳ آذر ۹۷ ، ۱۹:۴۷ Aimless Dandelion
مسیر خوشگلیه...
پاسخ:
ممنون
۱۳ آذر ۹۷ ، ۲۳:۰۵ Aimless Dandelion
شما چرا میگین ممنون؟؟؟😞
من گفتم مسیر خوشگله😐
پاسخ:
من از مسیر خوشگل گفتن شما اظهار امتنان کردم:)
۱۴ آذر ۹۷ ، ۱۴:۲۷ Aimless Dandelion
اوه بله. شما لطف کردین😊
پاسخ:
خواهش میکنم 
۱۴ آذر ۹۷ ، ۱۵:۰۵ نار خاتون
اگه مسیرتونه مثلا ممکنه کلی از کنار هم رد شده باشیم:)
پاسخ:
با عرض پوزش باید بگم که محروم از این افتخار هستید:) چون اصلا اونجا مسیرم نیس:)
۱۴ آذر ۹۷ ، ۲۲:۱۰ نار خاتون
خداروشکر که احتمالم نداره پس:)
پاسخ:
خدا رو شکر:)
تا حالا درباره عکس های منتشر شده اساتید اظهار نظر نکرده بودم عکس قشنگی شده 
پاسخ:
ممنون ولی یه عکس ساده از پیاده رو بیشتر نیس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">