نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

*/ سعی کن آنقدر کامل باشی که بزرگترین تنبیه تو برای دیگران گرفتن خودت از آنها باشد. ( پائولو کوئیلو)
*/ آرامشی که اکنون دارم،مدیون انتظاری است که دیگر از کسی ندارم(سیلویا پلات)
*/ تا باد مخالف نباشد، بادبادک بالا نمی رود!
*/میخوای واسه هدفت تلاش کنی یا میخوای یه عمر حسرت بخوری؟؟!!
*/ بندبازها درست موقع سه قدم آخر می‌میرن. چون فکر می‌کنند دیگه رسیدن و اون سه قدم رو با غرور بر‌می‌دارن.
*/ یگانه صافکار دلهای تصادفی خداست...
*/بدی بزرگ شدن اینه که دیگه زخمامون با بوس کردن خوب نمیشه!
*/ ﻗﺪﺭﺕ ﮐﻠﻤﺎﺗﺖ ﺭﺍ ﺑﺎﻻ ﺑﺒﺮ ﻧﻪ ﺻﺪﺍﯾﺖ ﺭﺍ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﺭﺷﺪ ﮔﻠﻬﺎ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﻧﻪ ﺭﻋﺪ ﻭ ﺑﺮﻕ !
*/برای قایق های بی حرکت، موج ها تصمیم می گیرند..
*/به ما گفتن یک‌بار بیشتر زندگی نمی‌کنی، ما هم پاشدیم، جمع کردیم و رفتیم که زندگی کنیم، نگو همین پاشدن، جمع کردن و رفتن خودِ زندگی بود!
*/انسان مدام باید مشغول کار باشد. سازندگی کند، وگرنه از درون پوک می شود. و بیکاری بدتر از تنهایی است. آدم بیکار در جمع هم تنهاست ...

روز فرشته

دوشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۶:۳۵ ق.ظ

برای فرشته (استاد راهنمای جان) در حد بالای 500 تومن و زیر یه تومن روز معلم چی مناسبه بنظرتون بخرم؟

لازمه برای  n  امین بار تکرار کنم که ایشون آقا هستند؟

نیایید یوخ براش مانتو و شال و لوازم آرایش و بدلیجات و اکسسوری و ...از این چیزا تجویز کنید....

ایشون آقا هستند.....چی خوبه بنظرتون بخرم؟

یعنی این پستمو بخونی و پیشنهاد ندی ایرانیِ آریایی نیستی!:) 

نظرات  (۱۵)

برای آقایون با این قیمت میتونید این اقلام رو خرید کنید:

جا سویچی برای ماشین

هولدر موبایل برای ماشین

یه فلش برای ماشین

یه موزر

دستبند چرمی ساده

کیف زیپ دار جا کارتی شیک چرمی

کیف پول

کیف رودوشی ورزشی ساده

( باید ببینید طرفتون چه تیپیه )

کیف مدارک

لباس زیر

لباس ورزشی

 

پاسخ:

جاسوییچی برای ماشین که لازم ندارن ماشینشون با اثر انگشت روشن میشه:)

هولدر موبایل هم لازم ندارن چون ال سی دی ماشینشون اینقدر بزرگ هست که نیازی نداشته باشن...ایشون مگه راننده اسنپه که هولدر موبایل بخواد:)

موزر؟ الان خیلی برندهای جدیدتر هست تو بازار...موزر دیگه قدیمی شد

دستبند چرمی؟ ببخشیدا فرشته ما راننده فرمول یکه مگه ؟ اینو نمیدونم واقعا منظورتون چی بود

جاکارتی خیلی کمه برای چنین روزی

الان بنظرتون کسی از پول استفاده میکنه؟ که بخواد از کیف پول استفاده کنه؟ من چند ساله اضلا اسکناس ندیدم..همه تراکنش ها در فضای مجازی

ورزش؟ فکر نکنم..فرشته مون بدون ورزش خوش هیکله

طرفمون اتفاقا خیلی هم خوش تیپه:)

لباس زیر؟ استغفرا.... واسئله التوبه؟ روز معلم لباس زیر؟ دیگه اینو خواهشا جایی به کسی پیشنهاد ندید:)

در هر صورت ممنون از پیشنهاداتتون....جوابای منو با چاشنی طنز بخونید

والا من تنها چیزی که کلا به ذهنم میرسه روان‌نویسه ولی کاملا بعید میدونم ایده خوبی باشه ولی خط آخر آدم را مجبور میکنه ایده ای که خوب نیست را هم بگه:/

پاسخ:
ممنون  از پیشنهادتون 
روان نویس چه مارکی؟ فکر کنم مارک خوب بالای 2 تومن باشه

سلام

۱. کتاب

۲. ست خودکار روان نویس

۳. ست  کیف پول و جا سوئیچی چرم

۴. نقاشی دیجیتال از چهره شون!

۵. ساعت مچی

۶. ادکلن یا پیراهن یا اگه اهل ورزش و پیاده روی هستن لباس ورزشی:)) البته این گزینه یه خورده غیر رسمی می‌باشد:)

۷. اگر مذهبی هستن! تسبیح یا قرآن

 

ان شاء الله استاد و شاگرد هر دو عمر بابرکتی داشته باشید و همواره رو به رشد و موفق باشید.

 

 

پاسخ:
سلام
1. چه کتابی؟ الان کی حال داره کتاب بخونه:)
2-. این خوبه ولی فکر کنم روان نویس زیاد داشته باشند
3. کیف پول و جاسوئیچی نیاز ندارن
4. اینو کی هدیه میده؟ واقعا خوبه برای هدیه؟ چطور باید کشید؟
5. فکر نکنم اهل ساعت باشن
6. متاسفانه ادکن یا لباس کاملا سلیقیه ایه و ممکنه هوششون نیاد
7.اینو نمیدونم چی بگم...نکنه میخواید مسلک فرشته ما رو در بیارید؟:)

ممنون از نظرتون..امیدوارم شما هم عمر بابرکتی داشته باشید و همیشه رو به رشد و موفق باشید

کیف پول 

پاسخ:
الان کمتر کسی از کیف پول استفاده میکنه..البته دور واطراف ما..ممنون

مانتو بخر :/😂

 

ادکلن خوبه... بخر😂

پاسخ:
برای خودت مانتو بخر:)

ادکلن سلیقه ایه ممکنه خوشش نیاد...
ممنون
۱۱ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۹:۱۱ صـــالــحـــه ⠀

من که می‌خوام برای استادِ جانم خودنویس بگیرم.... تقریبا با همین رنج قیمتی. 

 

پاسخ:
اگر توخونه شون 50 تا خودنویس داشت چی؟
ممنون

تابلو کاشی معرق از فروشگاه هنر اسلامی سلام....تو کریمخان، نرسیده به حافظ

روزمون مبارک:)

یعنی الان دانشجوهامون واسه ما هم فکر کادو هستن؟ :)

پاسخ:
یا خود خدا..من باید یه روزمو بذارم برم کریمخان...
ترجیج میدم چند تا از کاشی های مسجد ور بکنم ببرم برای فرشته
اگر خوشش نیاد چی؟
در هر صورت ممنون از شما...
روز شما هم مبارک باشه
یادمه یه بار دانشجوم از دبی برام یه بلندگوی بلوتوثی و یه ست.... اورد...یکی هم از فرانسه که رفته بود برام یه هدیه گرفته بود

یادش بخیر....

سلام

یک عدد آلمانی آریایی هستم .

پاسخ:
سلام
خوشبختم..های هیتلر!:)

پشتی طبی بگیرید برای صندلیشون همون حدود یه تومن میشه یه خوبش..اگر تهرانید ادرس بدم یه جا من گرفتم جنس خوب

پاسخ:
اتفاقا خیلی نیاز دارن..ولی نمی دونم خوششو بیاد و دقیقا همون چیزی باشه که نیاز داره..ممکنه دقیقا من مشکلشو ندون و بکارش نیاد
در هر صورت ممنون از پیشنهادتون

با این اوصاف فک کنم باید به فکر یه هدیه بالای ده میلیون براش باشید.

:)))

پاسخ:
واقعا الان 10 میلیون پولی نیست
یه نهار من با فرشته برم رستوران حدود یک و پونصد آب میخوره
بعد اینه مثل شمع میسوزن تا دانششونو فرو کنن تو مخ ما بنظرتون 10 میلیون نمیارزه؟
:)))
۱۲ ارديبهشت ۰۲ ، ۰۷:۳۱ صـــالــحـــه ⠀

وای خدایا... راست میگید...

خب من حساب کردم گفتم لابد خودکارهای هدیه سال قبل تموم شده. از خودکار جدید استفاده میکنند بالاخره :')

ولی در اصل نمی‌خواستم این هدیه رو بدم :')

قرار بود آخر هفته‌ای که گذشت بریم مشهد، اونجا برای استاد یه چیزی بگیرم... حتی خوراکی :') چون استادم دوست دارند.

ولی سفرمون کنسل شد... حالا موندم با این روان‌نویس خودکار که پیشنهاد شوهرم هم هست :'(

پاسخ:
اصلا فکر کنم استادها هم دیگه کمتر از خودکار استفاده کنن..شاید فقط برای تصحیح اوراق
جزوه ها که دیگه الکترونیکی شده
ولی خب یه ارزش خاصی داشت برای خودش
نگه دارید برای سال بعد:)

من برا همسرم یه مدل گرفتم ابعاد جعبه ش به نسبت بزرگ تر از بقیه بود.کیفیت و جنسش هم اقاههه گفت مناسب همه جور صندلی هم هستو خب خداروشکر همسر کن که کمردرداش خوب شد

پاسخ:
برای افراد نزدیک خیلی خوبه ولی برای افرادی که آدم کاملا شرایطشونو نمیدونه مشکله..شاید بدردشون نخوره

جوری که از همه پیشنهاد هدایا ایراد میگیرین :)))))

پاسخ:
به اینا میگید ایراد؟ ما داریم کارشناسی نظراتو بررسی میکنیم:)

سلام استاد روزتون مبارک

من برای استادم یه گلدون و شیرینی بردم

براشون کیف چرم اداری بخرید هم رسمی هست و کاربرد داره براشون 

البته حتما تا الان خریدین

خرید برای استاد آقا سخته 🙂

پاسخ:
سلام خیلی ممنونم روز و شب شما هم مبارک باشه

چقدر خوب و عالی

خرید اینقدر ها هم سخت نیست..مگه آقایون چشونه؟

برای آقایون نه برای استاد آقا سخته خرید :) 

پاسخ:
کلا خرید و انتخاب سخته
البته من معتقدم آقایون راحت‌تر راضی میشن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">