نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

*/ سعی کن آنقدر کامل باشی که بزرگترین تنبیه تو برای دیگران گرفتن خودت از آنها باشد. ( پائولو کوئیلو)
*/ آرامشی که اکنون دارم،مدیون انتظاری است که دیگر از کسی ندارم(سیلویا پلات)
*/ تا باد مخالف نباشد، بادبادک بالا نمی رود!
*/میخوای واسه هدفت تلاش کنی یا میخوای یه عمر حسرت بخوری؟؟!!
*/ بندبازها درست موقع سه قدم آخر می‌میرن. چون فکر می‌کنند دیگه رسیدن و اون سه قدم رو با غرور بر‌می‌دارن.
*/ یگانه صافکار دلهای تصادفی خداست...
*/بدی بزرگ شدن اینه که دیگه زخمامون با بوس کردن خوب نمیشه!
*/ ﻗﺪﺭﺕ ﮐﻠﻤﺎﺗﺖ ﺭﺍ ﺑﺎﻻ ﺑﺒﺮ ﻧﻪ ﺻﺪﺍﯾﺖ ﺭﺍ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﺭﺷﺪ ﮔﻠﻬﺎ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﻧﻪ ﺭﻋﺪ ﻭ ﺑﺮﻕ !
*/برای قایق های بی حرکت، موج ها تصمیم می گیرند..
*/به ما گفتن یک‌بار بیشتر زندگی نمی‌کنی، ما هم پاشدیم، جمع کردیم و رفتیم که زندگی کنیم، نگو همین پاشدن، جمع کردن و رفتن خودِ زندگی بود!
*/انسان مدام باید مشغول کار باشد. سازندگی کند، وگرنه از درون پوک می شود. و بیکاری بدتر از تنهایی است. آدم بیکار در جمع هم تنهاست ...

محبوب ترین مطالب

رودربایستی...

يكشنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۰۴:۵۶ ب.ظ

تو فامیل هم اسمم بد رفته.....هر کی خرید اینترنتی نمیتونه انجام بده محولش میکنه به من...خوشم نمیاد! بیشتر دوست دارم معاملات ملکی بالای 15 میلیاردشون رو به من میسپردن! همینطور برای خرید ماشین زیر 500 میلیون با من مشورت میکنن...ولی برای خرید ماشین 3.5 میلیاردی کسی با من مشورت نمی کنه!دیگه طبقه اجتماعی مو دارم پیدا میکنم! شاید اونا هم متوجه شدن دیگه نمیتونم تویوتای اف جی کروزر بخرم! هیییی آلکساندرا!!!!

پسفردا امتحان پایانترم دانشجوهاست....یه دماری از روزگارشون در بیارم که دیگه یادشون نره! شدم مثل یه آقای شهردار که صبح زود با کت و شلوار سرمه ای و اتو کشیده و شیک و پیک از خانمش خداحافظی کرد و عصر که برگشت خانمش دید لباساش همه خاکی و پاره پوره است! خانمش با تعجب پرسید این چه وضعیه؟ آقای شهردار گفت امروز رفتیم یه جایی رو افتتاح کنیم و کلنگ رو دادن به من، منم تو رودربایستی گیر کردم و تا زیر زمین اشو کندم! شده حکایت من، هفت سری تمرین دادم به دانشجو خودم تو رودربایستی گیر کردم همه رو براشون حل کردم! خدائیش میخوام بگیرم خودمو بزنم:) بنظر شما آدم تو این موقعیت باید چکار کنه؟!!!

موافقین ۱۹ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">