نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

*/ سعی کن آنقدر کامل باشی که بزرگترین تنبیه تو برای دیگران گرفتن خودت از آنها باشد. ( پائولو کوئیلو)
*/ آرامشی که اکنون دارم،مدیون انتظاری است که دیگر از کسی ندارم(سیلویا پلات)
*/ تا باد مخالف نباشد، بادبادک بالا نمی رود!
*/میخوای واسه هدفت تلاش کنی یا میخوای یه عمر حسرت بخوری؟؟!!
*/ بندبازها درست موقع سه قدم آخر می‌میرن. چون فکر می‌کنند دیگه رسیدن و اون سه قدم رو با غرور بر‌می‌دارن.
*/ یگانه صافکار دلهای تصادفی خداست...
*/بدی بزرگ شدن اینه که دیگه زخمامون با بوس کردن خوب نمیشه!
*/ ﻗﺪﺭﺕ ﮐﻠﻤﺎﺗﺖ ﺭﺍ ﺑﺎﻻ ﺑﺒﺮ ﻧﻪ ﺻﺪﺍﯾﺖ ﺭﺍ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﺭﺷﺪ ﮔﻠﻬﺎ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﻧﻪ ﺭﻋﺪ ﻭ ﺑﺮﻕ !
*/برای قایق های بی حرکت، موج ها تصمیم می گیرند..
*/به ما گفتن یک‌بار بیشتر زندگی نمی‌کنی، ما هم پاشدیم، جمع کردیم و رفتیم که زندگی کنیم، نگو همین پاشدن، جمع کردن و رفتن خودِ زندگی بود!
*/انسان مدام باید مشغول کار باشد. سازندگی کند، وگرنه از درون پوک می شود. و بیکاری بدتر از تنهایی است. آدم بیکار در جمع هم تنهاست ...

محبوب ترین مطالب

روز هسته ای مان مبارکباد

شنبه, ۲۰ فروردين ۱۴۰۱، ۰۶:۱۸ ب.ظ

باسلام و عرض ادب و تبریک سال نو و کلیشه و سالاد شیرازی و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و سلامتی و روزافزون و هووووو!!!!

از تعارفات که بگذریم، من هستم ولی به شدت خستم!!

خدائیش هنوز ویندوز من از اول سال بالا نیومده و تو حالت اصطندبای بای هستم!

اگر از احوالات اینجانب خواسته باشید که مطمئنم نخواستید، این بهار حسابی ما را به خلسه برده است!

امروز یکی پیام داده دکتر فلانی پروژه انجام میدهی؟ محترمانه برایش نوشتم بیا پایین بابا سرمون درد گرفت:) و من که هنوز دکتر نشده بودم..

هنوز برایم سوال است که چرا شب سال تحویل، فرشته قبل از من، برایم پیام تبریک در واتساپ گذاشته بود؟ شاید اشتباهی فرستاده شاید هم غیرمستقیم کنایه زده به من که "حواست باشد یک قرن گذشت، دفاع کن دیگه لعنتی!"،  شاید هم مادرش باشد، شاید هم خواهرش باشد!!!، خلاصه منظورم از فرشته، استاد راهنمای جان است، قدیمی تر ها میدانند..گفتم جدیدی تر ها فسفر نسوزانند!..

روزهای سختی رو میگذرانم...چه میشد همان اسفند قرن قبل را امتداد میدادند....حسابی تخلیه شده ام...ولی در عوض در این 13 روز بیشتر فامیلهایی که در قید حیات بودند را از نزدیک دیدم...

فعلا همینها را داشته باشید تا بحالت نرمال برگردم....ارتباط  این پست با روز هسته ای هم بر عهده شما....باور کنید حسش نیست خودم بررسی کنم:) فعلا..

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۱/۲۰

نظرات  (۱۳)

سلام، سال نو مبارک:)

انگار ایام عید خیلی سالاد شیرازی خوردین که یادتون مونده:)))

فیزیک هسته ای، آرزوی قدیمی ما که به خاطرات پیوست.:))

میخواستم بگم سال بی دغدغه داشته باشید ولی خوب نیست ان شاء الله سالی پر از دغدغه های بدون استرس ( یا کم استرس:) با نتیجه های خوب در پیش داشته باشید:). 

پاسخ:
سلام سال نوی شماهم مبارک:)
کم و بیش...خیلی نه:)
هیشوخ دیر نیست
ممنونم هچنین شما..پ.ل رو فراموش کردید لطفا لای دعاهاتون اضافه کنید:) دعا کنید

راه طولانیه و انگیزه ای نیست:)

تشکر؛ شما که پولدارید:))))) ان شاء الله پولدارتر بشید و ماشین مورد علاقه تون بخرید:)

پاسخ:
بله خدا رو شکر ...:)

ممنونم..شماهم:)

از کلیشه ها (که خودم هم به شدت متنفرم ازشون) بگذریم...باید بگم سال نوی شما هم مبارک :)

 

این احسان چقدر برام آشناست...آقا من شمارو جایی دیدار نکردم؟

پاسخ:
:) سال نوی شما هم مبارک..الان این کلیشه نبود؟:)

این روزا همه همینو میگن..شما چطور؟:)

واسه ما که اصلا نه سالی رفت، نه سالی اومد، نه قرنی نو شد. پیوسته و ممتد سرکاریم.

 

ان‌شاءالله سال خوب و پرپول و پربرکتی باشه براتون :)

پاسخ:
خداقوت....همین شما ها هستید که چرخ دنده های مملکت رو میچرخونید

متشکرم..من هم برای شما سال مملو از سلامتی و موفقیت های مادی و معنوی آرزومندم:)

عا میگم یکی جا موندها😶 سال نوی شمام با تاخیر مبارک 🙄

شاید دوستتون داره شایدم پیام سند تو آل بوده ولی خب اولی هم میتونه باشه‌ها😅 من خودم انقد با یکی از اساتیدم در ارتباط بودم که میگه تو دیگه رفیقمی :)) و امسالم ایشون زودتر تبریک گفت😑

فیزیک میخونین شما؟ :دی اگه جواب مثبته😅 چطوری با بخش ریاضیش کنار میاین :)) من خودم عاشق تئوریای فیزیک بودم وقتی میرسید به محاسبات ازش بدم میومد 😆 بعد الان وارد یه کار جدیدی شدم که ربطش به زیست شناسی کمه و کلی ریاضی داره😑 ولی خب این بخش ریاضیش اوکی شه برام خود کارش ایده آله 😅

پاسخ:
:) ممنون که ما رو جا ننداختید:) سال نوی شما هم با تاخیر میارکباد
شاید قبلا دوستم داشت ولی الان دیگه بعید میدونم:)تو واتساپ میشه پیام سند تو آل فرستاد؟
نه خدا نکنه فیزیک بخونم:) ولی ریاضی رشته ما از فیزیک هم بیشتره لامصب! هیچی کر کر و پرمون داره میریزه و عرق ریزان تحملش میکنیم:)
به امید خدا...موفق باشید

ممنونم

چرا نداشته باشه؟ مگه اذیتش کردین؟ :))

بله میشه البته باید اول پیامو برای یکی بفرسته بعد میتونه راحت برای همه فوروارد کنه نشمردم تا چندتا میشه انتخاب کرد ولی قابلیت فوروارد به چند نفر رو داره بعد چون پیام خودش رو فوروارد میکنه مشخص نمیشه یه پیام فوروارد شده است من خودم اینکار رو زیاد میکنم :دی

خدا صبرتون بده واقعا ریاضی درس ترسناکیه :دی

پاسخ:
نه چه اذیتی؟  من زورم به مورچه نمیرسه
خود من چون از دانشجوهای قدیمی خیلی خوشم نمیاد حدس زدم ایشون هم همینطور باشه
اینو میدونستم ولی مثل ایمیل گروهی نیست که با یه ایمیل به تعداد زیادی مخاطب بفرستی
ممنون ریاضی ترس نداره داورا ترس دارن

من امسال به اندازه تمام عمرم اجیل خوردم و حرص خوردم و جوش هم نزدم عید پرباری بود از لحاظ تغذیه

خونه همه فامیل هث رفتم😅

خیلی ذوق زده میشدن وقتی میدیدنم اگه میدونستم انقدر خوشحال میشن سالهای پیش میرفتم

پاسخ:
خب خدا رو شکر بخاطر تغذیه:)
چه خوب:) 

من بخاطر مشکل دندونم نمیتونستم به راحتی اجیل بخورم

که بعد جراحی مشکلم حل شد امسال برای اولین بار به راحتی چیزهای ریز و تونستم بجوم🤣

و مزه اجیل و حس میکردم

دقیقا حس نابینایی رو داشتم که بیناشده

 

پاسخ:
خدا رو شکر
منم چندتا از دندونام خراب شده فرصت نکردم برم درستشون کنم 
بنظرم در اولین فرصت باید برم

چرا؟ دانشجوی قدیمی مظلوم :)

به نظر من دانشجوی جدید و قدیمی نداره یا یکیو دوست داره آدم یا کلا دوست نداره دیگه! 

اصلا نترسید از داورها به کارتون اعتماد داشته باشید داورها کلیم خوششون میاد :)

پاسخ:
دیگه دیگه:)
دانشجو بمونه کپک میزنه:)
داور عصر جدید نیستن که داور ژورنالن:)

چه ربطی داره! داور نوبل هم که باشن شما اول باید خودت به کار خودت اعتماد و اطمینان داشته باشی که در صورت نیاز بتونی از کارت دفاع کنی بعدم وقتی که آدم به خودش اعتماد کنه واقعا روی قضاوت بقیه هم اثر داره 

پاسخ:
ایشالا به این مرحله میرسید، داوری مقالات تا یه حدی منطقیه بعد از اون خیلی حساب و کتاب نداره و نتایج خیلی متفاوته

نه من تصمیم گرفتم ترک تحصیلات دانشگاهی کنم پس نمیرسم :))

دارم خود آموز تحصیل میکنم تو رشته بی ربط به رشته دانشگاهیم چون دیدم اوکی عاشق زیست و تحقیقات و آزمایشگاهم ولی توانایی جسمی کار آزمایشگاهی ندارم و واقعا برام اذیت کننده است و هر یک روزی که تو آزمایشگاه میگذرونم به اندازه ده روز بدنم خسته میشه و اذیت میشم و خب درسته که روحمو شاد میکرد ولی یه روح شاد یه بدن سالمم لازم داره :)

ولی اینکه تا یه حدی منطقیه بعدش ... خیلی نامردیه که، بهتر که ترک تحصیل کردم من تحملشو ندارم کلی زحمت بکشم یه کار عالی انجام بدم یکی بیاد بگه خوب نبود چشماشو از کاسه در میارم در نیارم از حرص و جوش سکته میکنم :))

پاسخ:
ای بابا!! چراااااا؟
خودتونو تقویت میکردید..شربت انرژی زیاد....ژل رویال و ...
واقعا اینقدر نظر مردم براتون مهمه؟ 
تو نیکی میکن و خوش باش به آرامش وجدان..بگذار بگویند فلانی بد دنیاست

متاسفانه با این چیزها مشکل جسمی من حل نمیشه

نه اتفاقا حرف مردم مهم نیست ولی اگه حرفشون قرار باشه زحمتم رو هیچ و پوچ کنه مهم میشه 

پاسخ:
امیدوارم سلامتی تون رو بدست بیارید
حتی حرفشون هم نمیتونه زحمتتون رو هیچ و پوچ کنه...همون شعری که نوشتم

ان شا الله

اوهوم درسته :) حالا فعلا اول باید جسمی اوکی شم

پاسخ:
به امید خدا
ایشالا از هر لحاظ اوکی بشید خصوصا مادی و معنوی:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">