نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

*/ سعی کن آنقدر کامل باشی که بزرگترین تنبیه تو برای دیگران گرفتن خودت از آنها باشد. ( پائولو کوئیلو)
*/ آرامشی که اکنون دارم،مدیون انتظاری است که دیگر از کسی ندارم(سیلویا پلات)
*/ تا باد مخالف نباشد، بادبادک بالا نمی رود!
*/میخوای واسه هدفت تلاش کنی یا میخوای یه عمر حسرت بخوری؟؟!!
*/ بندبازها درست موقع سه قدم آخر می‌میرن. چون فکر می‌کنند دیگه رسیدن و اون سه قدم رو با غرور بر‌می‌دارن.
*/ یگانه صافکار دلهای تصادفی خداست...
*/بدی بزرگ شدن اینه که دیگه زخمامون با بوس کردن خوب نمیشه!
*/ ﻗﺪﺭﺕ ﮐﻠﻤﺎﺗﺖ ﺭﺍ ﺑﺎﻻ ﺑﺒﺮ ﻧﻪ ﺻﺪﺍﯾﺖ ﺭﺍ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﺭﺷﺪ ﮔﻠﻬﺎ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﻧﻪ ﺭﻋﺪ ﻭ ﺑﺮﻕ !
*/برای قایق های بی حرکت، موج ها تصمیم می گیرند..
*/به ما گفتن یک‌بار بیشتر زندگی نمی‌کنی، ما هم پاشدیم، جمع کردیم و رفتیم که زندگی کنیم، نگو همین پاشدن، جمع کردن و رفتن خودِ زندگی بود!
*/انسان مدام باید مشغول کار باشد. سازندگی کند، وگرنه از درون پوک می شود. و بیکاری بدتر از تنهایی است. آدم بیکار در جمع هم تنهاست ...

محبوب ترین مطالب

سبک زندگی- قسمت اول

جمعه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۱، ۰۱:۰۰ ب.ظ

با توجه به افزایش قیمت لبنیات، به ذهنم رسیده یه بُز بخرم بندازم تو تراس، مقاله های پرینت شده و کاغذ باطله و پرینت پروپوزال هم زیاد داریم، بعنوان غذا بهش بدم، تازه با این کار ممکنه به رشته تحصیلی من هم علاقمند بشه،  یه دبه آب هم میذارم جلوش، به عنوان آپشن بعضی روزا هم یکم کاهو گندیده و سبزی خوردن براش میخرم؛ هر روز اگر دو لیوان شیر بده بسمه، باهاش ماست و پنیر درست میکنم، پنج شنبه ها عصر هم میندازم تو صندوق عقب اسب سفیدم میبرمش بوستان های شهرداری علفای اونجا رو بخوره که هم سو هاضمه نگیره هم کار کارگرای شهرداری کم بشه!، اگر بز خوبی باشه تازه میذارم صندلی جلو هم بشینه! برای صدای یونیک ویبریشن دارش هم  بنظرم رسیده براش موسیقی به سبک هیپ هاپ با موبایل پخش کنم، هم تو روحیه اش تاثیر داره هم ممکنه شیرش زیادشه، تازه با این کار صداشو همسایه ها نمیشنون! بعضی روزها هم براش داستان ویکتورهوگو میخونم تا مثل بُز منو نگاه کنه! خدا رو چه دیدی شاید یارانه 400 هزارتومنی هم بهش تعلق گرفت،گوربابای دامداران وپگاه و میهن و کاله!


موافقین ۱۳ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۲۷

نظرات  (۶)

سلام

حالا چرا بز؟!!!

کاش واقعا میشد آدم با خوردن یکسری جزوه عاشق مطالبش بشه :))

ولی اینطور که شما میخواین با این بز رفتار کنین حتی گوشت هم نمیده بهتون به گمانم D:

پاسخ:
سلام
گزینه بهتری دارید بفرمایید من جایگزین کنم
آدم یا بز؟:) بنظرم بزها بتونن:)
چرا مگه رفتارم چشه؟ اینهمه عزت این همه احترام..
کدوم بز رو دیدید صندلی جلوی ماشین بشینه؟ کدوم بز تو بوستان های شهرداری تهران میچره؟!!

در مقایسه با نگهداری سگ، گزینه خوبیه!

البته اگر شهرداری بزاره :)

پاسخ:
خدائیش
چطور ملت سگ نگه میدارن ما بز نمیتونیم نگه داریم؟ تازه این همه منفعت هم داره
مهمتر از شهرداری مدیر ساختمون و همسایه هان:)

میتونین جوجه و مرغ بیارین! درسته شیر نمیدن ولی میشه از تخم مرغ و گوشتشون استفاده کرد

هم فضای کمتری اشغال میکنن و هم میتونین از باقیمانده‌ی غذاهاتون مثل نون و برنج و پوست میوه و ... بهشون بدین :))

دکتر :////

برای تفریحم آخر هفته ها ببرینشون یه کوه سرسبز که برا خودشون بچرخن و همونجا یه جوج بزنین...D:

پاسخ:
خروس چی؟ چرا اینقدر جامعه فمنیستی شده:)
نه من مشکلم لبنیات بود....اینا باید شیر بدن:)
خب نون و بررنج و پوست میوه رو به بز هم میشه داد
منظورتون از این خط سوم رو متوجه نشدم؟ دکتر دو نقطه چهار خط مورب یعنی چی؟
جلوی جوجه مرغها جوج بزنم؟ این بود حمایت از حیوانات؟ به کجا داریم ما؟:)

پارسال همین موقه ها بود که خواهر زادم دوتا جوجه گرفت و منم دوتا جوجه اردک ... الان توی حیاط خونه براشون خونه درست کردیم. خداروشکر تخم مرغ و تخم اردک رو تامین میکنند.

اتفاقا به مامانم میگفتم ای کاش یه بزغاله هم بخریدم ... خودم بزرگش میکنم :))) 

متاسفانه مخالفت کرد که یعنی چی اینجا رو کردی باغ وحش:|

اما واقعا بزغاله و بره هم لازم بنظرم :))

پاسخ:
واقعا؟ پس چرا عکساشونو نمیذارید تو وبلاگتون؟

من جای شما بودم پیشنهاد دو تا گاو شیرده میدادم که با بزغاله موافقت کنن:)

:))

منتظر قسمتای بعدی آموزش سبک زندگی مقاومتی هستیم :)

پاسخ:
:))

باید ببینیم دیگه چی مونده که گرون نشده....سبک زندگی شو مینویسم:)

خداوکیلی همسایه خواهرم دوتا بز داره یه پیر زنه که بز نگه میداره

انقدم مهربونه کلا از سر و کله خانمه میره بالا

همدم خوبیه

پاسخ:
چه خوب:)

من جای شما بودم با پیرزنه دوست میشدم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">