نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

*/ سعی کن آنقدر کامل باشی که بزرگترین تنبیه تو برای دیگران گرفتن خودت از آنها باشد. ( پائولو کوئیلو)
*/ آرامشی که اکنون دارم،مدیون انتظاری است که دیگر از کسی ندارم(سیلویا پلات)
*/ تا باد مخالف نباشد، بادبادک بالا نمی رود!
*/میخوای واسه هدفت تلاش کنی یا میخوای یه عمر حسرت بخوری؟؟!!
*/ بندبازها درست موقع سه قدم آخر می‌میرن. چون فکر می‌کنند دیگه رسیدن و اون سه قدم رو با غرور بر‌می‌دارن.
*/ یگانه صافکار دلهای تصادفی خداست...
*/بدی بزرگ شدن اینه که دیگه زخمامون با بوس کردن خوب نمیشه!
*/ ﻗﺪﺭﺕ ﮐﻠﻤﺎﺗﺖ ﺭﺍ ﺑﺎﻻ ﺑﺒﺮ ﻧﻪ ﺻﺪﺍﯾﺖ ﺭﺍ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﺭﺷﺪ ﮔﻠﻬﺎ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﻧﻪ ﺭﻋﺪ ﻭ ﺑﺮﻕ !
*/برای قایق های بی حرکت، موج ها تصمیم می گیرند..
*/به ما گفتن یک‌بار بیشتر زندگی نمی‌کنی، ما هم پاشدیم، جمع کردیم و رفتیم که زندگی کنیم، نگو همین پاشدن، جمع کردن و رفتن خودِ زندگی بود!
*/انسان مدام باید مشغول کار باشد. سازندگی کند، وگرنه از درون پوک می شود. و بیکاری بدتر از تنهایی است. آدم بیکار در جمع هم تنهاست ...

محبوب ترین مطالب

فاکسیت

پنجشنبه, ۱۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۴۲ ق.ظ

دیگه این nod32 خسته و ذله کرده بود منو از بس یوزرنیم پسورد جدید میخواست، پاکش کردم با خیال راحت  و یه نفس عمیق کشیدم...ما ویروسهای مهمتری مثل  ویروس کوید 19 و آنفلونزا رو با شلغم و هویج پشت سر گذاشتیم، حالا با دو تا تروجان وین32 ما رو از چی میخوای بترسونی؟!!:)....معمولا نرم افزارهای پی سی رو من از soft98.ir نصب میکنم......گشتم AVG رو پیدا کردم محصول کشور چک بدون نیاز به یوزرنیم و پس، با حجم حدود 500 مگ، راحت هم آپدیت میشه، البته امیدوارم  پت و مت ننوشته باشنش!:)..فعلا باهاش دارم سر میکنم، سلام میرسونه بد نیست، از کسپرسکی بنظرم کم حجم تره و به سیستم لگ نمیده....ویروسها رو هم غیر از ویروس آغ غلامرضا و کوید ، در حد خودش پیدا کرد ....خیلی هم سوال نمیپرسه.... درواقع اون کار خودشو میکنه منم کار خودمو، محیطش هم بدک نیست.

اما برای خوندن فایلهای pdf خیلی وقته که آکروبات رو بخاطر حجم بالاش گذاشتمش کنار  و برای پی سی الان چند سالیه که از foxit استفاده میکنم ولی جدیدا خیلی بازی داره درمیاره و از نسخه جدیدش راض نیستم...شما پیشنهادی ندارید برای نرم افزار سبکی که pdf ریدر باشه و براحتی بشه تو فایل pdf کامنت گذاشت و ادیت کرد و بعد چندین فایل به صورت تب در یک صفحه باز بشه؟ درست مثل foxit ؟ البته اینم بگم که برای موبایل من از اپ   Xodo استفاده میکنم و بسیار هم راضیم ولی برای پی سی هنوز به نتیجه ای نرسیدم..

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۰۱/۰۸/۱۲

نظرات  (۱۱)

۱۲ آبان ۰۱ ، ۱۲:۲۷ متانویا ...

همین Xodo واسه کامپیوترشم هست خوب نیست؟

+ من خودم فاکسیت دارم مشکلی نداره که :(

پاسخ:
نه نیست تا اونجایی که من میدونم نیست
رجیستری میخواد
۱۲ آبان ۰۱ ، ۱۴:۵۳ زری シ‌‌‌

دیگه این nod32 خسته و ذله کرده بود منو از بس یوزرنیم پسورد جدید میخواست، پاکش کردم

 

خب... توف . 

من انقدرررر کامپیوترمون ویروس داره که بالاخره تصمیم گرفتم این انتی ویروس رو بخرم و نصب کنم  .  یعنی جوابگو نیس ؟

پاسخ:
اون ت و و ف رو متوجه نشدم!


چیو بخرید؟ رایگانه هم nod32 و هم اون AVG که من معرفی کردم..من با همین آخری از شر ویروس ها خلاص شدم...اونم رایگا..چرا پول بدید؟
۱۲ آبان ۰۱ ، ۱۵:۰۴ زری シ‌‌‌

خب کد مد میخواد اخه ...

نمیدونم چطوری رایگانه ؟

پاسخ:
چی کد مد میخواد؟ تو پستم روی لینکی که روی کلمه AVG هایپر لینک کردم بزن، یه پیج باز میشه یکم بیا پایین تر ، از لینک مستقیم دانلودش کن
شاید منظورت اینه که فایل زیپ شده است..رمز اون فایل برای اکسترک شدن اینه: soft98.ir
اکسترکت که شد نصب کن و برو حالشو ببر...بهمین راحتی
۱۲ آبان ۰۱ ، ۱۶:۱۱ زری シ‌‌‌

دانلودش کردم منتها یه کپه طول کشیده هنوز نصب شده /:

پاسخ:
شکیبا باشید:) 
۱۲ آبان ۰۱ ، ۱۸:۵۴ سَیِّده ...

سلام خدا خیرتون بده

این نود۳۲ منم دیوونه کرده

برم AVG رو نصب کنم پس...

پاسخ:
سلام خواهش میکنم
امیدوارم به کارتون بیاد
۱۲ آبان ۰۱ ، ۲۰:۱۱ آقای همکار

من که از این چیزها سر در نمیارم و همیشه هم فکر میکنم این آنتی ویروس ها به درد نمیخورن

پاسخ:
شما از چیزای مهمتر سردرد میارید:) 
بدرد ما که خورده

بگم از خود مرورگر برای باز کردن پی دی اف استفاده میکنم منو نمی‌زنید؟

مگه رو سیستمتون هی فلش از ناکجاآباد میندازین که آنتی ویروس میخوایید؟ یدور ویندوز عوض کنید بعدش دیگه فلش نندازید روش یا اگرم میندازید مطمئن بشید ویروس نداره، ویندوز ۱۰ البته خودش آنتی ویروس داره بدک هم نیست

 

+منظور زری از کد همون لایسنس برنامه هستش که میگن آنتی ویروس باید اورجینال باشه وگرنه کار نمیکنه، من قبلا هم آنتی ویروس کرک شده استفاده کردم بدون لایسنس اگر به خوبی با اینترنت آپدیتش کنی مدام مشکلی نداره

پاسخ:
شما کارتون درسته:) گمونم از همونایی باشید که تو لیوانی که دوغ خوردید چایی هم بریزید بخورید:)
من جایی که درس میدم کامپیوترها به شدت ویروسی بود و با فلش باید فایل می‌بردم که روی پروژکتور بندازم، تقریبا هر هفته این کارمه
نشنیده بودم ویندوز 10 آنتی ویروس داره مگر اینکه شما لپ تاپ ارجینال رو با آنتی ویروس ارجینال نصب شده روش خریده باشید
معمولا آنتی ویروس ارجینال خیلی گرونه، این آنتی ویروسی که گفتم بقول شما لایسنس نیاز نداره اگر هم داشته soft98. Ir نسخه کرک شده شو در اختیار گذاشته.. ولی فکر کنم زری خانم نمیتونسته اکسترک کنه فایل نصبی رو که براش توضیح دادم
۱۲ آبان ۰۱ ، ۲۲:۰۴ متانویا ...

من امروز بعد کامنتم نصبش کردم بدون رجیستری برام فایل رو باز کرد ولی دیگه چک نکردم امکاناتش فعاله یا نه

پاسخ:
چه خوب
چک کنید امیدوارم راضی باشید نبودید سریع پاکش کنید:) 
۱۳ آبان ۰۱ ، ۱۰:۲۲ آقای همکار

پس خوبه بدرد کسی میخورن

پاسخ:
بله همینطوره
۱۳ آبان ۰۱ ، ۱۴:۲۴ زری シ‌‌‌

اره منظورم لایسنس نود32 بود که حدود 60 تومن پولش بود حیح

ولی خب این avg عه فعلا جواب داده ویروسارو پاک کرده (مرسی از معرفی)

 

گرچه یه ویروس خیلی قدرتمند رو ویندوز عه که مجبورم ویندوز و تعویض کنم :))))

 

راستی pdf annontator خیلی جوابه ، خصوصا واسه قلم هوشمند :))))

 

پاسخ:
"حیح" یه نوع خنده س؟
خدا روشکر..خواهش میکنم

یعنی این آنتی ویروس نتونست پاکش کنه؟

ممنون تستش میکنم ولی ظاهرا بیشتر برای ویرایش فایلهای pdf هست و نه ریدر



۱۳ آبان ۰۱ ، ۱۹:۲۳ زری シ‌‌‌

خب میخونه دیگه /: 

شما از ویرایشش استفاده نکنین XD

پاسخ:
نصبیدم دارم تستش میکنم فعلا یکم سنگین بنظر میرسه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">