نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

*/ سعی کن آنقدر کامل باشی که بزرگترین تنبیه تو برای دیگران گرفتن خودت از آنها باشد. ( پائولو کوئیلو)
*/ آرامشی که اکنون دارم،مدیون انتظاری است که دیگر از کسی ندارم(سیلویا پلات)
*/ تا باد مخالف نباشد، بادبادک بالا نمی رود!
*/میخوای واسه هدفت تلاش کنی یا میخوای یه عمر حسرت بخوری؟؟!!
*/ بندبازها درست موقع سه قدم آخر می‌میرن. چون فکر می‌کنند دیگه رسیدن و اون سه قدم رو با غرور بر‌می‌دارن.
*/ یگانه صافکار دلهای تصادفی خداست...
*/بدی بزرگ شدن اینه که دیگه زخمامون با بوس کردن خوب نمیشه!
*/ ﻗﺪﺭﺕ ﮐﻠﻤﺎﺗﺖ ﺭﺍ ﺑﺎﻻ ﺑﺒﺮ ﻧﻪ ﺻﺪﺍﯾﺖ ﺭﺍ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﺭﺷﺪ ﮔﻠﻬﺎ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﻧﻪ ﺭﻋﺪ ﻭ ﺑﺮﻕ !
*/برای قایق های بی حرکت، موج ها تصمیم می گیرند..
*/به ما گفتن یک‌بار بیشتر زندگی نمی‌کنی، ما هم پاشدیم، جمع کردیم و رفتیم که زندگی کنیم، نگو همین پاشدن، جمع کردن و رفتن خودِ زندگی بود!
*/انسان مدام باید مشغول کار باشد. سازندگی کند، وگرنه از درون پوک می شود. و بیکاری بدتر از تنهایی است. آدم بیکار در جمع هم تنهاست ...

محبوب ترین مطالب

قلعوقمع

پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۴۵ ق.ظ

همه دانشجوهامو بردم رو درخت!

ببخشید جمله مو اصلاح میکنم:

نمرات همه دانشجوها رو بردم رو نمودار...:)

از این قرقیز بازیا خوشم نمیاد.هیچ ترمی نتونستم اونجوری که دلم میخواد دانشجوها رو قلع و قمع کنم! از وجدانم عین چی چی میترسم! دارم به این فکر میکنم اینایی که قلع و قمع میکنن صبحانه چی میخورن؟

موافقین ۱۷ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۲۸

نظرات  (۱۷)

قالب جدید مبارک 

پاسخ:
مرسی...
خیلی هم جدید نیست، همون قبلیه، البته یه دست کشیدم به سر وبلاگ..یه هدر اضافه کردم و ....به یاد قدیما:)
۲۸ بهمن ۰۰ ، ۱۶:۰۱ امیررضا ...

فقط گیر سنگینی جملاتم😐🤞🏻

پاسخ:
خیلی هم سنگین نیستا..بنظر من که معمولیه
۲۸ بهمن ۰۰ ، ۲۰:۰۴ امیررضا ...

قرقیز چیست؟

پاسخ:
منظورم همون قرقیل  بود..
۲۸ بهمن ۰۰ ، ۲۲:۱۱ سَیِّده ...

خداروشکر

الان چقدر دانشجو و خانواده‌شون دعاتون کردن :)))

پاسخ:
ممنون
این جور دعاها هیچ فایده ای برای من نداره بنظرم ..
۲۸ بهمن ۰۰ ، ۲۲:۳۳ سَیِّده ...

بله وگرنه الان اسب سفیدتون تبدیل به تویوتا اف جی کروز شده بود :)))

پاسخ:
همینطوره که میفرمایید، احتمالا نفرین هم کردن:) 

بگذاشتی و بگذشتی

پاسخ:
دقیقا:) 
۲۹ بهمن ۰۰ ، ۱۹:۴۳ فاطمه ‌‌‌‌

دم شما گرم استاد✌

پاسخ:
متشکرم
۳۰ بهمن ۰۰ ، ۰۹:۱۸ مصطفی فتاحی اردکانی

دانشجو بی سواد به درد لای جرز دیوار هم نمی خورد. به ضرس قاطع اساتیدی که راه رو برای این دانشجوهای که بعدها دکتر و مهندس های بی سواد خواهند شد هموار می کنند در مقابل جامعه مسئولند.


اینم یه سخنرانی پرشور جهت رفع عذاب وجدان قاع و قمع

پاسخ:
به درد لای جرز که میخوره....من از دانشجو خیلی کار میکشم....دانشجوی زحمت کشیده به زور 11 یا 12 میشه بعد میبرمش رو نمودار میشه 14- یا 15 بنظرم این عادلانه است و کسی بیسواد بار نمیاد....


سخنرانی ها پرشور تاثیری در عزم و اراده من نداره:)

فکر کنم اونا صبحانه نمیخورن

پاسخ:
شاید...بجاش نهار دوبله میخورن:)

خداروشکر از اون بچه درس خونام استادا نمی تونن از اینا بنویسن😅

انگار همه درس خونیم... 

پاسخ:
خدا رو شکر..خدا رو سپاس:)

دقیقا. البته من بدم نمیومد قلع و قمع رو وسط های دوره انجام بدم ولی  برای پایان ترم دلشو ندارم (با صدای نوید محمد زاده در متری شیش و نیم)

پاسخ:
وسط دوره قلع و قمع معنی نداره:)

ممکنه :))

در کل قلع و قمع دانشجو موافق و مخالفش زیاده :))

ولی به قول استادمون هیچکس بهتر از استاد هر درسی نمیدونه سطح هر دانشجویی چیه شاید یکی واقعا خیلیم با سواد باشه ولی برای امتحان حالش شدیدا بد باشه و نباید بخاطر یه امتحان پایانی قلع و قمع شه

پاسخ:
بله درسته:)
بله استادتون  درست فرمایش کردند....ما استادا دقیقا میدونیم کیو باید بندازیم کیو نباید بندازیم:)

من اخر ترم استادایی که خوب نمره دادن را دعا نموده

و اونهایی که بد نمره دادن رو به تیر غیب الهی سپردم

تو گروه ها هم نمیذاریم هیچکس باهاشون کلاس برداره

پاسخ:
خدا به فریاد اونایی که بد نمره دادن برسه:)
این آخریش دیگه خیلی ستم هست:) آخه چرا؟:)

این کدوم دانشگاهه که دانشجوهاش اینقدر خوب و حرف گوش کنند که شما میتونی انقدر بهشون کار و پروژه و.. بدید?! 

غیر از دانشگاه های دولتی، معمولا همه مینالند از دانشجو محوری دانشگاه های آزاد و علمی کاربردی و..

چون گاهی حتی رئیس دانشگاه و مدیرگروه و.. اصرار دارند که به دانشجو سخت نگیرید و  پروژه اضافی ندید بهشون بربخوره و باید بهشون نمره بدید و.. وگرنه ترم بعد به مدرس واحد نمیدن برای تدریس.. نمونه هایی دیدم که میگم..

پاسخ:
تازه بنظرم ازشون کم کار کشیدم!
اینا ارشدن.. علمی کاربردی و آزاد وقت تلفن کردنه
هر چند بچه ها خوبی توشون پیدا میشه
کلا تدریس که ما عاشقش هستیم یکی از مزخزفترین و کم درامدترین کارهاست

تا اونا هم زخمی نشن

استاد امارمون خیلی هارو انداخته بود 

ظرفیتش پر بود پنج تا کلاس داشت

دیشب تو حذف و اضافه همه حذف کردن

ریزش داشت کلا

پاسخ:
مگه شماهنوزدرس میخونید؟ 

اتفاقا وسط دوره ریسکی تر هم هست. نمیدونی چی میشه... طرف میره.. میمونه.. کلا از ادامه دادن مایوس میشه و الی اخر. معمولا میمونه و سر به راه میشه!

پاسخ:
امیدوارم سر براه بشه
اینا معمولا راه راست رو بسمت خودشون کج میکنن! :) 

من الان دانشجوی روانشناسی هستم

پاسخ:
چقدر عالی..موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">