نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

*/ سعی کن آنقدر کامل باشی که بزرگترین تنبیه تو برای دیگران گرفتن خودت از آنها باشد. ( پائولو کوئیلو)
*/ آرامشی که اکنون دارم،مدیون انتظاری است که دیگر از کسی ندارم(سیلویا پلات)
*/ تا باد مخالف نباشد، بادبادک بالا نمی رود!
*/میخوای واسه هدفت تلاش کنی یا میخوای یه عمر حسرت بخوری؟؟!!
*/ بندبازها درست موقع سه قدم آخر می‌میرن. چون فکر می‌کنند دیگه رسیدن و اون سه قدم رو با غرور بر‌می‌دارن.
*/ یگانه صافکار دلهای تصادفی خداست...
*/بدی بزرگ شدن اینه که دیگه زخمامون با بوس کردن خوب نمیشه!
*/ ﻗﺪﺭﺕ ﮐﻠﻤﺎﺗﺖ ﺭﺍ ﺑﺎﻻ ﺑﺒﺮ ﻧﻪ ﺻﺪﺍﯾﺖ ﺭﺍ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﺭﺷﺪ ﮔﻠﻬﺎ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﻧﻪ ﺭﻋﺪ ﻭ ﺑﺮﻕ !
*/برای قایق های بی حرکت، موج ها تصمیم می گیرند..
*/به ما گفتن یک‌بار بیشتر زندگی نمی‌کنی، ما هم پاشدیم، جمع کردیم و رفتیم که زندگی کنیم، نگو همین پاشدن، جمع کردن و رفتن خودِ زندگی بود!
*/انسان مدام باید مشغول کار باشد. سازندگی کند، وگرنه از درون پوک می شود. و بیکاری بدتر از تنهایی است. آدم بیکار در جمع هم تنهاست ...

محبوب ترین مطالب

مباحثات نوشابه ای

جمعه, ۱۶ مهر ۱۴۰۰، ۰۸:۳۲ ب.ظ

این دفعه دومی هست که یه خانم میانسال و یا مسن به نوشابه خریدن من در فروشگاه زنجیره ای، گیر میده! دفعه قبلی یه خانمی گیر داد که چرا به جای نوشابه کوکاکولا که از همه نوشابه ها بهتره به زعم ایشون، اون نوشابه رو خریدم و من در یک جمله قصار خدمتشون که عرض کردم ما این نوشابه رو بیشتر دوست داریم!

امروز هم یه خانم دیگه فرمودند که بجای نوشابه دوغ بخرید، سالم تره، خدمتشون عرض کردم که با پیتزا اصلا دوغ نمی چسبه، خصوصا با سوسیس کالباس هم فقط نوشابه می چسبه! ایشون دیگه خاموش شدند و ترجیح دادند چیزی نگند....

بقول جمله پشت یه وانت بار: برای یه سامورایی همه جا ژاپنه!:)

موافقین ۱۳ مخالفین ۰ ۰۰/۰۷/۱۶

نظرات  (۷)

۱۶ مهر ۰۰ ، ۲۱:۱۳ مهدی ­­­­

:))خبیللی خوب بود

پاسخ:
:)) متشکرم

سلام،

به خاطر مدرسه مجازی حالم گرفته بود با خودم گفتم میام سر میزنم اینجا اگه پست گذاشته بودین نظر میذارم چون کم پیش میاد اینجا مطلبی بخونم و نخندم:)

واقعا با پیتزا دوغ نمیشه، خواهرم می‌گفت میشه و دوغ خوردم یه بار شکمم درد گرفت نابودم کرد...

لاکیدو بخرید حداقل اگه با شمشیرتون نصفم نمیکنید به خاطر پیشنهاد( یادمه گفتید از مزه اش خوشتون نمیاد! ولی خیلی هم تفاوت نداره :))) )

 

پاسخ:
سلام
البته ناگفته نماند مصرف نوشابه من خیلی کمه
یه بطری خانواده در ماه!
لاکی و رو نتونستن ارتباط برقرار کنم باهاش
باز امتحان میکنم
ممنون
۱۷ مهر ۰۰ ، ۲۰:۱۲ دچارِ فیش‌نگار

نکشیمون سامورایی :))

پاسخ:
مواظب باش

اینجاست که میگن قبل از گفتن حرفا یکم فکر کنیم ببینیم به ما ربطی داره یا نه :))

پاسخ:
بله دقیقا...اونم به آدم محاسبه گری مثل من:)))

حالا شما محاسبه گری اما مودبی ممکنه اونی که تو کارش دخالت میکنیم یه عصبی بی ادب باشه😂😂😂 اون موقع خیلی بد میشه اوضاع

پاسخ:
اونو دیگه اصلا دیگه نمیشه تحملش کرد:) ممکنه با همون نوشابه بزنه تو مخمون:)

:)) وای یه لحظه تصورش کردم خیلی خوب بود

پاسخ:
خوبیش اینه اگر کوبنده باشی کاملا حرصت تخلیه میشه:)
۲۹ مهر ۰۰ ، ۱۵:۴۶ دچارِ فیش‌نگار

بسم الله

پاسخ:
؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">