نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

*/ سعی کن آنقدر کامل باشی که بزرگترین تنبیه تو برای دیگران گرفتن خودت از آنها باشد. ( پائولو کوئیلو)
*/ آرامشی که اکنون دارم،مدیون انتظاری است که دیگر از کسی ندارم(سیلویا پلات)
*/ تا باد مخالف نباشد، بادبادک بالا نمی رود!
*/میخوای واسه هدفت تلاش کنی یا میخوای یه عمر حسرت بخوری؟؟!!
*/ بندبازها درست موقع سه قدم آخر می‌میرن. چون فکر می‌کنند دیگه رسیدن و اون سه قدم رو با غرور بر‌می‌دارن.
*/ یگانه صافکار دلهای تصادفی خداست...
*/بدی بزرگ شدن اینه که دیگه زخمامون با بوس کردن خوب نمیشه!
*/ ﻗﺪﺭﺕ ﮐﻠﻤﺎﺗﺖ ﺭﺍ ﺑﺎﻻ ﺑﺒﺮ ﻧﻪ ﺻﺪﺍﯾﺖ ﺭﺍ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﺭﺷﺪ ﮔﻠﻬﺎ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﻧﻪ ﺭﻋﺪ ﻭ ﺑﺮﻕ !
*/برای قایق های بی حرکت، موج ها تصمیم می گیرند..
*/به ما گفتن یک‌بار بیشتر زندگی نمی‌کنی، ما هم پاشدیم، جمع کردیم و رفتیم که زندگی کنیم، نگو همین پاشدن، جمع کردن و رفتن خودِ زندگی بود!
*/انسان مدام باید مشغول کار باشد. سازندگی کند، وگرنه از درون پوک می شود. و بیکاری بدتر از تنهایی است. آدم بیکار در جمع هم تنهاست ...

هدیه فرشته

يكشنبه, ۱۲ آذر ۱۴۰۲، ۰۳:۳۶ ق.ظ

تو پست قبلی نوشته بودم که فرشته ایمیل داده که یه هدیه کوچیک برات دارم، چند وقت پیش رفتم اتاقش و در کمال ناباوری، یه جعبه کوچولو که با کاغذ کادوی رنگارنگ و زیبایی کادوش کرده بود رو بهم هدیه داد.. بهم گفت بازش کنم و وقتی باز کردم.....

از تعجب خشکم زد! هدیه فرشته یه یه مهر ژلاتینی اتوماتیک بود که داده بود برام ساخته بودن.....روش نوشته بود:"دکتر احسان...." ...انگار دنیا رو بهم دادن..خیلی خوشحال شدم...اینکه فرشته برام وقت گذاشته بود و این مهر رو گرفته بود و من این مهر و این عنوان رو از فرشته میگرفتم برام خیلی ارزشمند بود.. خوشحالیمو کاملا بروز دادم که که فرشته متوجه بشه و چندین بار تشکر کردم و گفتم که این هدیه از طرف شما برام خیلی ارزشمنده...

همینجا باید اعتراف کنم که من فرشته رو خیلی دوست دارم و بنظرم غیر قابل پیش بینی ترین و ارزشمندترین هدیه زندگیم رو ازش گرفتم...بنظرم خیلی هم خوش فکره که منو دچار چنین شگفتانه ای کرد....


(تو پست قبلیم نوشتم فرشته کیه)


نظرات  (۵)

۱۲ آذر ۰۲ ، ۱۴:۲۶ بهارنارنج :)

دمشون گرم..

فک کنم سبک مهر روح الامین چندسال پیش دیده بودم خیلی خفنن همون موقع هم خیلی قیمتی و نفیس بودن مبارکتون باشه

پاسخ:
وقعا:)

سلامت باشید....نه از این مدلاست:

https://www.google.com/search?q=%D9%85%D9%87%D8%B1+%DA%98%D9%84%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%86%DB%8C+%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C%DA%A9&oq=%D9%85%D9%87%D8%B1+%DA%98%D9%84%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%86%DB%8C+%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C%DA%A9&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyCwgAEEUYExg5GIAEMgoIARAAGBMYFhgeMgoIAhAAGBMYFhgeMgoIAxAAGBMYFhge0gEJMTAzODJqMGo0qAIAsAIA&sourceid=chrome&ie=UTF-8



منتظر بودیم ببینیم هدیه چیه:)... خیلی مبارک باشه...‌‌ان شاءالله از این به بعد از این دست هدیه ها بیشتر نصیبتون بشه:))

معلومه که این دوست داشتن دو طرفه است و خیلی براش مهم بودین، هدیه خاصی هست. 

عکس از هدیه هم میذاشتید خوب بود!:)

پاسخ:
چطور اینقدر بی سر و صدا منتظر بودید؟:) خیلی سلامت باشید...خیلی ممنونم..همچنین:)
این جمله خط دومتون خیلی خوب بود..انفاقا خودمم هم به ذهنم رسیده بود ولی خودم باور نمیکردم:)
بردم یه جایی قایمش کردم:) ولی یه چیزی تو این مایه هاست:
https://www.google.com/search?q=%D9%85%D9%87%D8%B1+%DA%98%D9%84%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%86%DB%8C+%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C%DA%A9&oq=%D9%85%D9%87%D8%B1+%DA%98%D9%84%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%86%DB%8C+%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C%DA%A9&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyCwgAEEUYExg5GIAEMgoIARAAGBMYFhgeMgoIAhAAGBMYFhgeMgoIAxAAGBMYFhge0gEJMTAzODJqMGo0qAIAsAIA&sourceid=chrome&ie=UTF-8

فرشته =)))

پاسخ:
برای ما که فرشته بوذ:)

همین مدلی هستم! بی سر و صدا.

قایم کردین؟؟ یعنی قرار نیست ازش استفاده کنید؟:)

لینکی که گذاشتید باز نشد! با گوشی میام البته!

پاسخ:
عجب:)
قایمِ قائم که نه، باید میگفتم گذاشتم کنار
فعلا خیلی به کارم نمیاد مگر اینکه یه مطب بزنم و مریض ویزیت کنم؟:)
تو گوگل بزنید :  مهر ژلاتینی اتوماتیک
۱۷ آذر ۰۲ ، ۱۸:۲۳ علیــ ـرضا

مبارک باشه مراقب فرشته های زندگیمون باشیم 

پاسخ:
سلامت باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">