نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

*/ سعی کن آنقدر کامل باشی که بزرگترین تنبیه تو برای دیگران گرفتن خودت از آنها باشد. ( پائولو کوئیلو)
*/ آرامشی که اکنون دارم،مدیون انتظاری است که دیگر از کسی ندارم(سیلویا پلات)
*/ تا باد مخالف نباشد، بادبادک بالا نمی رود!
*/میخوای واسه هدفت تلاش کنی یا میخوای یه عمر حسرت بخوری؟؟!!
*/ بندبازها درست موقع سه قدم آخر می‌میرن. چون فکر می‌کنند دیگه رسیدن و اون سه قدم رو با غرور بر‌می‌دارن.
*/ یگانه صافکار دلهای تصادفی خداست...
*/بدی بزرگ شدن اینه که دیگه زخمامون با بوس کردن خوب نمیشه!
*/ ﻗﺪﺭﺕ ﮐﻠﻤﺎﺗﺖ ﺭﺍ ﺑﺎﻻ ﺑﺒﺮ ﻧﻪ ﺻﺪﺍﯾﺖ ﺭﺍ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﺭﺷﺪ ﮔﻠﻬﺎ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﻧﻪ ﺭﻋﺪ ﻭ ﺑﺮﻕ !
*/برای قایق های بی حرکت، موج ها تصمیم می گیرند..
*/به ما گفتن یک‌بار بیشتر زندگی نمی‌کنی، ما هم پاشدیم، جمع کردیم و رفتیم که زندگی کنیم، نگو همین پاشدن، جمع کردن و رفتن خودِ زندگی بود!
*/انسان مدام باید مشغول کار باشد. سازندگی کند، وگرنه از درون پوک می شود. و بیکاری بدتر از تنهایی است. آدم بیکار در جمع هم تنهاست ...

محبوب ترین مطالب

به جان هوشنگ؛ من هیودی نیستم!!!

دوشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۰۴ ب.ظ

نمیدونم کدوم شیر پاک خورده ای شماره من بدبخت رو داده به یه عده آدم فاقد کار که در به درد دنبال کار میگردن! و راه براه زنگ میزنن.... (راستی اینکه میگن راه براه واقعا یعنی چی؟)


الان یه هفت هشت ماهی میشه هفته ای یه بار یکیشون زنگ میزنه میگه آقای هیودی؟؟؟؟؟


میگم نه جانم! من هیودی نیستم؛ خدا به زمین گرم بزنه این هیودی رو که منو بیچاره کرده! به جان هوشنگ،من هیودی نیستم!


بازم فرداش زنگ میزنن میگن اقای هیودی؟


کاشف بعمل اومده آقای هیودی در شهرداری یکی از شهرهای استان کرمان مشغول به کاره و به همه وعده کار داده و این وسط نمیدونم کدوم نامردی شماره من بدبخت رو به این بیچاره ها داده !!


آخه من اگر کار چاق کن بودم یا میشدم قالیباف میرفتم مناظره میکردم یا الان بجای من، همین متن ها رو خانم منشی من داشت تایپ میکرد!


اکثرا هم بنده های خدا قشر ضعیف جامعه هستن....


میگم یکم بیشتر خودمو بررسی کنم شاید واقعا من آقای هیودی ام خودم خبر ندارم!!!!؟؟؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۸

نظرات  (۱۰)

شاید قبلا شمارتون مال یه نفری بوده که سیمکارت و سوزونده برای منم این مشکل پیش اومد
پاسخ:
نه خط از اولش برای خودم بوده
حالا شاید اونی که شماره شما رو بهشون داده ! ی چیزی در شما دیده
دست دونفرم بگیری ثوابت داره خساست به خرج نده اقای هیودی
پاسخ:
اصلا بعید میدونم من رو هم بشناسه
ما حرفی نداریم دست دو نفر رو بگیریم البته اگر بعدا برای ما شر نشه
حالا دستشون رو بگیرم بعدش باید چکار کنم؟
حالا از همه این تعارفات و تواضعی که به خرج میدین بگذریم و بریم سر اصل مطلب.
هیودی جان! اگه ممکنه ما رو هم دریابین. بیکارم برادر
آب حوض کشیدن و خفه کردن پیرزن تنها تخصص هاییه که دارم.
:-)
پاسخ:
خواهش میکنم سعید جان
شما که  ماشالا مدیرکل و کارآفرینی..چرا زبونم لال بیکار؟

ضمنا الان پیرزن دیگه خفه نمیکنن سعید جان..الان پیرزنا برای خودشون مانکنی شدن! طرفای ما که اینطوری شده
با سلام
اگر تمایل به فالو کردن بودین بهم اطلاع بدین با تشکر
پاسخ:
سلام
خیر ممنونم 
حالا خوبه خط تون رو با رئیس جمهور عوضی نگرفتن:) توی هر لحظه از زندگی تون خدا رو شکر کنید:)
پاسخ:
آره والا جای شکرش باقیه! اونوخ رقیبای رئیس جمهور زنگ میزدن فوت میکردن!
ببخشید آقای هیودی؟ :))))
پاسخ:
جانم بفرمایید...امرتون؟
"هیودی" تلفظش چه جوریه؟؟

معلومه از اون خط ثابت و رند و گرونا داریناااا :)
قضیه مشکوکه احتمال داره یکی از عمد شماره اتونو داده باشه.
پاسخ:
Hiyoudi  بر وزن میوی گربه و دی انگلیسی!

نه اتفاقا انقدر 7 و 3 پشت هم ردیفه یه شماره هچل هفتیه!
یعنی میخوان منو بدزدن؟
۱۹ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۰:۴۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
یه نگاه به شناسنامتون بکنید!
یه سوال، حوزه کاریتون فقط مربوط به استان کرمانه!؟ یا برای بیکارای استان های دیگه هم میتونید کاری کنید؟
پاسخ:
نه دارم یه سایت کتریابی میزنم به اسم کار و بار و یار 96
البته اگر فیلتر نشه برای همه میخوام کار پیدا کنم!
احتمالش هست، مواظب خودتون باشید :))
پاسخ:
ممنون...حواسم به همه چی هست
جناب هیودی ؟ دنبال کار میگردم . آیا هست ؟؟؟
پاسخ:
جانم..بفرمایید...چه جور کاری میخواید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">