نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

*/ سعی کن آنقدر کامل باشی که بزرگترین تنبیه تو برای دیگران گرفتن خودت از آنها باشد. ( پائولو کوئیلو)
*/ آرامشی که اکنون دارم،مدیون انتظاری است که دیگر از کسی ندارم(سیلویا پلات)
*/ تا باد مخالف نباشد، بادبادک بالا نمی رود!
*/میخوای واسه هدفت تلاش کنی یا میخوای یه عمر حسرت بخوری؟؟!!
*/ بندبازها درست موقع سه قدم آخر می‌میرن. چون فکر می‌کنند دیگه رسیدن و اون سه قدم رو با غرور بر‌می‌دارن.
*/ یگانه صافکار دلهای تصادفی خداست...
*/بدی بزرگ شدن اینه که دیگه زخمامون با بوس کردن خوب نمیشه!
*/ ﻗﺪﺭﺕ ﮐﻠﻤﺎﺗﺖ ﺭﺍ ﺑﺎﻻ ﺑﺒﺮ ﻧﻪ ﺻﺪﺍﯾﺖ ﺭﺍ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﺭﺷﺪ ﮔﻠﻬﺎ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﻧﻪ ﺭﻋﺪ ﻭ ﺑﺮﻕ !
*/برای قایق های بی حرکت، موج ها تصمیم می گیرند..
*/به ما گفتن یک‌بار بیشتر زندگی نمی‌کنی، ما هم پاشدیم، جمع کردیم و رفتیم که زندگی کنیم، نگو همین پاشدن، جمع کردن و رفتن خودِ زندگی بود!
*/انسان مدام باید مشغول کار باشد. سازندگی کند، وگرنه از درون پوک می شود. و بیکاری بدتر از تنهایی است. آدم بیکار در جمع هم تنهاست ...

محبوب ترین مطالب

بزنیم به آب؟؟

دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۹، ۰۷:۱۹ ق.ظ

نظر مثبت تون چیه جملگی اینجا رو بسپریم دست صاحبش و کلید رو هم برگردونیم و بریم در دریای موّاج توئیتر خودمون رو به دست امواج بسپریم؟

گمونم تا چند وقت دیگه هم خدا توئیتر رو آزاد کنه و دیگه قندشکن نخواد!

دیگه از وعده و وعیدهای سرخرمن و ایرانخودروییِ مسئولین بیان هم مبنی بر تغییرات اساسی خلاص میشیم!

بزنیم به آب؟؟؟ 

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۳

نظرات  (۲۱)

۲۳ تیر ۹۹ ، ۰۹:۴۶ رحیم فلاحتی

لطفن اگر کسی شنا بلد نیست بی گدار به نزنه !

متشکرم :))

پاسخ:
قبل از همه چیز مایو لازم هست...
با .... ماماندوز در توئیتر امکان غرق شدگی خیلی بیشتره!
۲۳ تیر ۹۹ ، ۱۰:۱۴ رحیم فلاحتی

بله ! صددرصد .

حموم عمومی نیست . از آوردن لنگ و قطیفه و سنگ پا خودداری شود!

پاسخ:
این قطیفه تو دیکشنری لغاتم نبود..زدم تو ویکیپدیا:

قطیفه نوعی پوشش سنّتی ایرانی است که همراه با لُنگ در گرمابه و هنگام استحمام مورد استفاده قرار می گیرد. لنگ به همراه قطیفه دو قطعه لباس برای خشک کردن بدن پس از استحمام هستند که لنگ لباس نیمه پائین بدن و قطیفه حوله ای بزرگ برای خشک کردن نیمه بالای بدن است . کلمۀ « قطیفه » در فارسی دری هم معنا با حوله در کلام فارسی ایرانیان است.

خدائیش برای دهه چندی آقا رحیم؟:) گمونم شما خزینه رو هم تجربه کردی:) زبون فارسی دری بری خیلی قشنگه:)
۲۳ تیر ۹۹ ، ۱۱:۵۰ رحیم فلاحتی

 :)))

 

جونم برات بگه ! سن و سال مون رو دیگه دهه جواب نمی ده ! فکرش رو بکن من تو حموم فین کاشان پشت امیر رو کیسه می کشیدم :))

پاسخ:
:))))

پس دلیل زخم بودن پشت ممد تقی کیسه های شما بوده! تو کاشون معمولا اینجوری کیسه نمیکشن!:)
۲۳ تیر ۹۹ ، ۱۲:۰۷ فاطمه ‌‌‌‌

مخالفم!

توییتر رو روحیاتم تاثیر منفی داشت :/ اکانتمو بستم خیلی وقت پیش :))

پاسخ:
بستگی داره شما کیو فالو کنی کیو بوفالو!
من نویسندگان مقالات علمی رو که از چینی ها تا آلمانی ها هستن فالو میکنم بقیه رو بوفالو:)))
دوستی با مردم دانا نکوست!
نهایتش شما به آب نزن:)
۲۳ تیر ۹۹ ، ۱۲:۲۷ رحیم فلاحتی

ما کارمون با جون و دله :)) 

پاسخ:
خدا قبول کنه..امیدوارم فقط تو این یه کار با جون ودل کار نکنید:)
۲۳ تیر ۹۹ ، ۱۲:۲۷ فاطمه ‌‌‌‌

احسنت. اینطوری بهش فکر نکرده بودم.

آره من فعلا همین لب ساحل می‌شینم آفتابمو می‌گیرم، شما بزنین به آب اگه امن بود منم صدا کنین :))

پاسخ:
اینجوری فکر کنید..تو توئیتر همه هستن حتی آلکس!:)
کار خوبی می کنید فقط جهت یادآوری عرض کنم شما نامحرم محسوب میشید و اگر خواستید بیایید باید برید تو پلاژ بانوان:)) یوخ اشتباهی نیایید سمت ما:)
۲۳ تیر ۹۹ ، ۱۳:۱۳ فاطمه ‌‌‌‌

تو توییتر هم می‌خواید دیوار بکشید؟ بس نیست این تفکیک جنسیت؟ :))

پاسخ:
الان کاخ سفید که حسینه شده وسطش پرده کشیدن زنونه مردونه جداس..اونوخ شما میخوای پلاژ برادران از خواهران جدا نباشه؟ کجای کاری شما؟:)

چرا من با توئیتر ارتباط برقرار نمیکنم؟؟!

پاسخ:
فکر کنم نیتتون صحیح نیست:) شوخی کردم
کسانی رو که دوست دارید و براتون جذابن فال کنید بقیه رو بوفالو!
۲۳ تیر ۹۹ ، ۱۴:۵۹ سَیِّده ...

حالا نمیشه هر دو رو داشت؟!

البته من که خواننده ام...ولی کلا :)

پاسخ:
نه !

یا راه هدایت...یا راه صلالت و گمراهی:))

دوتاش نمیشه!
۲۳ تیر ۹۹ ، ۱۶:۵۷ miss writer •میترا•

حس میکنم اگه برم توئیتر معتادش بشم پس خیر من که موافق نیستم!

ولی به نظرم شما خواستی بری برو ولی اینجارو هم نبند

پاسخ:
من که اونجا هستم. اینجا رو چرا نبندم؟ 
۲۳ تیر ۹۹ ، ۲۱:۳۵ بهارنارنج :)

اینجارو چرا ببندید خب؟

پاسخ:
چرا نبندم خب؟
۲۳ تیر ۹۹ ، ۲۱:۳۶ بهارنارنج :)

راستیی تصویر اتاق پایین تقریبا شبیه خونه مورد علاقه منه دیزاینش😊

پاسخ:
منم خیلی دوستش دارم..کاش یه همچین جایی رو میشد داشت
۲۳ تیر ۹۹ ، ۲۳:۴۷ miss writer •میترا•

حیفه 

پاسخ:
کجاش حیفه؟

توییتر چه ربطی داره به وبلاگ؟!  مخصوصا برای کسایی که فقط به لحاظ علمی با توییتر سر و کار دارند.. 

پاسخ:
ربط نداره؟ کمتر کسایی رو دیدم صرفا بحاطر مباحث علمی برن توئیتر
۲۴ تیر ۹۹ ، ۲۰:۵۴ بهارنارنج :)

چرا نشه داشت؟من نرخ قیمت این دیزاینرارو هم گرفتم خیلی خوبه کلا یه خونه دیگه میدن به ادم

پاسخ:
اگر اون باغ پشت پنجره و اون نورپردازی طبیعی رو دارید بطور قطع شما از 4 درصدیا محسوب میشید:)) 
۲۶ تیر ۹۹ ، ۱۴:۵۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

توییتر توییتره. وبلاگ هم وبلاگه خب. هیچ کدوم جای اون یکی‌رو نمی‌گیره!

پاسخ:
قبض برق جدا قبض گاز جدا:) 
۲۶ تیر ۹۹ ، ۱۷:۱۸ بهارنارنج :)

اون باغ رو که نه من دارم اتاقه و. طراحیشو میگم:|

پاسخ:
اتاق بدون باغ هیچ فایده ای نداره:) 

من تازه میخواستم بیام فالو کنم اینجارو (البته نه با این وب با اون وب دیگه) 

بودید حالا خب :/

پاسخ:
کدوم وب؟ اون وب یا این وب؟ به شما میگن ذو وبین:)) 
۲۶ تیر ۹۹ ، ۲۳:۰۲ برکــ ــه

همون وب که ماهی های ناب دارد :))

ذو وبین که نه اما ذره بین چرا:)

 

ولی من امید دارم که شما روزی برمیگردید!

پاسخ:
میگم شما که وب آبی خاکی دارید یه وب هوا و فضایی هم درست کنید:))

حالا مگه کجا میخوام برم؟ 
۲۷ تیر ۹۹ ، ۱۴:۴۳ برکــ ــه

وب قبلیم، هوا و فضا رو هم ساپورت میکنه :) بالاخره آوای کبوتر دیگه

 

هیچی شما گفتید میخوایید بزنید به دریای توئیتر، من که حرفی نزدم. 

پاسخ:
خب خدا رو شکر:))

هر کی رفت تو دریا دیگه بر نمیگرده؟؟ 
۲۷ تیر ۹۹ ، ۱۶:۳۴ برکــ ــه

منم گفتم برمیگردید، منتهی  بعضیها غرق میشن... البته شما شناگر ماهری هستید:))

پاسخ:
نه ما غرق نمیشیم:) ماهر هم نیستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">