نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

*/ سعی کن آنقدر کامل باشی که بزرگترین تنبیه تو برای دیگران گرفتن خودت از آنها باشد. ( پائولو کوئیلو)
*/ آرامشی که اکنون دارم،مدیون انتظاری است که دیگر از کسی ندارم(سیلویا پلات)
*/ تا باد مخالف نباشد، بادبادک بالا نمی رود!
*/میخوای واسه هدفت تلاش کنی یا میخوای یه عمر حسرت بخوری؟؟!!
*/ بندبازها درست موقع سه قدم آخر می‌میرن. چون فکر می‌کنند دیگه رسیدن و اون سه قدم رو با غرور بر‌می‌دارن.
*/ یگانه صافکار دلهای تصادفی خداست...
*/بدی بزرگ شدن اینه که دیگه زخمامون با بوس کردن خوب نمیشه!
*/ ﻗﺪﺭﺕ ﮐﻠﻤﺎﺗﺖ ﺭﺍ ﺑﺎﻻ ﺑﺒﺮ ﻧﻪ ﺻﺪﺍﯾﺖ ﺭﺍ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﺭﺷﺪ ﮔﻠﻬﺎ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﻧﻪ ﺭﻋﺪ ﻭ ﺑﺮﻕ !
*/برای قایق های بی حرکت، موج ها تصمیم می گیرند..
*/به ما گفتن یک‌بار بیشتر زندگی نمی‌کنی، ما هم پاشدیم، جمع کردیم و رفتیم که زندگی کنیم، نگو همین پاشدن، جمع کردن و رفتن خودِ زندگی بود!
*/انسان مدام باید مشغول کار باشد. سازندگی کند، وگرنه از درون پوک می شود. و بیکاری بدتر از تنهایی است. آدم بیکار در جمع هم تنهاست ...

محبوب ترین مطالب

دانشجوهای من همچنان در صدر...

شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۹:۴۷ ب.ظ

امشب به صورت کاملا اتفاقی صدای اخبار یکی از شبکه های  صداو سیما توجهمو به خودش جلب کرد!...و نام یک خانم خبرنگار که در انتهای گزارش اسمشو گفت...چهره شو ندیدم ولی اینقدر اسم و فامیلش منحصر بفرد بود که کاملا شناختمش...ایشون دانشجوی من بود در چند سال قبل چه جالب!! عه بهرام....عه شهرام!!!! صداش دقیقا صدای خودش بود....عجب زمین گرده یا عجب دنیا کوچیکه یا کوه به کوه نمیرسه آدم به آدم میرسه!!(واقعا اینطور موقع ها ادم چی باید بگه؟ کدومشو بیشتر بکار میاد؟)..

یه خانم دیگه هم صدابردار رادیو بود...یادمه اهل رشت بود.....یکی دیگه از دانشجوهای دیگه ام هم یکی از خواننده های بسیار معروف که نسل جوون خیلی دوستش دارند..البته لازمه عرض کنم دیگه ایشون آقا بودن...

حس جالبیه...باید تجربه اش کنید...وقتی می بینید دانشجوتون یه موقعیت یا شغل نسبتا مهم و تاثیر گذار داره....

ولی امشب جالب بود.... پس عجب...خانم ... .......خبرنگار شد....لازمه عرض کنم که مشخصا ایشون خانم بودن نه آقا یا نه لازم نیست؟:)

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۰۲/۰۲/۰۲

نظرات  (۳)

فقط اونجاش که حس پیری به ادم دست میده بده😅

پاسخ:
من اصلا حرفی از پیری زدم؟:)

حس خیلی خوبیه.

من تجربه کردم :))

امیدوارم همیشه موفق باشید 

پاسخ:
خدا رو شکر
بله واقعا
ممنونم...همینطور شما..

😅😅من تلگرام شماره یه سری از شاگردام مونده یکی دوتاشونو از عکس پروفایل دیدم خیلی مرد شده بودن🥲

من ولی این حس گرفتم که دارم پیر میشم

پاسخ:
خدا از مردی کمشون نکنه:)
دل باید جوون باشه....عمر یه عدده..برای همه میاد و کانتر میندازه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">