نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

*/ سعی کن آنقدر کامل باشی که بزرگترین تنبیه تو برای دیگران گرفتن خودت از آنها باشد. ( پائولو کوئیلو)
*/ آرامشی که اکنون دارم،مدیون انتظاری است که دیگر از کسی ندارم(سیلویا پلات)
*/ تا باد مخالف نباشد، بادبادک بالا نمی رود!
*/میخوای واسه هدفت تلاش کنی یا میخوای یه عمر حسرت بخوری؟؟!!
*/ بندبازها درست موقع سه قدم آخر می‌میرن. چون فکر می‌کنند دیگه رسیدن و اون سه قدم رو با غرور بر‌می‌دارن.
*/ یگانه صافکار دلهای تصادفی خداست...
*/بدی بزرگ شدن اینه که دیگه زخمامون با بوس کردن خوب نمیشه!
*/ ﻗﺪﺭﺕ ﮐﻠﻤﺎﺗﺖ ﺭﺍ ﺑﺎﻻ ﺑﺒﺮ ﻧﻪ ﺻﺪﺍﯾﺖ ﺭﺍ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﺭﺷﺪ ﮔﻠﻬﺎ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﻧﻪ ﺭﻋﺪ ﻭ ﺑﺮﻕ !
*/برای قایق های بی حرکت، موج ها تصمیم می گیرند..
*/به ما گفتن یک‌بار بیشتر زندگی نمی‌کنی، ما هم پاشدیم، جمع کردیم و رفتیم که زندگی کنیم، نگو همین پاشدن، جمع کردن و رفتن خودِ زندگی بود!
*/انسان مدام باید مشغول کار باشد. سازندگی کند، وگرنه از درون پوک می شود. و بیکاری بدتر از تنهایی است. آدم بیکار در جمع هم تنهاست ...

محبوب ترین مطالب

دانشجویم

جمعه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۹، ۰۷:۵۵ ب.ظ
یکی از دانشجوهام برام پیامک تبریک عید فرستاده...تقریبا به مناسبت هر روز مهمی برام پیامک میفرسته
ایشون با دخترشون زندگی میکنن و متاسفانه همسرشون ازشون جدا شدن....نمیدونم چی در من دیده که هنوز به من علاقه داره و بعد چندین ترم برام پیامک میفرسته.......جنسیتشونو نمیگم تا بمونید تو خماری...هر دفعه جنسیت دانشجوهامو مشخص کردم ولی هیشکی تشکر نکرد!!  حالا بمونید تو خماریش!:)
موافقین ۱۴ مخالفین ۱ ۹۹/۰۵/۱۰

نظرات  (۱۷)

۱۰ مرداد ۹۹ ، ۲۰:۰۳ chefft.blog.ir 💞💕

جنسیتش مهم نیست، مهم اینه که یه دختر داره😊

پاسخ:
خب که چی بشه حالا؟
۱۰ مرداد ۹۹ ، ۲۰:۰۶ chefft.blog.ir 💞💕

یعنی میگم که اگه پیامک میفرسته، چه خانوم باشه چه آقا فرقی به حال مخاطب نداره،

پاسخ:
آهااان. شما خیلی دنیا دیده هستید.. میدونستید؟! 
۱۰ مرداد ۹۹ ، ۲۰:۰۸ رحیم فلاحتی

خواستگارها زیاد شدن :)

پاسخ:
دیگه پسری مثل من عین پنجه آفتاب طبیعیه گمونم:)) 
۱۰ مرداد ۹۹ ، ۲۰:۱۲ رفیقِ نیمه راه

عجب عجب :)

حتما...

 

پاسخ:
بله  اینجوریاس‌:) 
۱۰ مرداد ۹۹ ، ۲۰:۲۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

ما با یه استادی یه واحد درس داشتیم که اون رو هم نصفه نیمه میومد! ترم‌های بعدش هم برای هر مناسبتی تبریک می‌فرستاد!

پاسخ:
برای شما یا برای همه؟ 
۱۰ مرداد ۹۹ ، ۲۰:۲۴ رحیم فلاحتی

به سلامتی برای مادر پا پیش می ذارید و یا دختر محترم شون :)

پاسخ:
یه راننده سرویس داشتیم از این لاتهای پایین شهر بود. یه مورد مشابه این قضیه پیش اومد و یکی ازش استفتا کرد سریع گفت برو سراغ مادر!  حالا من دیگه سوادم کفاف نداد که چرا!
البته مجبورم همین جا لو بدم که دانشجوم مذکر هستند تا بیشتر از این بما وصله ناجوری نچسبیده! :) 

من تشکر میکنم بخدا😂حالا نمیشد بگید!

پاسخ:
نه یواش یواش فرهنگ مخاطب پروری داره جواب میده:)  تو کامنتها گفتم جنسیتشونو
۱۰ مرداد ۹۹ ، ۲۰:۴۰ رحیم فلاحتی

بهترین گزینه در مورد اون استفتا برای عوام ندانستن است که فقط صاحبان فتوی در این زمینه آگاهی کامل دارند :))

 

:))

پاسخ:
البته خودش دلیلشو می گفت ولی چون اینجا خانواده رد میشه من تقیه کردم:) 

حالا شاید send to allمیکنن!!

منم یکسری افرادی که فقط برا یه بار دیدمشون و شمارمو گرفتن تو اعیاد مختلف تبریک میفرستن و همیشه هم متعجب میشم😐اخه تو شبکه های اجتماعی هم هستن

بعد گفتم منطقی ترین حالتش اینه که فقط فوروارد میکنن

جنسیتشونو هم نمیگم که بمونین تو خماری :)))

پاسخ:
اولا که ایشون دوسال پیش با من درس داشتند بعید میدونم بعد دوسال سند تو آل باشه

تو کامنتها جنسیتشو نو لو دادم خیلی نمونید تو خماری:) 
۱۰ مرداد ۹۹ ، ۲۱:۰۰ رحیم فلاحتی

متوجه ام استاد :))

پاسخ:
ما درس پس میدیم:) 
۱۰ مرداد ۹۹ ، ۲۱:۳۰ chefft.blog.ir 💞💕

نه نمیدونستم، الان دونستم دیگه:)

پاسخ:
وبلاگ آموزنده ای دارم میدونم که تایید می کنید:) 

اهااا متوجه شدم

البته  chefft.blog.ir ب موضوع مهمی اشاره کردن😂

پاسخ:
:)))) 
۱۱ مرداد ۹۹ ، ۰۰:۲۹ هیوا جعفری

تشکر بابت لو دادن جنسیت :)

پاسخ:
خواهش میکنم:) 
۱۱ مرداد ۹۹ ، ۰۰:۳۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

برای یه تعدادی:/

پاسخ:
عجب :) 

کراش نداره روتون خیالتون راحت

یه عده هستن یه پیام و به همه فوروارد میکنن

خودم یه دختر عمو دارم تو اعیاد به سه تا خط منم یه پیام و میفرسته!یه لیستی داره که پیام و یهو برای همه میفرسته

این شخصم شمارو تو لیست فوروارد گذاشته دیگه پیام میاد دیگه😅

 

پاسخ:
اینجوری باشه یعنی یه عمره ما سرکاریم؟
جالبه من جواب همه پیامهاشو  میدم
ولی بعید میدونم
احساس میکنم فقط برای من میفرسته
۱۱ مرداد ۹۹ ، ۱۰:۵۲ chefft.blog.ir 💞💕

اموزنده نیست، تذکر دهندس، 

 

پاسخ:
هم آموزنده س هم تذکر دهنده:)

0_o

پاسخ:
O_0

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">