نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

*/ سعی کن آنقدر کامل باشی که بزرگترین تنبیه تو برای دیگران گرفتن خودت از آنها باشد. ( پائولو کوئیلو)
*/ آرامشی که اکنون دارم،مدیون انتظاری است که دیگر از کسی ندارم(سیلویا پلات)
*/ تا باد مخالف نباشد، بادبادک بالا نمی رود!
*/میخوای واسه هدفت تلاش کنی یا میخوای یه عمر حسرت بخوری؟؟!!
*/ بندبازها درست موقع سه قدم آخر می‌میرن. چون فکر می‌کنند دیگه رسیدن و اون سه قدم رو با غرور بر‌می‌دارن.
*/ یگانه صافکار دلهای تصادفی خداست...
*/بدی بزرگ شدن اینه که دیگه زخمامون با بوس کردن خوب نمیشه!
*/ ﻗﺪﺭﺕ ﮐﻠﻤﺎﺗﺖ ﺭﺍ ﺑﺎﻻ ﺑﺒﺮ ﻧﻪ ﺻﺪﺍﯾﺖ ﺭﺍ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﺭﺷﺪ ﮔﻠﻬﺎ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﻧﻪ ﺭﻋﺪ ﻭ ﺑﺮﻕ !
*/برای قایق های بی حرکت، موج ها تصمیم می گیرند..
*/به ما گفتن یک‌بار بیشتر زندگی نمی‌کنی، ما هم پاشدیم، جمع کردیم و رفتیم که زندگی کنیم، نگو همین پاشدن، جمع کردن و رفتن خودِ زندگی بود!
*/انسان مدام باید مشغول کار باشد. سازندگی کند، وگرنه از درون پوک می شود. و بیکاری بدتر از تنهایی است. آدم بیکار در جمع هم تنهاست ...

محبوب ترین مطالب

درس خوندن دقیق

سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۹، ۰۳:۱۱ ب.ظ

تو شاد، دانش آموزا از زیر پتو درس میخونن و امتحاناشونم تو فایل pdf جواب میدن، تو دبیرستان، مدیر دبیرستان پسرونه می گفت سه تا برادر سه قلو هستند که یکی شون جای هر سه تا شون امتحان میده! تو دانشگاهم که نگم بهتره! (البته قطعا همه اینجور نیستن)

بمیرم برای خودم که با چه دقتی مثل عکس زیر درس میخوندیم:)



موافقین ۲۳ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۴

نظرات  (۱۷)

من از پارسال که حضوری بودم بیشتر مثل این عکسه شدم :)

پاسخ:
:))) حالا چرا از پارسال؟

@فآطم..

منم همینطور ...تو مجازی بیشتر میخونم و فشار کارام زیاد تره /:

پاسخ:
با منید یا فاطم؟:)
خدا رو شکر اینجا دوستان رو بهم میرسونه:)
۱۴ بهمن ۹۹ ، ۱۷:۴۳ سَیِّده ...

دور از جون... ما هم همینطوری میخونیم همچنان :)))

تازه من همه خودکار و ماژیک رنگی هامو میریزم دورم... هردفعه بهم میگن باز این مدادرنگیاشو درآورد :)

البته بدیش اینه که خواهرزاده هام فکر میکنن درس خوندنم اینطوریه که فقط خط خطی های رنگی بکشم و اونام میان با جزوه هام درس میخونن ب همین منوال !! ://

پاسخ:
واقعا؟ لااقل یه پشتی بذارید کمر درد نگیرید:)
جامدادی هم دارید نکنه..ماژیک فسفری صورتی چی؟
همینشم غنیمته تو این کرونایی:)

نگم که پروژه تحصیلم چطور ارائه دادم :) همینجوری فارغ التحصیل شدم دیگه

پاسخ:
با همین کتابای ورق ورق شده؟:)

سلام آقای دکتر خوبین 

دانشگاه هم به جز تعداد کمی که مشخص درس خوندن بقیه همه جوابها رو برای هم ارسال میکنن حتی اگه اشتباه باشه و دقیقا همون جواب را بدون کم زیاد تو برگه نوشتن

چقدر این چند روز هم تاسف خوردم و هم خندم می‌گرفت که با این شیوه تقلب کردن و واقعا فکر نمیکنن اساتید متوجه میشن

این عکس مال وقتیه که مرغ گرون شده بود و مرغه می‌گفت از وقتی قیمتش رو شنیده تصمیم گرفته ادامه تحصیل بده 🙂

پاسخ:
سلام ممنونم شما خوبین
بله دقیقا همینطوره:)
من که به این نتیجه رسیدم امتحان اُپن بوک بگیرم با سوالای سخت که هیشکی نتونه بنویسه
البته این خروسه ها..پیدا نیست؟

از بس خونده کتابشم شرحه شرحه شده:))

یاد کنکورم افتادم :/

پاسخ:
ورق ورق...:))
یادش بخیر

بعد اخر سال مدیر می گه لطفا شرایط دانش آموزا رو درک کنید.

می گی یعنی مثلا چطوری درک‌کنم؟ 

می گه یعنی اینهمه با سختی تو مجازی درس خوندن همه قبول شن دیگه.

|:

من اگه دوباره دانش آموز میشدم اونم تو این شرایط ترک تحصیل می کردم می رفتم جوشکاری یاد می گرفتم! حالا اینکه چرا جوشکاری چون اکثر اونایی رو که دیدم ترک‌تحصیل کردن رفتن جوش کاری یاد گرفتن. حتما پول توشه(:

پاسخ:
عجب شما هم مبتلا هستید؟
البته کار شما سخت تره

حالا چرا جوشکاری؟ جوشکاری سخت تراز مکانیکیه که..مکانیکی درآمدش بیشتره

آقا اصلا مدل درس خوندن خودمون رو با این نسل جدید مقایسه نکنید...

من که واقعا لذت می بردم...

فقط شیرینی اون لحظاتی که از خستگی،یکی از کتابای قطور رو میذاشتم زیر سرم و پنج دقیقه ای چشمام رو می بستم...

یادش به خیر و پر رهرو :)

پاسخ:
اینا هیچوقت لذتهایی که ما درک میکردیم رو درک نخواهند کرد

فضای مجازی همه لذت ها رو حتی از خود ماها گرفته
یادش بخیر:)

خروسه عالی بود😂🤣🐔

پاسخ:
ممنون:)
۱۵ بهمن ۹۹ ، ۲۲:۵۷ سَیِّده ...

اتفاقا مشکل اصلیم با درس خوندن کمردردشه...همه جوره مشکل دارم باهاش

 

اونا که جزو ملزوماته..ولی الان یادم اومد ترمای اول که دختر خوبی بودم و کتاب میخوندم...تو کتابام با خط کش خط می کشیدم :/ وای یادم نیارین اینارو :)))))))

پاسخ:
پس چه درست حدس زدم:)

خط کش؟؟ که بد نباشه یه وخ؟؟!!چه حوصله ای:)

توی این حالت درس خوندن همه چی خوب پیش میره تا وقتی که مجبور میشیم بزنیم صفحه بعد... یعنی کلا موقعیت دست ها و نوع دراز کشیدن و همه چی میریزه بهم فلذا حس درس خوندن میپره بعد یه غلت (غلط؟!) میزنیم سمت راست (یا چپ) [به عبارتی چپه میشیم :)]و باقیِ درس رو بعد از دو ساعت آگهی بازرگانی (لالا) ادامه میدیم!‌ :))

پاسخ:
برای درسایی که هی باید بزنی صفحه بعد درسته
ولی برای سوالای ریاضی و مفهومی که نیم ساعت باید بشینی فکر کنی تا راه حلو پیدا کنی این روش خوبیه

بله، من از اونام که از شاد ناشادم.

واقعا!؟ نرخ دستم نیست(: 

البته مکانیکی رو اونموقع ها دوست داشتم که بهروز خالی بند تو "زیر آسمان شهر " مکانیک بود و دستشو با دستمالی که تو جیب اُوِرآلش بود پاک می کرد و همزمان خالی می بست! ولی بعدها مسیر زندگیم تغییر کرد(:

علاقم به جوشکاری هم تو کارگاه دانشگاه شکل گرفت ولی چون یه واحد بیشتر نبود همون موقع اونم به فراموشی سپرده شد!

پاسخ:
عه شما هم زیر آسمان شهر نگاه می‌کردید؟
عجب ما خیال میکردیم یه عده دهه هشتاد و نهایتا هفتادی ریختن تو بیان:)
خانم علاقمند به جوشکاری واقعا کم دیده بودم. اگر ادامه میدادید الان حتما تو تلویزیون نشون تون میدادن:)) 

این عکس منو یاد عکس یکی از نقاشی های بچه ها انداخت که توی همین سیستم برای معلمش ارسال کرده بود با موضوع ضامن آهو!

لعنتی برداشته بود یک آهو را توی دشت کشیده بود با تمام جزئیات دشت و آهو! بعد روی کمر آهو، شکل یک ضامن نارنجک گذاشته بود! یعنی من از مقایسه ی نسل خود و اینها و نوع نگاهشون و برخودشون با زندگی و امکانات زندگی امروزه، می خواستم خودکشی کنم!!!!!!!

( با عذرخواهی از تمام دوستان. من به ضامن آهو ارادت قلبی دارم. )

پاسخ:
یعنی چه جوری ضامن نارنجک رو روی کمر آهو کشیده بود که همهمتوجه منظورش بشن؟
این برام سواله
بنظرم خیلی کار سختیه
از اون سخت تر کشیدن یا ادا بازیِ ضامن وام هست :) 

یادمه معلم هندسمون که دکترای ریاضی محض داشت گفت تاحالا شده انقدر ریاضی تمرین کنید تویه روز ببینید جوهر خودکارتون تموم شده

من از اون روز سعی میکردم انقدر تمرین کنم جوهرخودکارم تموم شه هفته ای یه خودکار تموم میکردم😅😅

پاسخ:
هفته ای یه خودکار؟؟
البته منم یادم نمیاد روزی یه خودکار تموم کرده باشم:)
راستی شما که رشته تون ریاضی نبود. بود؟ 
۱۷ بهمن ۹۹ ، ۱۶:۳۱ عرفان‌‌ ‌‌‌‌

چه تمرکزی هم داره :)

پاسخ:
واقعا:)  دقت‌ منو کشته:) 

رشتم ریاضیبود

خودکار بیک نه هااا

از این خودکار های که جوهرش مثل روانویسه🤣🤣

پاسخ:
عه چه حالب:)
اونا که زودتر از خودکار بیک تموم میشه:)

اره خو منم اونارو تموم میکردم تو یه هفته

یه خودکار بیک دارم فکر کنم سه ساله دارمش

پاسخ:
با اون خودکار بیک ننویسید حیفه 
چند سال دیگه میشه  بیشتر فروختش:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">