نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

*/ سعی کن آنقدر کامل باشی که بزرگترین تنبیه تو برای دیگران گرفتن خودت از آنها باشد. ( پائولو کوئیلو)
*/ آرامشی که اکنون دارم،مدیون انتظاری است که دیگر از کسی ندارم(سیلویا پلات)
*/ تا باد مخالف نباشد، بادبادک بالا نمی رود!
*/میخوای واسه هدفت تلاش کنی یا میخوای یه عمر حسرت بخوری؟؟!!
*/ بندبازها درست موقع سه قدم آخر می‌میرن. چون فکر می‌کنند دیگه رسیدن و اون سه قدم رو با غرور بر‌می‌دارن.
*/ یگانه صافکار دلهای تصادفی خداست...
*/بدی بزرگ شدن اینه که دیگه زخمامون با بوس کردن خوب نمیشه!
*/ ﻗﺪﺭﺕ ﮐﻠﻤﺎﺗﺖ ﺭﺍ ﺑﺎﻻ ﺑﺒﺮ ﻧﻪ ﺻﺪﺍﯾﺖ ﺭﺍ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﺭﺷﺪ ﮔﻠﻬﺎ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﻧﻪ ﺭﻋﺪ ﻭ ﺑﺮﻕ !
*/برای قایق های بی حرکت، موج ها تصمیم می گیرند..
*/به ما گفتن یک‌بار بیشتر زندگی نمی‌کنی، ما هم پاشدیم، جمع کردیم و رفتیم که زندگی کنیم، نگو همین پاشدن، جمع کردن و رفتن خودِ زندگی بود!
*/انسان مدام باید مشغول کار باشد. سازندگی کند، وگرنه از درون پوک می شود. و بیکاری بدتر از تنهایی است. آدم بیکار در جمع هم تنهاست ...

محبوب ترین مطالب

در پناه فرمون...

يكشنبه, ۲۰ آذر ۱۴۰۱، ۰۶:۴۶ ب.ظ

موقع رانندگی بیشترین چیزی که باعث میشه لبخند بزنم و خلاصه برام جالبه، این خانم ها و آقایون تازه راننده هستن که یه جوری فرمون رو دو دستی چسبیدن که اتگار فرمون میخواد از دستشون فرار کنه:)

البته قبول کنیم که همه مون یه روز دقیقا مثل همین دوستان تازه راننده بودیم ...البته این پناه بردن به فرمون شاید برای افزایش تمرکز و شاید هم رهایی از ترس هست...... فارغ از نگاه جنسیتی این مورد تو خانومها  بیشتر به چشم میخوره..مشاهدات میدانی اینو میگه:)

موافقین ۱۵ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۲۰

نظرات  (۱۰)

شنیدنش و تصور شخص در اون وضعیت هم باعث خنده میشه:))

من که حتی به این مرحله هم نرسیدم:))))... رانندگی بلد نیستم:/

چهار تا خانوم با راننده آقا، با هم میریم مدرسه، همه معلمیم... دو نفر از همکارا همش چشمشون به جاده است و هی میگن تند میری... چرا سبقت گرفتی؟ چرا میری نزدیک ماشین جلویی؟:)))).... خودشون میگن ما همیار پلیسیم:)... این رفتارا و حساسیت هاشون  سوژه خنده است... خودشون هم می‌خندن از بعضی عکس العمل هاشون ولی دست بردار نیستن...البته جاده خطرناکی هم هست و تصادفای زیادی میشه متاسفانه... تا الان هم خدا ما رو نگه داشته:)

 

پاسخ:
بله همینطوره خودم هم خندم میگیره بعضی وقتا
ایشالا میگیرید
من جای آقاهه بودم پیاده میشدم میگفتم بیایید خودتون رانندگی کنید..:) 
۲۰ آذر ۰۱ ، ۲۱:۴۹ متانویا ...

موقعی که من داشتم رانندگی یاد میگرفتم :)) اولش تا برم پیش پزشک معتمد و اینا با یه آشنا کلاس برداشته بودم اون میخواست عادتم بده که تک دست فرمون رو بگیرم به جز موقع امتحان :)) چرا خب؟ اصلا چه فرقی داره که یه دستی بگیری، دو دستی بگیری یا عین دوست پسر دلقک دوستم با پا؟

پاسخ:
پس شما هم تجربه کردید:) 
اصلا فرمون رو با دماغ هم میشه گرفت:)
۲۲ آذر ۰۱ ، ۱۶:۲۶ علیـــــ ََ

اصلا یکی از معیار های تشخیص راننده تازه وارد و با تجربه، همین نحوه گرفتن فرمونه

D:

 

پاسخ:
دقیقا همینطور.ه..حتی از زاویه دست هایی که فرمون رو گرفته میشه متوجه شد دقیقا چند روزه که گواهینامه گرفته:)
۲۳ آذر ۰۱ ، ۱۹:۵۱ بهارنارنج :)

نه نه😁😁 من از همون روز اول اموزشم مربیم دید خوب یاد میگیرم از روز دوم گفت یه دستت رو دنده باید باشه و فقط یه دستت روی فرمون و عادت کردم از همون اول

فقط جاده خصوصاوقتی سرعت بالا میرم بخاطر خطرات دو دستی میگیرم

ولی من لبخند نمیزنم کسی راه بند بیاره تو دلم مورد عنایت قرارش میدم

پاسخ:
شما بنظرم باید برید مرحله بعد و بخونید برای پایه یک!:)

قبلنا منم حرص میخوردم ولی الان لبخند میزنم:)
۲۴ آذر ۰۱ ، ۰۷:۳۳ بهارنارنج :)

اینکه من همیشه عجله دارم هم بی تاثیر نیست 😅

پاسخ:
این روزا همه عجله دارن نمیدونم چرا؟:)
همه احساس میکنن از زندگی عقبن
۲۴ آذر ۰۱ ، ۱۹:۵۸ بهارنارنج :)

زندگی رباتیه دیگع

حقیقتا یجوری کردن هرچی میدویی باز حس میکنی عقبی

پاسخ:
بعضی وقتا هم واقعا "حس عقب افتادن"  رو به ما القا میکنن...

منم روزای اول همین بودم انقدر مسخرم کردن بعدش یجور میگرفتم که با نگرفتن فرقی نکنه

پاسخ:
پس شما هم تایید می کتید حرفمو:)

بله بله 

فکر میکردم ماشین و با فرمون نگه داشتم 

 

پاسخ:
خب دلیلش اینه که تنها چیزی که اون موقع تو دست آدمه فرمونه:)

انگار نویسنده این وبلاگ هم دو دستی فرمونو چسبیدن و وقت نمیکنن برای بروزرسانی 

پاسخ:
نه سرم شلوغه

انگار نویسنده این وبلاگ هم دو دستی فرمونو چسبیدن و وقت نمیکنن برای بروزرسانی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">