نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

*/ سعی کن آنقدر کامل باشی که بزرگترین تنبیه تو برای دیگران گرفتن خودت از آنها باشد. ( پائولو کوئیلو)
*/ آرامشی که اکنون دارم،مدیون انتظاری است که دیگر از کسی ندارم(سیلویا پلات)
*/ تا باد مخالف نباشد، بادبادک بالا نمی رود!
*/میخوای واسه هدفت تلاش کنی یا میخوای یه عمر حسرت بخوری؟؟!!
*/ بندبازها درست موقع سه قدم آخر می‌میرن. چون فکر می‌کنند دیگه رسیدن و اون سه قدم رو با غرور بر‌می‌دارن.
*/ یگانه صافکار دلهای تصادفی خداست...
*/بدی بزرگ شدن اینه که دیگه زخمامون با بوس کردن خوب نمیشه!
*/ ﻗﺪﺭﺕ ﮐﻠﻤﺎﺗﺖ ﺭﺍ ﺑﺎﻻ ﺑﺒﺮ ﻧﻪ ﺻﺪﺍﯾﺖ ﺭﺍ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﺭﺷﺪ ﮔﻠﻬﺎ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﻧﻪ ﺭﻋﺪ ﻭ ﺑﺮﻕ !
*/برای قایق های بی حرکت، موج ها تصمیم می گیرند..
*/به ما گفتن یک‌بار بیشتر زندگی نمی‌کنی، ما هم پاشدیم، جمع کردیم و رفتیم که زندگی کنیم، نگو همین پاشدن، جمع کردن و رفتن خودِ زندگی بود!
*/انسان مدام باید مشغول کار باشد. سازندگی کند، وگرنه از درون پوک می شود. و بیکاری بدتر از تنهایی است. آدم بیکار در جمع هم تنهاست ...

محبوب ترین مطالب

فرشته رسونی

دوشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۳۰ ب.ظ

دیروز رفتم فرشته رو ببینم

تقریبا دو سالی بود ندیده بودمش بخاطر کرونا  ولی از طریق ایمیل با هم ارتباط داشتیم

از کارام راضی بود . دو تا پیشنهاد خوب هم بهم داد

جالب اینجا بود ماشین نیاورده بود بخاطر ترافیک خیابونا

تا مترو رسوندمش..تا حالا سوار ماشین من نشده بود

داشتم جوگیر میشدم ببرم تا در خونه شون برسونم که نذاشت..میرسوندم افطار رو افتاده بودم خونه شون تو بالاشهر:)

شما نمیدونید فرشته رسونی چه لذتی داره..

فرشته=استاد راهنمای جان (جهت تنویر افکار سرگردان!)

نظرات  (۱۱)

یه جوری از فرشته میگین ادم فکرای دیگه میکنه XD  :))))

پاسخ:
خب چه جوری از فرشته بگم؟:) روح سرگردان تونو کنترل کنید که فکرای دیگه نکنه:) حالا خوب آخرش منظورمو گفتم:)

شک نکنین اگه نمیگفتین افکار جای خوبی نمیرفت😅

پاسخ:
معلوم افکار سرگردان کم نداریم:) حالا اگر نمیگفتم افکارتون کجا میرفت؟

خوبه که آخرش روشنمون کردی :)

پاسخ:
ما کارمون روشنگری افکار سرگردانه:)

سمت و سوی امور خیر😂

پاسخ:
:))) 

حستو درک میکنم به استادت :)

پاسخ:
ممنون
۰۷ ارديبهشت ۰۱ ، ۱۲:۴۳ مصطفی فتاحی اردکانی

یادش بخیر دوران دانشگاه اساتید زن رو با اسم کوچیک صدا می زدیم (البته تو جمع خودومون) 

پاسخ:
کدوم دانشگاه اینجوری بود؟:))

کی شیرینی پایان نامه رو میدید

تمومش کنید جماعتی منتظرن

پاسخ:
دعا کنید
فقط بیزحمت بمن بگید این جماعت برای چی منتظرن؟:)

نمیدونم ما کلا منتظریم

منتظریم موفقیت دوستامون و ببینیم

پاسخ:
سپاس از شما
ما مشکلی نداریم مشکل از اوناس:) 
۱۲ ارديبهشت ۰۱ ، ۰۹:۴۹ مصطفی فتاحی اردکانی

صنعتی همدان

پاسخ:
موفق باشید

اتفاقا منم به اون استادی که دوستش دارم میگم فرشته اما تفاوتش اینه اسمش فرشته است :)) بعد اینکه یه بار مجبور بود بین دو تا کلاسش باید میرفت ملاقات ریاست کل دانشگاه تهران شمال و خب ساختمونش حکیمیه بود کلاس ما توی هروی و من و دوستمم باهاش کلاس داشتیم :)) گفتیم میرسونیمت تعجب کرد چرا دو تایی! بعدا بهش گفتیم دوستم اون روز لنز نذاشته بوده :)) من اومده بودم که بهش بگم کجا بپیچه :)) گفت اتفاقا دیدم تو داری ادرس میدی تعجب کردم که مگه بارها این مسیر رو نرفته :)))))))) من عاشق دوستمم که با وجود ضعف شدید چشماش یادش میره لنز بذاره و عینک بزنه :)) من وقتی چشمام ضعیف بود حتی اگه نصف شب برای آب خوردن بیدار میشدم اول عینک میزدم :))

پاسخ:
چه تصادفی!:)
این دوستتون رو از دست ندید:) بیشتر بخاطر اخلاقای خوبش و مهمتر از همه ماشینش:)

این دوستمو بیشتر از اعضای خانواده دوست نداشته باشم کمتر دوست ندارم خصوصا بخاطر چشماش و قلب مهربونش، ان شاء الله که از دستش نمیدم 

پاسخ:
ایشالا که از دست نمیدیدیش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">