نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

*/ سعی کن آنقدر کامل باشی که بزرگترین تنبیه تو برای دیگران گرفتن خودت از آنها باشد. ( پائولو کوئیلو)
*/ آرامشی که اکنون دارم،مدیون انتظاری است که دیگر از کسی ندارم(سیلویا پلات)
*/ تا باد مخالف نباشد، بادبادک بالا نمی رود!
*/میخوای واسه هدفت تلاش کنی یا میخوای یه عمر حسرت بخوری؟؟!!
*/ بندبازها درست موقع سه قدم آخر می‌میرن. چون فکر می‌کنند دیگه رسیدن و اون سه قدم رو با غرور بر‌می‌دارن.
*/ یگانه صافکار دلهای تصادفی خداست...
*/بدی بزرگ شدن اینه که دیگه زخمامون با بوس کردن خوب نمیشه!
*/ ﻗﺪﺭﺕ ﮐﻠﻤﺎﺗﺖ ﺭﺍ ﺑﺎﻻ ﺑﺒﺮ ﻧﻪ ﺻﺪﺍﯾﺖ ﺭﺍ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﺭﺷﺪ ﮔﻠﻬﺎ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﻧﻪ ﺭﻋﺪ ﻭ ﺑﺮﻕ !
*/برای قایق های بی حرکت، موج ها تصمیم می گیرند..
*/به ما گفتن یک‌بار بیشتر زندگی نمی‌کنی، ما هم پاشدیم، جمع کردیم و رفتیم که زندگی کنیم، نگو همین پاشدن، جمع کردن و رفتن خودِ زندگی بود!
*/انسان مدام باید مشغول کار باشد. سازندگی کند، وگرنه از درون پوک می شود. و بیکاری بدتر از تنهایی است. آدم بیکار در جمع هم تنهاست ...

محبوب ترین مطالب

قلّه نوردی با اعمال شاقه!

سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۲۴ ق.ظ

دانشجوی ارشدی صبح زود یعنی ساعت هفتصبح با تنی خسته از بیماری کرونا، سوار بر موتور قراضه اش از روستای خود در یکی از غربی ترین استانهای کشور، خارج می شود و به امید جرعه اینترنتی بی مقدار و ناچیز فقط به دلیل آنکه هیمنه ی امواج اینترنت به روستایشان نرسیده، با چشمانی خسته از سیلی کرونا که تمام جانش را فرا گرفته عازم شهر می شود. خدا را شکر حداقل او مانند تنی چند از همدهی هایش بر روی تخت بیمارستان بستری نشده و هنوز با ته مانده رمقی، برای رسیدن به کلاس های آنلاین راهی شهر شده تا زیر سایه اینترنت شهر در کلاسهای روز دوشنبه حاضری بزند و غیبت نخورد که.......تصادف می کند و لپ تاپش خورد و خمیر می شود و ...... دیروز که از او پرسیدم چرا صدایت خسته است، بعد از کلی عذرخواهی گفت: شرمنده ام استاد، کمی بیمارم، کرونا گرفته ام، ببخشید که جلسه قبل را نبودم و... و وقتی بیشتر میپرسی و حالش رو جویا میشوی ماوقعی که در بالا نوشتم را می گوید و من آنجا مقایسه اش میکنم با تن پرورانی که مدرک میخرند، مدرک می سازند و ....

بعد از آنکه کلی برایش آرزوی سلامتی کردم، در دلم تحسینش کردم....امیدوارم زودتر از بقیه به قله موفقیت برسد، همین...


موافقین ۲۱ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۲۱

نظرات  (۱۵)

۲۱ بهمن ۹۹ ، ۱۱:۲۷ تاکی تاچیبانا

عجب اراده‌ای! و صبر و تحملی، تو چه رشته‌ای درس می‌خوند؟

پاسخ:
بله واقعا عجب، او یکی از رشته های سخت مهندسی اونم کارشناسی ارشد

بنده خدا:(

ان شاءالله  که زودتر خوب بشن.

پاسخ:
واقعا
ان شاا.. ممنون
شمارشگر سایت خود را منفجر کنید .
 
با پکیج های افزایش رتبه سایت خود را بصورت قانونی و طبیعی ارتقا دهید .
همین امروز با شیک رنک شروع کنید و وارد 10ردیف اول گوگل شوید .
 
 
 
 
 
شیک رنک دارای نماد اعتماد الکترونیک و لوگوی دیجیتال
۲۱ بهمن ۹۹ ، ۱۴:۲۷ سَیِّده ...

و چقدر خوبه که شما این تلاش هارو میگین برامون...

واقعا چیزی که با وجود همه بی عدالتی ها و دغل بازی ها به من امید میده تلاش کنم ، همین افرادی هستن که میبینم همچنان تلاش میکنن و راه درست و میرن حتی اگه ماجرا خیلی سخت براشون رقم بخوره...

پاسخ:
خواهش میکنم...اونم مجانی:)
هر چند که در ازای زحماتی که میکشن شاید چیز زیادی بدست نیارن ولی تلاششون ستودنیه

الهی خدا به توان و وقت و تلاش چنین آدمهایی برکت مضاعف بده

نوشته تون تلخی و شیرینی رو همزمان داشت...

پاسخ:
واقعا چه دعای خوبی کردید
بله من نوشته هام کلا آموزنده است و هم شیرینه هم تلخ و ترشه:)

زگهواره تا گور دانش بجوی

اینارو میگنا

دانشجویان عزیزی که زیر پتو کلاس شرکت میکنن شامل کلمه اول میشن زگهواره

پاسخ:
بله دقیقا
اونایی هم که در راه تحصیل تصادف میکنن لابد شامل کلمه دوم یعنی گور!

از دست شما...

شوری رو یادتون رفت:)

پاسخ:
:)))
نه یادم نرفته...من هر چی بنویسم شور نمی نویسم:))

مگه منقرض نشده بودن اینجور درس خونا؟! :)

پاسخ:
هیچ روشی منقرض نشده و نمیشه:) 

دقیقا

جوون مردم داشت جونش و از دست میداد برای دانش

پاسخ:
اینا قدر و ارزش علم و دانش میدونن نه اونایی که عذذ حقوق معلمین و اساتید رو میبندن! :) 
استاد احسان ارجمند، درود! ..... سطر های اول پست را که خواندم؛ تصاویر ثبت شده از دانش آموزان روستایی ای، در ذهنم تداعی شد که کاظم قلم چی در این یکسال کرونایی رونمایی می کند. دانش آموزانی که برای شرکت در آزمون های جمعه، مجبور به طی الارضی در جهت آنتن دهی اینترنت می باشند..... و اما دانشجوی شما که ماجرای ناراحت کننده ای داشتند. آسیب وارده به لپ تاپ و ... هم مزید بر غصه بود :(( در باب قیاس با آن تن پرورانی که فرمودید؛ ... دانه ی فلفل سیاه و خال مهرویان سیاه... هر دو مدرک دارند؛ اما این کجا و آن کجا.... دلم خواست آرمان گرایانه به ماجرا نگاه کنم و برای ذهنم، مصداق های موفق بیاورم و تکرار کنم که " مدرک یکسانشان مهم نیست... جریان سازی مهم است... اثرگذاری مهم است.... تغییر مهم است... " ..... من که به شخصه، برای این دانشجوی تلاشگر و استاد دردآشنای دلسوزش، آرزوی بالگرد کمکی برای دردنوردیدن قله های موفقیت را دارم:) ...( البته می خواستم برای شما آرزوی تویوتای کذایی را کنم؛ اما دیدم عملأ صعود از کوه، با آن خیلی مقدور نیست :] )
پاسخ:
اتفاقا میخواستم منم به تویوتا اف جی کروزر اشاره کنم که دیدم خودتون اشاره کردید
بالگرد بدرد دانشجوی من نمیخوره بیشتر تویوتا بدرد استادش میخوره... ضمنا کوهی در کار نیست شما دعا کنید تویوتا بیاد من همش تو کفی ازش استفاده میکنم! :) 
در مورد موسسات کنکور هم که اشاره کردید نظری ندارم خصوصا در ارتباط با قلم چی
ولی بنظرم جریان‌سازی هم محلی از اعراب نداره شاید ولتاژ سازی بهتر باشه
راستی داشت یادم میرفت، درود... 

خدا حفظتون کنه استاد:) تا میام اراده کنم از صفحه ی وبتون بیرون بیام، موبایل رو کنار بگذارم و به امر مقدس تحصیل علم بپردازم؛ پاسختون به کامنت خانوم آلاء میاد تو ذهنم:))))) خلاقیتتون ستودنیه:))))
پاسخ:
کدوم پاسخم؟
کدوم خلاقیت؟
موبایل رو از خودتون دور کنید تا مسیر علم و دانش هموارتر بشه
اگر وبلاگ من مزاحم بگید تعطیلش کنم یا شما رو بلاک کنم:)
فردا نمره کم میارید وبلاگ منو مقصر می کنید! :) 
چشم:) اگر قابل باشیم و بناست به دعای گربه سیاه باران ببارد؛ خدایا n دستگاه تویوتا اف جی کروزر نصیب دکتر احسان بگردان که علاوه بر استفاده ی شخصی، با فروش مازاد آنها؛ درآمد آب باریکه طوری، جدای از درآمد سکوی استادی دانشگاه، قسمتشان گردد:) البته من هم در مورد مؤسسات کنکور (مافیا صفتان) نظری ندارم؛ الا در ارتباط با قلم چی :) به هر حال قابل قبول است! فرقی ندارد با تغییر مولد، ولتاژ سازی کنید؛ لغزنده ی رئوستا را به سمت کاهش مقاومت حرکت دهید؛ یا آهنربایی را به حلقه ی رسانا نزدیک کنید؛ در نهایت #جریانـسازیـمهمـاست :) ..... (البته استاد جسارت نباشه؛ بنده در این رشته هیچ ادعایی ندارم!)
پاسخ:
اول بگید n=? چند تا؟:))
ما فروش مازاد نداریم همشو( n-1 تا شو) احسان میکنم در راه خدا:)
معلومه رهین منت قلم چی شدید یا یه جور نمک گیرتون کرده ها:)
اخ...رئوستا!!! یکی بود می گفت رَئوستا..من چقدر بدم میومد:)
واقعا بد نیست رشته ما رو به رئوستا یکی می کنید؟!!!!! با ایران رادیاتور کی میره تو غار؟!!!
اختیار دارید؛ شکسته نفسی نفرمائید! چشم؛ من موبایل را از خودم دور می کنم؛ شما وبلاگ را تعطیل نکنید :) استاد، من مکان کنترل درونی دارم! فرضا برای مثال نمره کم بیاورم؛ می پذیرم که قصور از شخص خودم بوده :) .... نمره هم زیاد بیاورم؛ می پذیرم که با بهره گیری از وب دکتر احسان، تمدد اعصاب و احیاء روحیه پیدا کردم و به موفقیت نائل اومدم :)
پاسخ:
یعنی مثلا الان وبلاگ من تعطیل نیست؟!
در تاثیر گذاری وبلاگ من شک دارید؟ لحظه ای تردید هم جایز نیست!
حقیقتا چون اطلاع نداشتم سقف مجاز داشتن تویوتا چقدر است؛ پرهیز کردم از گفتن تعداد دقیقش! ترسیدم خدای ناکرده سلطان تویوتای اف جی کروزر شوید که عاقبت خوشی ندارد:) ......... احسنت به شما که زیبنده ی نامتان عمل می کنید :)........ بلی؛ هر دو گزینه صحیح می باشد:)........ عمو یادگار؛ خوابی یا بیدار:))))
پاسخ:
تو ایران سقف نداره....
ما فعلا تو یکیش موندیم
متشکرم

:)
+ کساد است؛ اما تعطیل نیست! صحیح می فرمائید؛ بر منکرش لعنت :)
پاسخ:
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">