نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

*/ سعی کن آنقدر کامل باشی که بزرگترین تنبیه تو برای دیگران گرفتن خودت از آنها باشد. ( پائولو کوئیلو)
*/ آرامشی که اکنون دارم،مدیون انتظاری است که دیگر از کسی ندارم(سیلویا پلات)
*/ تا باد مخالف نباشد، بادبادک بالا نمی رود!
*/میخوای واسه هدفت تلاش کنی یا میخوای یه عمر حسرت بخوری؟؟!!
*/ بندبازها درست موقع سه قدم آخر می‌میرن. چون فکر می‌کنند دیگه رسیدن و اون سه قدم رو با غرور بر‌می‌دارن.
*/ یگانه صافکار دلهای تصادفی خداست...
*/بدی بزرگ شدن اینه که دیگه زخمامون با بوس کردن خوب نمیشه!
*/ ﻗﺪﺭﺕ ﮐﻠﻤﺎﺗﺖ ﺭﺍ ﺑﺎﻻ ﺑﺒﺮ ﻧﻪ ﺻﺪﺍﯾﺖ ﺭﺍ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﺭﺷﺪ ﮔﻠﻬﺎ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﻧﻪ ﺭﻋﺪ ﻭ ﺑﺮﻕ !
*/برای قایق های بی حرکت، موج ها تصمیم می گیرند..
*/به ما گفتن یک‌بار بیشتر زندگی نمی‌کنی، ما هم پاشدیم، جمع کردیم و رفتیم که زندگی کنیم، نگو همین پاشدن، جمع کردن و رفتن خودِ زندگی بود!
*/انسان مدام باید مشغول کار باشد. سازندگی کند، وگرنه از درون پوک می شود. و بیکاری بدتر از تنهایی است. آدم بیکار در جمع هم تنهاست ...

محبوب ترین مطالب

نازِ گدایانِ توانگر شده

پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۷، ۰۵:۱۲ ب.ظ

تو  راه مشهد پشت یه کامیون جمله تاثیر گذاری نوشته بود که نتونستم عکس بگیرم ولی بخاطر سپردم. نوشته بود:

پدر یعنی اعتبار..

تا چند دقیقه داشتم در مورد این جمله پر مغز فکر میکردم..

تو خود مشهدم به این شعر پشت شیشه پراید برخوردم که این یکیو موفق شدم عکس بگیرم ازش:



- ما که راضی شده ایم رزق مقدر شده را .... نکشیم نازِ گدایانِ توانگر شده را

پ.ن: یکی نیست بهش بگه الان خودت یه پا توانگر محسوب میشی سالار!!:))

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۵

نظرات  (۲۱)

احسنت
موفق باشید
پاسخ:
مرسی
سلامت باشید
۱۵ شهریور ۹۷ ، ۱۷:۲۲ مجنونِ لیلی
هر دو جمله فوق العاده زیبا (البته جمله اول رو هرچه قدر بعد مثبت داره ولی جامعه مون از بس .. شده یاد آقازاده ها می افتم😟)

یاد شعر یه راننده سرویسی افتادم که باهاش میرفتم دانشگاه 
پشت آفتاب گیرش نوشته بود:
"مبر ز موی سپیدم گمان به عمر دراز
جوان ز حادثه ای پیر می شود گاهی" 😔

همیشه دلت شاد باشه عزیز 🌹
پاسخ:
ممنون..به جمله اول از این زاویه هم میشه نگاه کرد...مرسی....البته هیچ آقازاده ای سوار کامیون نمیشه ها...

شعر قشنگی بوده
همچنین شما ..
رفتید حرم به یاد ما مجازی ها هم باشید لطفا
ایشالا حاجت روا بشید و از اسمون یک بانوی جرمنی بیفته در دامانتون😁😁😁
پاسخ:
دو هفته است از مسافرت برگشتم تهرانم..حاجت روا بشید
بانوی جرمنی نه ژرمنی ..من نمیدونم چرا با طرح بانوی ژرمنی بعضی از مخاطبانم رو از دست دادم:))
سالاره :)
پاسخ:
واقعا
۱۵ شهریور ۹۷ ، ۱۷:۵۹ بهارنارنج :)
رفتین مشهد؟؟خوش به حالتون:)



چه بیت قشنگی ناز گدایان توانگر شده!خدا نکنه کار کسی گیر این ادما بیوفته
پاسخ:
برای یکی دو هفته پیشه..ایشالا قسمت شما بشه

بله همینطوره...خدا به داد همه برسه
😁به هرحال اعتماد به نفس شما ستودنیست
با شروع ترم جدید،وقت ازاد ندارید استاد؟؟؟؟
پاسخ:
مرسی
خیر
هروقت زمان داشتید لطفا برا ما کلاس افزایش اعتمادبتفس بذارید
اطلاعیه اش بذارید توی وب :))
پاسخ:
انشالله
سلام :)

شعر دوم واقعا عالی بود...
پاسخ:
سلام

خیلی ممنون. دست پرایدیه درد نکنه
صرفا اومدم کامنت بذارم که ثابت کرده باشم من مشمول از دست دادگان نیستم :)
پاسخ:
متوجه منظورتون نمیشم.  از دست دادگان ؟ یعنی چه؟ 
هییععی روزگار... اون بنده خدا زمانی که این شعر رو پشت ماشینش (جناب پراید) نوشت حتی تو خواب هم نمی دید یه روز خدا پاداش این اعتماد و ایمانش رو با افزایش قیمت ماشینش بده! 😂

پاسخ:
بله هیییییی روزگااااار.....
البته اگر صاحب پراید تونگر شده صاحب تویوتای اف جی ببین چی شده؟ ببین صاحب تویوتا اف جی چه ایمانی داشته؟:)
توت یکی از کامنتها گفتین از وقتی قضیه  بانوی ژرمنی رو مطرح کردین  خیلی از مخاطب های خانم رو از دست دادین، خواستم بگم من جزوشون نیستم   😁    
پاسخ:
یعنی شما  همه کامنت ها رو میخونید؟ یا حضرت زکریا!
الان رفتم کامنت ها رو دیدم ...یادمه گفته بودم مخاطبای خانم رو از دست دادم ولی الان می بینم تو کامنت ها نوشته مخاطبامو از دست دادم و جنسیتی مطرح نیست...تغییر هم ندادم..شما یادتونه از اول کدوم بوده؟
حالا اینجا سوال پیش میاد! چرا مخاطب خانم؟
ضمنا مطمئنید بانوی ژرمنی هیش تاثیری رو شما نداشته؟
بله مخاطب خانم بود.  بعدم  چون منم خانومم
قطعا منظورم مخاطبهای  خانم بوده. 
چرا باید تاثیر میذاشت؟ 
مگه روتون  کراش داشتم😁😁😁
پاسخ:
یعنی کی عوضش کرده؟
نمیدونم چرا ولی بنظرم بی تاثیر هم نبوده...خیلیا لجشون دررمیاد:)
این جمله آخری رو لدفن ترانسلیت کنید
* ضمنا اخرین پستتون رو که امکان کامنت گذاری نذاشتید براش فقط خواستم بگم من تخثیری ندارم!
حالا نیست برای بقیه که کامنت دونی بازه  کامنت میذارین😁
لج درآر نیست
ولی به نظر من اگر در ازای هر پسری که به قصد ازدواج از مرز خارج میشه، یه پسر درهمون حد و اندازه وارد بشه، بقیه هم  مشکلی ندارن😁😁😁
پاسخ:
برید خداتونو شکر کنید من رو دیوار هیشکی به اندازه دیوار شما یادگاری نمی نویسم..البته با کم و زیادش:))

هاوالله بالله منم همینو میگم..الان زهرا خانم دنبال شووَر کُره ای هست! یه سریال داره می بینه عاشق پسر کره ای شده! قراره همه طلاهاشو بفروشه بره کره پسره رو پیدا کنه
شما نمیدونید ازدواج با یه خارجی یه جور پل فرهنگی محسوب میشه...از جهاز و شیر بها و خلعتی و ..این کوفت و زهر مارا که 
آدم خلاص میشه خوارشوور و مادر شووور و مادر زن و پدر زن آنچنانی هم نداره چون اونا تقریبا مستقلن...برای ما مردها هم خوبه چون هر چی زن خارجی مون حرف بزنه متوجه نمیشیم...و بالعکس..شما نمیدونید با یه خارجی لاو ترکوندن چه فاز میده..اصلا جزو مستحباته..الان جمله دوستت دارم به فارسی خیلی خز شده ولی هنوز جمله آی لاو یو اعتبارشو حفظ کرده...
به امید خدا بانوی ژرمنی گیر من بیاد که من بارمو بستم:)
سنی سویورم
هنوز هم قشنگه
پاسخ:
چرا با من کانال 5 صحبت می کنید؟
هنوز اون جمله ای که گفتید روتون کراش داشتم رو متوجه نشدم!
سنی سویورم  هم به قرینه معنوی  و اینکه سن به ترکی میشه تو گمونم این سه تا معنی رو داشته باشه:
1- به تو امیدی نیست
2- برات آرزومندم
3- برات میخرم
کی قشنگه؟ چی قشنگه؟
دوست دارم
پاسخ:
کیو؟ منو؟
استغفرالله..من که گفتم در سودای بانوی ژرمنی هستم
کراش یعنی بدون اینکه طرف بدونه عاشقش باشی
پاسخ:
عی بابا؟ من میخوام درسمو ادامه بدم....
آخه چرا به اهداف فرامرزی من احترام نمیذارید؟
آقای جوگیر، جمله تورکی رو معنی کردم
من میرم به افق خیره بشم
پاسخ:
بالاخره چه ترکی چه فارسی منظورتونو رسوندید دیگه:)
بالاخره علاقه کار دله...دست خودم آدم نیست که:)
افق چه خبره که میخواید بهش خیره بشید؟ 
ناراحت نشید لدفن اینجا همه میدونن بیشتر نوشته های من طنزه!
منم از قدیمی های اینجام
قرار بود ناراحت بشم تو سه سال گذشته میشدم😀
پاسخ:
بله واقعا همینطوره
شما یه جورایی حق اب و گل دارید
منو بگو که هنوز موفق نشدم شما رو ناراجت کنم:))
پدر یعنی اعتبار... واقعا قبول داریم اینو
خدا به همه پدرا سلامتی بده و روح پدرای رفته شاد
پاسخ:
واقعا همینطوره
خدا هر کی پدر داره براش حفظ کنه و هر کی از دست داده روحشو قرین شادی و رحمت کنه
پدر واقعا اعتباره...
این روزا که بیشتر از همیشه بهش نیاز دارم مجبور شد بره سفر و این شرایط میتونه منو داغون کنه...

شما چهاردرصدی ها ماشیناتون چقدر گرون شده دکتر؟
پاسخ:
همینطوره....ایشالا زودتر از مسافرت بر میگردن و شرایط به حالت عادی برمیگرده

والا ما داریم میایم قاطی 96 درصدی ها..الان لب مرزیم:) ماشینامونم خیلی گرون نشده!
۲۵ شهریور ۹۷ ، ۱۶:۴۱ پشمآلِ پشمآلو
شدیدا علاقه مند شدم جمله پرایدیه رو تو کارت پستال تقدیم مدیریتمون کنم:/:دی
پاسخ:
تقدیم کنید تبعاتشم گردن خودتون! با من نیست!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">