نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

*/ سعی کن آنقدر کامل باشی که بزرگترین تنبیه تو برای دیگران گرفتن خودت از آنها باشد. ( پائولو کوئیلو)
*/ آرامشی که اکنون دارم،مدیون انتظاری است که دیگر از کسی ندارم(سیلویا پلات)
*/ تا باد مخالف نباشد، بادبادک بالا نمی رود!
*/میخوای واسه هدفت تلاش کنی یا میخوای یه عمر حسرت بخوری؟؟!!
*/ بندبازها درست موقع سه قدم آخر می‌میرن. چون فکر می‌کنند دیگه رسیدن و اون سه قدم رو با غرور بر‌می‌دارن.
*/ یگانه صافکار دلهای تصادفی خداست...
*/بدی بزرگ شدن اینه که دیگه زخمامون با بوس کردن خوب نمیشه!
*/ ﻗﺪﺭﺕ ﮐﻠﻤﺎﺗﺖ ﺭﺍ ﺑﺎﻻ ﺑﺒﺮ ﻧﻪ ﺻﺪﺍﯾﺖ ﺭﺍ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﺭﺷﺪ ﮔﻠﻬﺎ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﻧﻪ ﺭﻋﺪ ﻭ ﺑﺮﻕ !
*/برای قایق های بی حرکت، موج ها تصمیم می گیرند..
*/به ما گفتن یک‌بار بیشتر زندگی نمی‌کنی، ما هم پاشدیم، جمع کردیم و رفتیم که زندگی کنیم، نگو همین پاشدن، جمع کردن و رفتن خودِ زندگی بود!
*/انسان مدام باید مشغول کار باشد. سازندگی کند، وگرنه از درون پوک می شود. و بیکاری بدتر از تنهایی است. آدم بیکار در جمع هم تنهاست ...

محبوب ترین مطالب

هپی تیچردی...

پنجشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۵:۲۶ ب.ظ

پارسال 4 تا دانشجوی دکترا با هم رفتیم اتاق استاد راهنمای جان که روز معلم رو خدمتتشون تبریک بگیم...ضمنا پشمک حاج عبدلله هم بردیم خدمتشون!! (اینکه چرا پشمک بردیم رو اگر خواستید تو همون لینک پشمک بخونید) امسال، هم روز معلم افتاده روز جمعه!، هم، اساتید بخاطر کرونا کمتر میان دانشگاه! آدرس خونه شونم ندارم ولی داشتمم میدونم خیلی از این قیزقیلبازیا خوششون نمیاد!!....چکار کنم بنظر شما؟ من وظیفه شناسی و شکرگزاری از زحمات معلمین و اساتید داره هیمنجوری از سلول سلولِ وجودم میریزه بیرون! واقعا چه کار کنم؟ راستی روز معلم بر همه اونایی که ماژیک وایتبرد و گچ میذارن لای انگشتاشونو و ذرّه ذرّه وجودشونو میریزن رو تخته تبریک میگم!(عمرن اگر کسی تا حالا اینجوری بهتون تبریک گفته باشه:))



مرجع عکس

موافقین ۱۹ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۱۱

نظرات  (۱۶)

مگه دوازدهم تیچردی نیست؟؟

پس چرا همه یازدهم تبریک میگن؟؟🤔

 

+راستی روزتونم مبارک :))))

پاسخ:
ما رفتیم پیشواز:))
از غروب روز یازدهم شروع میشه


ممنونم سلامت باشید

عه!من الان دقت کردم به نکته ی مهمی پی بردم !

عاقا بی عدالتی تا کجا؟؟؟

شما دو تا روز دارید،روز مهندس و روز استاد!!!!🤧🙄🤔😶

پاسخ:
ممنون از دقت خوبتون


در مواقع ما سه تا روز داریم:
1- روز مهندس
2.روز معلم
3. روز مستضعفین و بینوایان:))

اون سومی رو که تقریبا همه هستن به غیر از ۴ درصد :))))

نشون به اون نشون که هرچی تلاش کردم ببینم روز مستضعفین و بینوایان چه تاریخیه پیداش نکردم🙈هر وقت بود شما که میدونید پست بذارید ما ۹۶ درصدی ها همیشه آماده باشیم واسه همدردی و تبریک :))

🥺🤧

پاسخ:
خود چهاردصدیا کم نیستن!:))



تقریبا همه روزا روز چهاردرصدیاست....ما 96 درصدیا بیشتر شب داریم تا روز!


گمونم همون نیمه شعبان باشه که سرچ کردید..

آخ آخ نگم براتون امیدوار بودم امسال کادو روز معلم بگیرم😅😅

پاسخ:
امیدوار باشید بجای کادو، ویروس کرونا نگیرید! کادو کجا بود تو این هاگیر واگیر:))

البته اینکه من متن به اون گُنده گی رو تو گوگل ندیدم و الان دوباره رفتم اسکرین شات رو چک کردم و فهمیدم تاریخش نیمه شعبانه بخاطر این نیست که خدایی نکرده کور میباشم!!🥺🥺🥺

بخاطر اینه که نزدیک افطاره و کم کم چشمامم دارن ضعف میرن🥺😵

پاسخ:
نه خدا نکنه ما به بینایی شما و گوگل ایمان داریم
دقیقا درکتون میکنم
ضمنا ممنون که روز سوم رو یادآوری کردید...
۱۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۸:۳۸ :]♡ ომʝεძεհ

روزتون مبارکا کع(:

نمیدونم چرا از بچگی از هر چی معلم و استاد بود و هست بدم میاد:/شاید چون همیشه ی خدا بیوگرافی منو توی روز اول مدرسه در میاوردن و با اینکه بهشون یاد میدادم فامیلیم چجوری تلفظ میشه بازم اشتباه میخوندن...و در آخر هم بنده خدا ها مجبور میشدن به اسم صدام کنن😂که البته اونم بعضی وقتا اشتباه میگفتن:/ حتی مورد داشتیم امسال من را بشرا صدا کرد و بعد فرمود خیلی شبیه یکی از دانش آموزانش هستم که بشرا نام دارد:/

البته شاید هم به خاطر اینه که وارد جامعه بزرگتری نشدم وگرنه از همه بدم میومد😂🤦‍♀️

+خدایا من را بابت تمام عذاب هایی که سر تلفظ درست اسم و فامیلیم بر سر معلم هایم آوردم ببخشا😰🤲

پاسخ:
ممنونم سلامت باشید
طبیعیه...الان دیگه هیشکی از اساتید خوشش نمیاد...همه خیال کردن ما الکی سد راه مدرک گرفتنشون هستیم:))
همین الانشم نه فامیلی شما رو نه اسم شما رو نمیتونیم درست تلفظ کنیم:))
جامعه بزرگتر؟یعنی چقدر بزرگتر؟
معلم و استادی که نتونه یه چیزی سرهم کنه و دانش آموز یا دانشجوشو صداکنه ، معلم یا استاد نیست!
۱۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۹:۲۷ پشمآلِ پشمآلو

شماره کارت بگیرید ازشون:))

پاسخ:
استغفروالله‌::)) درسته میگیم استاد راهنمای جان ولی دیگه نه تا این حد:)

روزتون مبارک باشه..

من که به معلم های خوبی که داشتم پیام دادم و خوشحال شدن که به یادشون بودم!

به استادمم تازه تبریک گفتم :دی

پاسخ:
ممنونم سلامت باشید
امیدوارم خوشحال شده باشن:)
کار خوبی کردید..:))

عه اون قضیه پشمک واسه پارسال بود؟! چه زود گذشت!! 

 واقعنی روز معلمه؟! روزتون مبارک... شرمنده دیگه بخاطر کرونا از دادن هر کادویی بهتون معذوریم... ای تی ام ها هم آلوده ن اصلا به ذهنتون نرسه که بتونیم چیزی کارت به کارت کنیم... رمز پویا هم نداریم و خلاصه همه جوره شرمنده شدیم که البته دشمنمون شرمنده :))

+ عکس: الکی نیس که از چشم بادومی ها خوشم میاد بفرما اینم فرهنگشون در رابطه با معلم هاشون! 

پاسخ:
بله برای پارسال بود.....چقدر زود دیر می شود.....
بله واقعنی روز معلمه....سلامت باشید..ممنون.....نه اینکه هر سال کادو میدادید! بقول شاعر به کارت به کارت تو امید نیست شر مرسان:)) ولی خب بازم دشمنتون شرمنده:)
+اینا دارن سجده می کنن معلمشون رو واین یه جور شرک خفیه اس!

۱۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۱:۴۳ رفیقِ نیمه راه

روووزت‌ون مبارک استادِ معما طراح کن -_-
مبارک...

پاسخ:
ممننونم سلامت باشید..راستش من قصدم طرح معما نبست
ممنون...
۱۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۱:۵۵ miss writer •میترا محمدی•

روز خودتونم هست‌ها!

روزتون پیش پیش مبارک!!

پاسخ:
بله ممنون که یادآوری کردید
سپاسگزارم
روز نویسنده هم بر شما پیش پیش پیش میارک
۱۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۳:۰۵ سَیِده حُسِینی

روزتون مبارک پیشاپیش

 

من فقط به یکی از معلم های ابتداییم خیلی دوست داشتم تبریک بگم روز معلمو

دیگه بعد از ایشون هیچکس نتونست حق استادی و معلمی رو اونطور که باید و شاید بر گردن من تمام کنه ://

 

البته میشه گف یکی از اساتید هم هستن ولی مسلما اگه بهشون تبریک بگم باز کلی سخنرانی میکنن و من از خیرش میگذرم :))

پاسخ:
ممنونم سلامت باشید

بعضی معلمها یه دونه ان...امیدوارم معلمتون همیشه سالم و سلامت باشند://


استادی که خیلی سخنرانی میکنه هم سخته تبریک گفتن بهش...:))

تبریک می گم :)

 

پاسخ:
ممنونم سلامت باشید:)

روزتون مبارک. :))

پاسخ:
ممنونم سلامت باشید:))
۱۲ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۸:۰۷ chefft.blog.ir 💞💕

دنیا پر از معلم است
معلم‌هایی که جدا از سن و سال جدا از تحصیلات درس زندگی می‌دهند
هر کدام از ما می‌توانیم حتی برای یک نفر معلم باشیم
به شرط اینکه چیزی برای یاد دادن داشته باشیم
روزتون مبارک

پاسخ:
بله کاملا درسته
ممنون از لطف شما
۱۲ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۰:۴۴ miss writer •میترا محمدی•

روز نویسنده هم داریم مگه؟ :)))

پاسخ:
شما قشر نویسنده زرنگ باشید میتونیم داشته باشیم:)) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">