نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

*/ سعی کن آنقدر کامل باشی که بزرگترین تنبیه تو برای دیگران گرفتن خودت از آنها باشد. ( پائولو کوئیلو)
*/ آرامشی که اکنون دارم،مدیون انتظاری است که دیگر از کسی ندارم(سیلویا پلات)
*/ تا باد مخالف نباشد، بادبادک بالا نمی رود!
*/میخوای واسه هدفت تلاش کنی یا میخوای یه عمر حسرت بخوری؟؟!!
*/ بندبازها درست موقع سه قدم آخر می‌میرن. چون فکر می‌کنند دیگه رسیدن و اون سه قدم رو با غرور بر‌می‌دارن.
*/ یگانه صافکار دلهای تصادفی خداست...
*/بدی بزرگ شدن اینه که دیگه زخمامون با بوس کردن خوب نمیشه!
*/ ﻗﺪﺭﺕ ﮐﻠﻤﺎﺗﺖ ﺭﺍ ﺑﺎﻻ ﺑﺒﺮ ﻧﻪ ﺻﺪﺍﯾﺖ ﺭﺍ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﺭﺷﺪ ﮔﻠﻬﺎ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﻧﻪ ﺭﻋﺪ ﻭ ﺑﺮﻕ !
*/برای قایق های بی حرکت، موج ها تصمیم می گیرند..
*/به ما گفتن یک‌بار بیشتر زندگی نمی‌کنی، ما هم پاشدیم، جمع کردیم و رفتیم که زندگی کنیم، نگو همین پاشدن، جمع کردن و رفتن خودِ زندگی بود!
*/انسان مدام باید مشغول کار باشد. سازندگی کند، وگرنه از درون پوک می شود. و بیکاری بدتر از تنهایی است. آدم بیکار در جمع هم تنهاست ...

محبوب ترین مطالب

چرا من نمیتونم کرکره اینجا رو بکشم پایین؟

چهارشنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۲۹ ب.ظ

دیگه با فرشته ندار شدیم....دوست دارم یه روز منو دعوت کنه خونشون..چند باری تا یه جایی رسوندمش....دردل هاش با من بیشتر شده...نمیدونم چرا منو رها نمیکنه؟( فرشته= استاد راهنمای جان که صد البته آقا هستند)


موافقین ۹ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۲۵

نظرات  (۱۱)

چه عکسه حس و حالش خوبه :)

پاسخ:
عکسه رو خودم گرفتم....بنظرم خیلی هنری باشه:)
۲۶ خرداد ۰۱ ، ۰۰:۱۳ ᴺᵃᶳᵗᵃʳᵃᶰ ‌

ولی قبول نییست. 

من دلم عروسی می‌خواد‌.

خوشحال شدم عروسی داریم.

چی می‌شد جناب فرشته، بانو می‌بودن؟ :(((

پاسخ:
یعنی من برم با آقای فرشته ازدواج کنم؟! مگر فرانسه است؟
آهان منظورتون اینه اگر خانم بودن.....میدونید چقدر اختلاف سنی مونه؟ اگر هم خانم بودن ایشون شوگر مامی حساب میشدن:)
۲۶ خرداد ۰۱ ، ۰۱:۳۴ صـــالــحـــه ⠀

😂 چرا ما دانشجوها فکر می‌کنیم استاد راهنماهایِ جان در حکم دوستانمون نزدیک‌مون هستند؟

پاسخ:
همین فکراها رو میکنن دانشجوها که طول مدت تصیلشون زیاد میشه:)
۲۶ خرداد ۰۱ ، ۰۷:۵۲ فاطمه ‌‌‌‌

موندم چرا اسمشو گذاشتین فرشته که هر بار مجبور باشین توضیح بدین کیه و آقاس :))

پاسخ:
خب اسمشو چی میذاشتم؟
اینو برای اونایی میگم که نمیدونن یوخ دچار انحراف ذهنی نشن:)
۲۶ خرداد ۰۱ ، ۱۲:۲۱ ᴺᵃᶳᵗᵃʳᵃᶰ ‌

ای بابا 👩‍🦯👩‍🦯👩‍🦯

پاسخ:
ای مادر:)

فراموش کرده بودم اقاست

ولی یادم بود استاد راهنماتونن

خواستم بگم شاید علاقمند شدن

پاسخ:
دیگه اینجا همه میدونن:) 

ولی باز یادآوری میکنم

همین الانشم علاقمند هستند:) ولی خب چه فایده؟:)

این بده

زودتر تمام کن ان پایان نامه را استاد

پاسخ:
کدوم بده؟
که چی بشه؟

اون جمله " دوست دارم منو دعوت کنه خونشون" جالب بود((:

همیشه دلم می خواسته دایره دوستام وسیع باشه، یه جوری که از گوشه و کنار ایران دوست صمیمی داشته باشم ولی هیچ وقت این برام کافی نبوده، الان فهمیدم چون در ادامه دوست دارم که منو دعوت کنن خونشون(((: اینجوری قشنگتره😅دنیا رو که نگشتم حداقل ایرانو با لیدرای محلی بگردم😁

 

پاسخ:
از استاد راهنما دوست در نمیاد:) نمیدونم شایدم در بیاد!
ضمن اینکه آواز دهل از دور خوش است!
۲۶ خرداد ۰۱ ، ۲۲:۵۹ انارسادات :)

داشتم به این فکر میکردم من هربار در جایگاهی مثل فرشته بودم در اسرع وقت ارتباط هام جمع شدن ،(چون به محض حس این که تو چنین روابطی با آدما دارم به سمتی میرم که از مسائل شخصیم حرف بزنم به خودم اخطار میدم)و در این لحظه وقتی از جانب طرف مقابل به اون شرایط نگاه کردم عذاب وجدان گرفتم هرچند هنوزم معتقدم کارم درسته 🤦‍♀️

خلاصه که استارت صمیمیت با استاد راهنمارو اگرم قراره بزنید بنظرم وقتی بزنید که دیگه استاد راهنماتون نیست. اینطوری برای هردو شرایط راحت تره

پاسخ:
اگر درست منظورتون رو متوجه شده باشم باید  بگم که واقعا ما انسان هستیم....چه اشکالی داره از مسائل شخصیمون صحبت کنیم؟ البته در حد خودش...خصوصا که من دو نفر یک جنس بودیم یعنی آقا...ایشون از دانشجوهای ارشدش برام میگه از مسائلی که تو دانشگاه براش اتفاق میفته، از تعمیرات خونه شون و از بچه هاش که بناست برگردن ایران..اینا اشکالی نداره...بیشتر باعث تخلیه و البته در مواردی صمیمیت میشه....البته ما اونقدر صمیمی نمیشیم و نشدیم..ولی در کل حرفتون درسته

این که علاقمند هستن بده

که چی نشه

پاسخ:
چرا بده؟
که چی، چی نشه؟

یه اقا به یه اقا علاقمند باشه بده دیگه😅

چندشناک میشه

که تموم نشه که چی نشه😅

پاسخ:
مولانا عاشق شمس تبریزی بود..مگر چیزی شد؟

چرا همه عشقها رو در دنیای ماده باید معنی کرد؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">