نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

*/ سعی کن آنقدر کامل باشی که بزرگترین تنبیه تو برای دیگران گرفتن خودت از آنها باشد. ( پائولو کوئیلو)
*/ آرامشی که اکنون دارم،مدیون انتظاری است که دیگر از کسی ندارم(سیلویا پلات)
*/ تا باد مخالف نباشد، بادبادک بالا نمی رود!
*/میخوای واسه هدفت تلاش کنی یا میخوای یه عمر حسرت بخوری؟؟!!
*/ بندبازها درست موقع سه قدم آخر می‌میرن. چون فکر می‌کنند دیگه رسیدن و اون سه قدم رو با غرور بر‌می‌دارن.
*/ یگانه صافکار دلهای تصادفی خداست...
*/بدی بزرگ شدن اینه که دیگه زخمامون با بوس کردن خوب نمیشه!
*/ ﻗﺪﺭﺕ ﮐﻠﻤﺎﺗﺖ ﺭﺍ ﺑﺎﻻ ﺑﺒﺮ ﻧﻪ ﺻﺪﺍﯾﺖ ﺭﺍ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﺭﺷﺪ ﮔﻠﻬﺎ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﻧﻪ ﺭﻋﺪ ﻭ ﺑﺮﻕ !
*/برای قایق های بی حرکت، موج ها تصمیم می گیرند..
*/به ما گفتن یک‌بار بیشتر زندگی نمی‌کنی، ما هم پاشدیم، جمع کردیم و رفتیم که زندگی کنیم، نگو همین پاشدن، جمع کردن و رفتن خودِ زندگی بود!
*/انسان مدام باید مشغول کار باشد. سازندگی کند، وگرنه از درون پوک می شود. و بیکاری بدتر از تنهایی است. آدم بیکار در جمع هم تنهاست ...

محبوب ترین مطالب

گلای تو غرنطینه....

يكشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۹، ۰۸:۵۶ ب.ظ

می بینم که هممون مثل بچه آدم نشستیم تو خونه و همه چیو و همه کیو قرنطینه کردیم....ایشالا که با همدیگه موج سوم کرونا رو شکست میدیم و میریم مرحله بعد! :)) خدائیش آی لاو یو نداریم تا این مرحله پیش اومدیم؟ کاش کرک مراحل بعدی رو هم داشتیم یه راست میرفتیم مرحله آخر:)))


چند روز پیش که غرنطینه نبود رفتم کتایخانه، دیدم به مناسبت هفته کتاب، کتاب طاق میزنن...یعنی تبادل میکنن..یه کتاب چشممو گرفت: برتری خفیف نوشته اولسون...زدم تو نت و اسمشو با کلمه متمم سرچ کردم دیدم استاد شعبانعلی هم این کتاب رو تو متمم معرفی کرده، معطلش نکردم و گفتم بزنه تو حسابم و کتابو کندم آوردم خونه....اولا که از لحاظ وزنی سبک بود و از این کاغذ سبک ها بود..دوما کتابش روان نوشته بود...موضوع این کتاب در مورد روش انجام کارهای کوچک و بی اهمیت برای مدت زمان طولانی  و رسیدن به موفقیت های نسبی هست...تا الان مقدمه شو موفق شدم بخونم:) یکی دو روز دیگه هم بجاش از ویترین کتاب منزل، کتاب تجسم خلاق گیتی خوشدل رو بردم تحویلشون دادم..بنظرتون ضرر که نکردم؟:)


دیگه رسما من قاطی کردم از دست این سیامک انصاری! سرویسمون کرد..تو خونه تلویزیونو بروشن میکنم، هر کانال میزنم میگه بایا! میرم تو ماشین رادیو رو روشن میکنم میگه بایا! سیامک انصاری هستم و حالا اینجا چکار میکنم؟ ...تغییر اتفاق افتاد...شما فقط یه زحمت بکشید...بایا همه غلطا رو خودش به تنهایی انجام میده:)

آخه منم که هیجی از تبلیغات سر در نمیارم میدونم که تو یه چیزی رو زیادی تو گوش مردم فرو کنی اثر عکس داره!
جدی اگر سیامک انصاری رو تو خیابون ببینم میذارم دنبالش:)




موافقین ۱۳ مخالفین ۱ ۹۹/۰۹/۰۲

نظرات  (۱۹)

۰۲ آذر ۹۹ ، ۲۱:۳۶ پشمآلِ پشمآلو

عه پس این بایا تو مخ همه رفته؟:))

پاسخ:
بدجور:)
۰۲ آذر ۹۹ ، ۲۱:۵۹ بهارنارنج :)

خب ما که تلویزیون نداریم کلا همشو جمع کردیم استفاده نداشت جاگیرم بود😅😅

 

توصیفتون از کتابه خیلی جذاب و کاربردی بنطر میاد

پاسخ:
شما احتمالا چیزای دیگه دارید بجاش:))

مرسی
۰۲ آذر ۹۹ ، ۲۲:۰۲ بهارنارنج :)

گوشی و لب تاب و کتاب و گوشی 😁

نه تعریف نبود. میگم که بیشتر ازش بگید خوب بود بخونیم استفاده کنیم😅😅

پاسخ:
همین گوشیا مردمو بیچاره کرده دیگه:)

منم مقدمه شو خوندم تازه:
https://motamem.org/user-content/355856871/
https://www.zoomit.ir/2018/11/1/298844/book-review-slight-edge-jeff-olson/
https://fidibo.com/book/6535-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81
۰۲ آذر ۹۹ ، ۲۲:۵۴ سَیِّده ...

چرا من فکر میکردم این کتاب راجع به برتری زن و مرد و .. هست !!

 

فکر کنم همون سبک کتاب اثر مرکب میشه که برای من خیلی مفید بود... البته دوباره باید بخونمش به نظر،!!

 

شک دارین در املای قرنطینه ؟! :/

پاسخ:
نه فکذ نکنم نگاه جنسیتی داشته باشه


نه، بنظرم با غ قشتگتره.....با ق زشت میشه!

قبلنا با لیموشو بدم هلوشو بدم گندشو درآورده بودن الانم سیامک انصاری با اون ریش و سیبیلش.

کتاب هم زیاد بخونیم. :)

پاسخ:
بله دقیقا همینطوره عروس خانم..راستی به آقای  شیردل هم سلام برسونید:)

ممنون :)

ولی چرا شیردل؟! :))

سلامت باشی آقای استاد. :)

پاسخ:
خواهش میکنم
هر کی تو این شرایط ازدواج میکنه از براداران شیردل هم شیردل تره:))
برادران شیردل اسم یه فیلم یا سریال قدیمیه

🤣😂🤣 وای خدای من😂😂

خیلی باحال بود خیلی :))) یحتمل منم از خواهران شیردلم.

 

پاسخ:
واقعا؟ خدا رو شکر
احتمالا باشید ولی آقایون شیردل ترن! چون بیشتر خرج میکنن:)) 

امیدوارم زودی شما هم شیردل شین :)))

پاسخ:
سپاس:))
۰۳ آذر ۹۹ ، ۲۳:۲۲ یه کاکتوس

حالا تو خونه ما وقتایی هم که تلویزیون خاموشه، داداش کوچیکم هی این جمله رو میگه (استیکر کوبیدن کف دست به پیشانی)

پاسخ:
کدوم جمله رو؟
درود بر شما استاد!....... من نمی دونم چه فلسفه ایه که هیچ وقت بر اتمام کتابایی که سبک وزنن و ورقای کاهی طور دارن؛ فائق نمیام:( حتی یادمه دفترچه های آزمون های آزمایشی هم اگه رو اوراق این مدلی چاپ میشدن؛ من به سوال 269 و 270 شون نمی رسیدم:((((..... امیدوارم شما موفق بشین این کتابو کامل بخونید:) ....... بایا! تکرار که خوبه در تبلیغات؛ از تکنیک های اقناع مخاطبه؛ سیامک انصاری هم تو این چند هفته ی اخیر سریال 021 رو داشته؛ مردم بیشتر میپذیرنش:) جالبه سامانه ی پیامکی بایا هم 1000021 إ ؛ اون لبخند ژکوندش هم هنگام بیان سامانه پیامکی باعث میشه بیشتر بین سریال کذایی و اسمش و شماره سامانه ارتباط ذهنی برقرار بشه شاید:) البته با وجود اینکه ما ملت شریف ایران، اندکی لجاجت ذاتی داریم؛ اما علی الظاهر خیلی هم بد نشده واسه ی بایا! از اونجا که مشت نمونه ی خرواره عرض می کنم! همین پدر من دیروز تا حالا چند بار به من گفتن سایتشو نگاه کن؛ ببین چطوره! ( با وجود اینکه پدرم به جهت نوع محصولاتشون اصولا به خرید و فروش اینترنتی اعتقادی نداشتن هیچ وقت) ........ ولی جدای از بایا، تیزری که دو هفته ای هست توجهمو جلب کرده و انگار معمای لاینحله ، اونیه که مجموعه ایه و کمتر از یه دقیقس؛ هر بار هم نمونه ای از اقشار ملت رو نشون میده با یه موسیقی متن یکسان و آخرش هم تو افق یکی از حروف الفبا! نمایان میشه:/ واقعا ذهنمو درگیر کرده!
پاسخ:
درود خدا بر شما!..ممنون..روزی نیم ساعت برنامه ریزی کنید..مطمئن بشید تموم میشه..پس شما دختر حاجی هستید! از اون 4 درصدی ها که ساعت 12 ظهر از خواب بلند میشن و با ماشین باباشون میرن تو خیابون دور دور:)

4 درصدی های واقعی، تو این شرایط از 9 شب تا 4 صبح میرن دور دور:) ما ها همون هفت صبح، میریم در خونه رو باز می کنیم، یه نگاه به چپ، یه نگاه به راست؛ در خونه رو می بندیم میایم داخل :-(

پاسخ:
هفت صبح می‌رید خونه؟ مگر شب کارید؟ 

منم تلوزیون و روشن نمیکنم مگر بخوام شبکه تماشا سریال آنشرلی ببینم😅😅😅

تصویر جالب بود😅

من تو تایم استراحتم تو شرکت کتاب میخونم 

اوایل میترسیدم فکر کنن خودنماییه!ولی برام اهمیتی نداره غرق دنیای خودمم...

چون کلا وقتم و تو شرکتم برای اون یه ساعت استراحتم هرروز یه برنامه خاص دارم

پاسخ:
پشت سرتون نگن کار نمیکنه و فقط کتاب میخونه؟ 

یه ساعت تایم ناهار داریم

باید برای تایم ناهارم برنامه بچینم

پاسخ:
خیلی هم عالی
البته که نه:))))) منظورم اینه که من به عنوان یک 96 درصدی، تفریحم اینه که در خونه رو از داخل:) باز کنم؛ کوچه رو نگاه کنم و با ذوق ناشی از این تفریح پر بار به داخل خانه رجعت نمایم:(
پاسخ:
عجب کار سختی..اداره تون ستودنیه:)
۰۵ آذر ۹۹ ، ۱۵:۳۹ ملکه بانو

برتری خفیف یکی از بهترین کتاباییه که خوندم

پاسخ:
ممنون که تایید کردید

امروز نهج البلاغه میخوندم یه گوشه از حیاط شرکت همکارام از دور التماس دعا میگفتن گفتم دعا نمیخونم!

کنجکاو شدن اومدن سمتم گفتم نهج البلاغه ست خندیدن😅

فقط فشار شرکت و حکمت های امیرالمومنین میتونه بشوره ببره....

جالبیشم اینه یکی دیگه از همکارام نشست کنارم و براش میخوندم و لذت میبرد

باهم راجبش حرف میزدیم راجب اون حکمت جالب بود در کل

پاسخ:
مطمئنید اونجا شرکته؟ :))) 

یکی از شرکتای معتبره😅😅هزارنفریم😅

قطعات ایران خودرو و سایپا رو میزنیم

 

 

پاسخ:
خدا به داد مشتریان سایپا و ایرانخودرو برسه:)

بخدا.....

 

پاسخ:
:)
۱۴ آذر ۹۹ ، ۱۰:۲۹ یه کاکتوس

همین جمله "سلام من سیامک انصاری هستم..."

پاسخ:
آهااااان.....اوکی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">