نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

*/ سعی کن آنقدر کامل باشی که بزرگترین تنبیه تو برای دیگران گرفتن خودت از آنها باشد. ( پائولو کوئیلو)
*/ آرامشی که اکنون دارم،مدیون انتظاری است که دیگر از کسی ندارم(سیلویا پلات)
*/ تا باد مخالف نباشد، بادبادک بالا نمی رود!
*/میخوای واسه هدفت تلاش کنی یا میخوای یه عمر حسرت بخوری؟؟!!
*/ بندبازها درست موقع سه قدم آخر می‌میرن. چون فکر می‌کنند دیگه رسیدن و اون سه قدم رو با غرور بر‌می‌دارن.
*/ یگانه صافکار دلهای تصادفی خداست...
*/بدی بزرگ شدن اینه که دیگه زخمامون با بوس کردن خوب نمیشه!
*/ ﻗﺪﺭﺕ ﮐﻠﻤﺎﺗﺖ ﺭﺍ ﺑﺎﻻ ﺑﺒﺮ ﻧﻪ ﺻﺪﺍﯾﺖ ﺭﺍ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﺭﺷﺪ ﮔﻠﻬﺎ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﻧﻪ ﺭﻋﺪ ﻭ ﺑﺮﻕ !
*/برای قایق های بی حرکت، موج ها تصمیم می گیرند..
*/به ما گفتن یک‌بار بیشتر زندگی نمی‌کنی، ما هم پاشدیم، جمع کردیم و رفتیم که زندگی کنیم، نگو همین پاشدن، جمع کردن و رفتن خودِ زندگی بود!
*/انسان مدام باید مشغول کار باشد. سازندگی کند، وگرنه از درون پوک می شود. و بیکاری بدتر از تنهایی است. آدم بیکار در جمع هم تنهاست ...

محبوب ترین مطالب

آخرین دستاوردهای دانشجوی عزیزم (2)

دوشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۷، ۰۵:۳۷ ب.ظ

با آخرین دستاوردهای دانشجوی عزیزم در چند پست قبل، آشنا شدید...

برای اینکه از تازه ترین و آخرین یافته‌ها ودستاوردهای دانشجوی عزیز،خوشگل و دوست داشتنیِ من(لازمه بازم تاکید کنم ایشون آقا هستن یا لازم نیست؟!!!!) محروم نمونید، عکسهایی از مدار و نتایج خروجی مدارش رو براتون میذارم....البته نمیدونم چرا کجکی از اسیلوسکوپ عکس گرفته؟ شاید شرایط نامناسبی داشته موقع عکس گرفتن!(ناگفته نماند بسیار پسر مودب، بااخلاق و سخت کوشی هست ایشون..)

قابل ذکره ایشون در دو هفته اخیر، به‌کوب(یعنی پتکوب پتکوب پتکوب:))) مدار پروژه اشو بسته و به دلیل زیق؟ ظیغ؟ ضیق؟ ضیغ؟ زیغ؟وقت!! (اَه، اعصابم خورد شد! آخه ما تو زبان فارسی چند تا "ز" میخوایم؟!! چیمون درسته که حالا 4 تا ز داشته باشیم؟! والّا!)  مجبور بودن حول حولکی؟ هول هولکی؟(لا اله الا الله!:)) پروژه شونو تحویل بدن...

مدار خوبی بسته ولی خیلی مدارش قیافه نداره، لذا؟ لظا؟(ای بابا؟ وسواسی شدیم رفت:)) مدار چندان فشنی از کار در نیومده و شکل موجهاش فعلا تو مایه‌های شیش و هشت، نوسان میکنه!، بهش گفته بودم مدارش باید، اول از همه پاتیناژ، بعد نشد تانگو، دست آخر هندی یا عربی نوسان کنه! که متاسفانه شد همین چیزی که ملاحظه میفرمایید، نمره اشم شده هفده و نیم! شما نظری، پیشنهادی چیزی ندارید؟ ضمنا شیرینی گرون بوده به منم شیرینی نداده!:))










نظرات  (۱۸)

بنده که از این مدار و برق و الکترونیک و... سر در نمیارم ولی دستشون درد نکنه...
حتما خیلی هم عرق جبین هم ریختن روش (:
ولی خب اگه از مدار سر در نمیاریم در عوض  در املای درست کلمات دستی بر آتش داریم:
ضیق وقت... چون از مضیقه میاد به معنی تنگا 
هول.. همون ترس و یاعجله و شتاب.. 
اگر سوالی بود در خدمتم(:

پاسخ:
دست شماهم درد نکنه که تشویقش کردید
نه اتفاقا بعید میدونم عرق جبین ریخته باشه. مگراون روز که حیونک مجبور شد کلی بیاد محلکارم برای نمرش
بله ما هم استفاده میکنیم از اطلاعات خوبتون البته اینجور نیس که من املای درست این کلماتو ندونم. بیشتر برای طنز مینویسم که دوستان خسته نشن
حال بگید انزجار درسته یا انضجار
مضطر درسته مظطر؟
خب خب
احساااان خان لازمه من الان بگم باز سر در نمیارم ازین؟؟
چی چی هست؟دو تا سیم و اینایه دیگه
پاسخ:
نه لزومی نداره قبلا گفتید گمونم منم توضیح دادم

آره همون دو تا سیم و اینایه:)))
نوسان عربی و میشه تصور کرد،ولی بقیشو نمیشه:||
پاسخ:
باور کنید بقیشم میشه. کاری نداره که:)))
بله بنده هم محض مزاح و خنده عرض کردم!!! 
قصد جسارت به استاد گرام رو نداشتیم... (:
خب اینو که همه میدونن انضجار درسته به معنی نفرت و مظطر هم همون کسی که در تنگا قرار داره.. 
((:
بازم سوالی هست؟؟
پاسخ:
خواهش میکنم این حرفا چیه
ضمنا گرام صحیح نیست....مضطر هم گمونم با این املا صحیحه نه مظطر!:))
سوال مهم اینه که دلار هفته بعد میره تو کدوم کانال؟
۰۹ مهر ۹۷ ، ۲۰:۴۴ chefft.blog.ir 💞💕
چرا فقط کار این دانشجو رو نشون میدین؟ بقیه چی پس😧
پاسخ:
من یه دانشجو بیشتر ندارم که با من پروژه داره! پروژه رو معمولا به اساتید نور چشمی میدن!!! به همه نمیدن..همین یکی هم با پنجول از زیر دندونشون کشیدم! والا نمیدادن! چون زحمت پروژه کمتره  و معمولا اساتید وقت نمیذارن..ولی من وقت میذارم ولی بهم پروژه نمیدن یا اگه بدن به زور میدن!!!
۰۹ مهر ۹۷ ، ۲۰:۴۸ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام.
مدار که کلا قشنگه ( من کلا برق دوست)
از ظاهر مدار که میشه گفت میشد بهتر از این هم ساخته بشه.
ولی یه سوال این مدار الآن دقیقا چیکار انجام میده؟؟؟ فیلتره؟؟؟یکسو سازه؟؟ تقویت کننده اس؟؟ چیه؟؟
پاسخ:
سلام
مدارش نازه..مامانه
بله گفتم که ..پی سی بی میزد نازتر از اینم میشد
یه مدار تولید برست هست...
۰۹ مهر ۹۷ ، ۲۱:۳۴ chefft.blog.ir 💞💕
من فک کردم دانشجو دکترا هستین
گویا هیات علمی می باشید
پاسخ:
بودن یا نبودن...مسئله این است..مهم اینه که آدم خوبی باشم...بقیه اش چه اهمیتی داره؟
۰۹ مهر ۹۷ ، ۲۱:۴۲ chefft.blog.ir 💞💕
درسته
اگه نمره بدین و سوال راحت طرح کنین آدم خوبی هستین😊😁

پاسخ:
دانشجو رو خدا افریده برای انداختن..غیر اینه؟؟؟
بله مشخصه که مضطر به معنای پریشان و تنگدست درسته نه مظطر... و انزجار درسته نه انضجار
فک میکردم این شوخی به این گل درشتی رو دیگه... 
راستی غلط انضجار رو تصحیح نکردینااااا
دلار که همین الانم حسابی از خجالت افرادی که خریدنش ۱۸ به هوای سود ولی الان ۱۲ هم ازشون نمیخرن دراومده خدا رو شکر!! 
پاسخ:
شوخی بود؟ من خیال کردم دارید املای صحیح رو میگید
مضطر رو که احیانا از دستتون در رفت ..ولی اعتراف میکنم شک کردم که انزجار درسته یا انضجار؟
البته الان سرچ کردم...یه راه چک کردن که شاید بهتر از من بدونید سرچ با گوگله
زجر  رو سرچ کردم 2,240,000 تا نتیجه سرچ اومد...ولی با ضجر سرچ کردم کلا 360,000 تا..یعنی زجر درسته!
خداکنه بشه 1000 تومن!:)
۰۹ مهر ۹۷ ، ۲۱:۵۴ chefft.blog.ir 💞💕
بله
 استادم آفریده شده برای اینکه دانشجو رو نگه داره نیفته
پاسخ:
دانشجو اینقدر باید درس بخونه که اگر استاد خودشو بکشه که دانشجو رو بندازه، موفق نشه و دانشجو نیفته!
۰۹ مهر ۹۷ ، ۲۲:۱۲ chefft.blog.ir 💞💕
یه استادی داشتیم همه رو الکی مینداخت که بری پیشش التماس، بعد پاس کنه
همه بچه ها رفتن پیشش التماس و پاس شدن، ولی من نرفتم، خودش پاس کرد با نمره ی خیلی بالا

پاسخ:
کار خوبی کردید
استادتونم کار خوبی نمیکرد
من دیگه واقعا نمیدونم شما چیو دارید جدی میگین چیو‌شوخی؟؟؟
ولی اینو‌میدونم که مضطر املای زیاد سختی نداره که بخوام سرچ بزنم... دیگه تلفن اضطراری رو که هممون تا حالا صدبار خوندیم.. 
من توی جواب دوم واقعا قصدم شوخی بود و چیزی هم از دستم در نرفت جناب استاد
پاسخ:
منم دارم یواش یواش گیج میشم!


بله قبول کردم. اصلا چه اهمیتی داره
در نگارش و املا صحیح شما من که شک ندارم
به به چه مدار قشنگی... آدم میگه ساعت ها بهش خیره شه و چشم ازش برنداره... اصلا کمالات می باره از این مدار... چه هوش سرشاری داشته سازنده ش... نخبه ی به تمام معنا... ایولا داره این بشر... آقا بود دیگه نه؟ :)) احیانا قصد نداره واسه ادامه تحصیل بره کره؟ من مترجم و همراه خوبی هستمااا :)) 
فرمودین اسمش چیه؟؟ :))) چند سالش بود اونوقت؟! از این ور میخونم از اون ور هی یادم میره :))))))))
پاسخ:
آهان.... گیرتون آوردم
اصلا این دو تا پست رو مخصوص شما زده بودم که خودتون بیایید به دانشجوی من اظهار لطف کنید...
دانشجوی من دو سال از شما کوچیک تره و فعلا قصد ازدواج نداره و تازشم یه دوست دختر خوشگل داره به اسم آناهیتا!
شما تو همون کانال کره ای تلاش کنید.اینا بدردتون نمیخورن:)))


اجازه بدین من از خودم دفاع کنم :)
چه ایرادی داره اصلا ابراز علاقه از طرف دختر باشه؟! :))
سن که فقط یه عدده، مثلا همین دوست کره ایمون cha eun woo از من 7 سالی کوچیکتره :) خب مهم تفاهمه که الحمدا... ما داریم :))
پاسخ:
بفرمایید دفاع کنید فقط حمله نکنید چون هافبکمون نیومده!
هیچ اشکالی نداره...اتفاقا سورپرایزش بیشتره!:)
هقت سال؟؟؟؟ چطور متوجه شدید تفاهم دارید؟ پس دانشجومو نگه میدارم برای روز مبادا
اگه همه ی آقایون به دید سورپرایز به این ابراز علاقه نگاه میکردن که وضع جامعه الان این نبود!!
واسه دانشجوتون بهتر از من پیدا نمیکنین... بیاین در حقش استادی کنین و براش آستین بالا بزنین :))
پاسخ:
دید من همینه..به همین خاطر هر خانمی که بمن پیشنهاد ازدواج میده سرزنشش نمیکنم
شما ندیده عاشقش شدید؟ اول عکستونو بدید من بهش نشون بدم ببینم آقا داماد می پسنده شما رو یا نه؟

سلام 
Zighe vaght درسته :))))
جناب دکتر من میخوام زبان انگلیسیم قوی بشه شما پیشنهادی دارید بفرمایید لطفا!کلاس نمیتونم برم کتابی که خودم بتونم بخونم و نتیجه بگیرم 
پاسخ:
سلام
بله دقیقا:)
متاسفانه راهی جز کلاس نیست...مداومت و تمرین که اونم تو کلاس شکل میگیره نه جای دیگه
به هر نحوی شده برید کلاس...اشتباه منو نکنید...زبان حتما کلاس میخواد..حتما حتما
چقد پیشنهاد داشتین که اینقد ریلکس حرفشو میزنین؟؟! :)) من اسم خواستگار هم میاد یه سکته رد میکنم چه برسه یکی بهم پیشنهاد بده... :)))))
چرا اول اون باید منو ببینه؟؟ کار خوبی نیست که دیدار یه طرفه باشه، یعنی از آدم های تحصیل کرده این کار بعیده! خوشم میاد که کُره ای ها از این کارا ندارن! زشت هم باشن تماس تصویری برقرار میکنن که همزمان همو ببینن... این کارای بچگانه فقط مال ما ایرانیاس! بعد میگن چرا بهمون میگین جهان سوم! ما از آخر اولیم :)))
پاسخ:
فوق تصور....زیاد...اصلا قابل شمارش نیست....البته شما هم کلی گفتید پیشنهاد نگفتید دقیقا چه پیشنهادی!
خب پس زحمت بکشید بعد محرم صفر با یه دسته گل و دو تا جعبه سه کیلویی قرابیه(یکی از جعبه ها مال منه که معامله رو جوش دادم:)) بیایید تهران، منم باید تو جلسه خواستگاری باشم به اتفاق شما و پدر و مادرتون و بنده بریم خواستگاری دانشجوی خوش تیپ من.....فقط اونجا جلسه اول حرفی از مهر و شیر بها نزنید که رسمشون نیست...ضمنا پماد سوختگی هم همراهتون بیارید که اگر احیانا دانشجوم اومد چایی پخش کنه و نوبت شما که شما محو جمال احتمالی شما(از دید ایشون)و ریخت رو پای شما پاتون خیلی نسوزه و با پماد التیام پیدا کنه چون دانشجوی من خیلی کار خونه بلد نیست!:)
چرا بعد از محرم و صفر؟! در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست :))
من اگه بیام با شیرینی "نوقا" میام که سوغات تبریزه :)) راستی ما تو رسممون شیربها نیست!! نهایت بحث همون مهریه رو پیش بکشم :)) اگه دانشجوی شما به اون خوشتیپی باشه که بتونه دل منو ببره :) ازش هرچه رسد نکوست... حتی اگه سوختن باشه :))))))
پاسخ:
همین فردا بلند شو بیا خوبه؟
شیرینی قرابیه منو بیار هر چه خواستی برای اون ببری مشکلی نیست:)
شیر بها هم صحبت میکنیم..من یکم حق کنفرانس میگیرم براتون جللسه رو اداره میکنم غمت نباشه
دانشجوهام همه خوش تیپن.....پس بگم سینی چی رو کامل بریزه روتون!:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">