نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

*/ سعی کن آنقدر کامل باشی که بزرگترین تنبیه تو برای دیگران گرفتن خودت از آنها باشد. ( پائولو کوئیلو)
*/ آرامشی که اکنون دارم،مدیون انتظاری است که دیگر از کسی ندارم(سیلویا پلات)
*/ تا باد مخالف نباشد، بادبادک بالا نمی رود!
*/میخوای واسه هدفت تلاش کنی یا میخوای یه عمر حسرت بخوری؟؟!!
*/ بندبازها درست موقع سه قدم آخر می‌میرن. چون فکر می‌کنند دیگه رسیدن و اون سه قدم رو با غرور بر‌می‌دارن.
*/ یگانه صافکار دلهای تصادفی خداست...
*/بدی بزرگ شدن اینه که دیگه زخمامون با بوس کردن خوب نمیشه!
*/ ﻗﺪﺭﺕ ﮐﻠﻤﺎﺗﺖ ﺭﺍ ﺑﺎﻻ ﺑﺒﺮ ﻧﻪ ﺻﺪﺍﯾﺖ ﺭﺍ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﺭﺷﺪ ﮔﻠﻬﺎ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﻧﻪ ﺭﻋﺪ ﻭ ﺑﺮﻕ !
*/برای قایق های بی حرکت، موج ها تصمیم می گیرند..
*/به ما گفتن یک‌بار بیشتر زندگی نمی‌کنی، ما هم پاشدیم، جمع کردیم و رفتیم که زندگی کنیم، نگو همین پاشدن، جمع کردن و رفتن خودِ زندگی بود!
*/انسان مدام باید مشغول کار باشد. سازندگی کند، وگرنه از درون پوک می شود. و بیکاری بدتر از تنهایی است. آدم بیکار در جمع هم تنهاست ...

محبوب ترین مطالب

جز ناخن انگشت من

سه شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۹، ۰۸:۴۸ ب.ظ

چند ماه پیش تو کرونا رفتم میدون حسن آباد و ترسون لرزون از ابتلا به کرون یه دریل نو خریدم.. البته دیجی کالا رو کامل گشته بودم و میدونستم این جنسی نیست که بشه از دیجی کالا خرید. خوشبختانه همونی که دوست داشتم گیرم اومد. مدتیه بیشتر برای تعمیرات خونه وقت میذارم. کار به جایی رسیده که از قلع کش و روغن لحیم گرفته تا قلمو و تینر و رنگ و هر چی که برای حداقل تعمیرات لوازم خونه یا لوازم الکترونیکی و الکتریکی لازمه رو از دیجی خریدم و به همه چی خودمو مجهز کردم. پریشب البته گچکاری داشتم! یه تیکه از دیوار رنگ شده ریخته بود. یکسال بود میخواستم درست کنم. دوست نداشتم به کسی رو بزنم  یکم گچ بگیرم یا برم مصالح فروشی. دیدم دیجی کالا گچ و سیمان هم داره! معطلش نکردم و زدم تو سبد. دمش گرم دیجی کالا رو. اگر مثل بازی‌ها جون اضافی هم داشت خوب بود. خلاصه که هر وقت تو شبیه سازی گیر میکنم میزنم تو کار تعمیرات. امیدوارم با همین کارا زمستونو سر بکنم. راستی لوازم معرق کاری رو هم گرفتم اگر وقت کنم بزنم تو کار نجاری عالی میشه. البته خیلی آماتورم و می‌ترسم دستمو صدمه بزنم. ولی کار حال خوب کنی باشه بنظرم. شاید مثل خطاطی باشه که من پشتکار زیادی داشتم اونقدر که جای قلم رو انگشتام می‌افتاد. اگر حوصله تعمیر موبایل و ماشین رو هم داشتم خیلی خوب میشد!  آخه برای چی من اینا رو برای شما تعریف میکنم؟ 

موافقین ۲۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۱۱

نظرات  (۹)

ماشاءالله به شما.

گچ و سیمان و دیجی کالا!...:)))))))

هیچ وقت برای خط نوشتن دیر نیست( یه بار قبلا پیشنهاد کرده بودم ولی نمی‌دونستم خط مینوشتین و با خوندن پست های قبل متوجه شدم) خط زیبایی دارید، حیفه که دنبال نکنید. الان کلاسا مجازی هم هست میتونید از فرصت استفاده کنید:) و مهمتر اینکه به قول خودتون حال خوب کنه.

پاسخ:
واقعا داره:)
من زمانی که خط مینوشتم دیگه گذشته و تا نزدیکیای درجه ممتاز هم رفتم..البته مدرکشو نگرفتم..الان دیگه خیلی خطم افت کرده
بله واقعا حال آدمو خوب میکنه
۱۱ آذر ۹۹ ، ۲۱:۲۴ فاطمه ‌‌‌‌

که انگیزه بگیریم ما هم بریم تو کار گچ‌کاری؟

پاسخ:
شما خیلی وقته تو کار گچ کاری هستید خودتون خبر ندارید:)
۱۱ آذر ۹۹ ، ۲۱:۳۰ سَیِّده ...

برای این تعریف میکنین که ما درس بگیریم شاید ...🙄

 

وسط حجم عظیمی از بی حوصلگی تاپیکتونو به این امید که بهم انگیزه برای تلاش بده باز کردم و حالا نمیدونم اصلا ربطی داشته یا نه ولی من با خوندن هرجمله سعی کردم به خودم تلقین کنم که اینا یعنی بهونه رو بذارم کنار پاشم کارامو برسم 😐 :))))

حتی اگه شما نخواین نکته عبرت آمیز بگید هم من تبدیل به نکته میکنم ✋🏻

پاسخ:
شاید....ولی ما کی باشیم به بقیه درس بدیم

خدا رو شکر باز کسی هست که با سو استفاده از وبلاگ من به کاراش برسه!:)
۱۱ آذر ۹۹ ، ۲۳:۱۲ پشمآلِ پشمآلو

حالا تو زمینه فنی شما علاقه داری .. من تو زمینه هنری

اصن ادم کار دست خودش ک هس یه حس دیگه داره 

خیلی خوبه تو هرچیزی ی سر رشته پیدا کنین

پاسخ:
خیلی هم خوب...خیلی هم عالی
الان دیگه برای من وقت هنر نیست..وقت گچکاریه:)

۱۱ آذر ۹۹ ، ۲۳:۱۸ تسنیم ‌‌

ببینید شاید یه پشت‌خاران هم داشته باشه دیجی کالا!


راستی شعر اصلیشم مال سعدیه:

به غمخوارگی جز سرانگشت من/نخارد کس اندر جهان پشت من

پاسخ:
اگر داشت که خیلی خوب بود:)

حضرت حافظ..خدایش بیامرزاد
۱۲ آذر ۹۹ ، ۱۳:۵۶ علیـــــ ََ

نمیدونستم دیجی کالا گچ و سیمان هم داره :|

مثلا طرف یه کیسه گچ رو کرده تو کارتن دیجی اورده در خونتون :D

پاسخ:
تازه چیزای دیگه هم داره:)

نه ولی به اندازه یکی دو کیلو که کار آدمو راه بندازه...شما برای یه گونه گچ میتونی 15 تا 2 کیلویی سفارش بدی..ولی فکر کنم مامور دیجی کالا که میاره فحش بده!:)

واقعاً دیجی‌کالا مصالح ساختمونی داره؟ (ایموجی چشمان ورقلمبیده)

من هم مدتیه می‌خوام شیر آب دستشویی رو درست کنم ولی حالش نیست. :(

پاسخ:
بله ..این که چیزی نیست
اگر شیر تون نو هست زنگ بزنید نمایندگی..من شیر اهرمی راسان داشتم ضمانت 5 ساله داشت...نمایدنگی بدون هزینه اومد درستش کرد...
ولی اگر نیست فکر کنم شیر و تجهیزاتشو هم داشته باشه

جمله آخر رو خیلی دوست داشتم. فقط از یه آدم درونگرا برون میاد!

پاسخ:
این جمله یادگاری یه دوسته تو یکی از فروما...خیلی دوستش داشتم و همیشه با هم شوخی میکردیم...یادش بخیر
۱۲ آذر ۹۹ ، ۲۱:۵۳ عرفان‌‌ ‌‌‌‌

خوب خودتونو سرگرم کردین D:

تعمیرات تموم شد، ما رو هم دعوت کنین (:

پاسخ:
ممنون...البته سرگرمی زیاده...
کجا دعوت کنم؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">