نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

بگذار و بگذر

نوشته های احسان

*/ سعی کن آنقدر کامل باشی که بزرگترین تنبیه تو برای دیگران گرفتن خودت از آنها باشد. ( پائولو کوئیلو)
*/ آرامشی که اکنون دارم،مدیون انتظاری است که دیگر از کسی ندارم(سیلویا پلات)
*/ تا باد مخالف نباشد، بادبادک بالا نمی رود!
*/میخوای واسه هدفت تلاش کنی یا میخوای یه عمر حسرت بخوری؟؟!!
*/ بندبازها درست موقع سه قدم آخر می‌میرن. چون فکر می‌کنند دیگه رسیدن و اون سه قدم رو با غرور بر‌می‌دارن.
*/ یگانه صافکار دلهای تصادفی خداست...
*/بدی بزرگ شدن اینه که دیگه زخمامون با بوس کردن خوب نمیشه!
*/ ﻗﺪﺭﺕ ﮐﻠﻤﺎﺗﺖ ﺭﺍ ﺑﺎﻻ ﺑﺒﺮ ﻧﻪ ﺻﺪﺍﯾﺖ ﺭﺍ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﺭﺷﺪ ﮔﻠﻬﺎ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﻧﻪ ﺭﻋﺪ ﻭ ﺑﺮﻕ !
*/برای قایق های بی حرکت، موج ها تصمیم می گیرند..
*/به ما گفتن یک‌بار بیشتر زندگی نمی‌کنی، ما هم پاشدیم، جمع کردیم و رفتیم که زندگی کنیم، نگو همین پاشدن، جمع کردن و رفتن خودِ زندگی بود!
*/انسان مدام باید مشغول کار باشد. سازندگی کند، وگرنه از درون پوک می شود. و بیکاری بدتر از تنهایی است. آدم بیکار در جمع هم تنهاست ...

محبوب ترین مطالب

مناجات خواجه احسان الله انصاری 2022

يكشنبه, ۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۰۳ ب.ظ

بارالها، از اینکه مناجات غرغرانه من را کریمانه میشنوی و درجا سوسکم نمیکنی تو را سپاس گویانم...

خبیرا، فلشم را به هر رایانه ای میزنم ناسزای ناجور میدهد! یک ویروسی گرفته که اصلا رایانه ای او را به عنوان فلش قبول ندارد! تو سکتورهایش را با غفران خود پاک و منزه فرما...

رحیما، اهل خانه جملگی ویروس "آق غلامرضا" یا همان آنفلونزای ملعون گرفته اند... و من با جمعی بیمار مانده ام چه کنم با شلغم کیلویی 28 هزارتومان! یک سیر چای کوهی 28 هزارتومان، 100 گرم یا 50 گرم نشاسته و کمی هم گل ختمی با کلی داروی تجویزی پارسی و فرنگی از یک پزشک متخصص...طبیبا تو خود بیماران ما شفا عنایت فرما...

غفارا، امروز به عنوان داور یک پروژه، پروژه ای تکراری را هوا کردم و سیبیل مدیرپروژه را دود دادم!...تو خود میدانی که من با کسی سر این مسایل مطایبه ندارم...اگر خطایی از من سر زده تو آن خطا را به جرائم قبلی ام افزون مکن..

کریما، دیگر تو خود بهتر از من از تعداد صفرهای قیمت تویوتای محبوبم با خبری و از ناتوانی و کهولت اسب سفید چلاقم آگاهی، با این همه ویروس دیگر باید دیوار آمال و آرزوها کوتاه کنم...فکر مادیان مشکی از سر برون کرده با همین اسب پیر بسوزم و بسازم و راضی باشم به سرنوشت محتوم و روزیِ آراسته به یارانه...

شفیقا، تو را سپاس میگویم بخاطر همه داده ها و نداده هایت، از همین وبلاگک بیان گرفته که هنوز هست و نفس ممدّ حیاتی که یکتایش میرود و دوتایش برمیگردد...روزی رسان تویی...شافی و حکیم تویی...روزگار سختی است ولی با تو سختی ها آسان است....

 

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۰۱/۰۸/۰۱

نظرات  (۱۶)

۰۱ آبان ۰۱ ، ۲۲:۰۸ آقای همکار

نشاسته و گل ختمی به چه دردی میخوره؟

پاسخ:
به درد همین آق غلامرضا(آنفلونزا)
۰۱ آبان ۰۱ ، ۲۲:۱۴ آقای همکار

اون رو که متوجه شدم‌ . منظورم طریقه مصرفش بود.

پاسخ:
بذار برم بپرسم الان میام میگم

چه جالب ما به آنفلوانزا میگیم عاموغلامرضا... فک نمیکردم کس دیگه ای هم همچین چیزی بگه:))

پاسخ:
ما خیلی وقته که میگیم:)
۰۱ آبان ۰۱ ، ۲۲:۲۰ آقای همکار

اگر نمیدونی نمیخواد‌ . گفتم اگر میدونی بگی

پاسخ:
الان میدونم
نشاسته رو وبا آب جوش یا شیر گرم  استفاده کنید برای گلودرد بد نیست
گل ختمی رو هم با چای کوهی دم کنید مثل چایی استفاده بکنید
خوب هم نشدید تقصیر ما نیست:)
۰۱ آبان ۰۱ ، ۲۲:۲۶ آقای همکار

درود بر شما

لطف فرمودید 

پاسخ:
خواهش میکنم

و خداوند لبخند می‌زند 

پاسخ:
عه شهرام...از اینطرفا:)
خدا کنه همینجور باشه

فارغ از همه‌ی درد دلاتون با خدا جان، ان‌شاءالله سلامتی و عافیت نصیب اهل خونواده بشه... 

 

پاسخ:
خیلی ممنون از دعای خوبتون...
برای شما و خانواده محترم هم سلامتی و عافیتی و موفقیت و شادکامی آرزومندم (یکم شبیه این پیامکای کلیشه ای شد:))

ممنون که ما رو شاد می‌نمایید:) 

و البته آخرش دوباره غمگین شدیم:)))(به خاطر آهنگ)

ان شاء الله هر چه زودتر حالشون خوب بشه.

پاسخ:
خواهش میکنم ولی تو مناجات نامه معمولا غر میزنن شما چطور شاد شدید؟:)
آهنگش غمگینه؟ ببخشید حواسم نبود
ممنونم..امیدوارم همیشه حال دلتون خوب باشه و سلامت باشید

شهرام :|

پاسخ:
:) 

ما هم تو خونه به آنفلانزا میگیم اقا غلامرضا ... فکر کردم ابداعی خودمونه😐

پاسخ:
چه خوب همه میشناسن این آق غلومرضا رو....نه همه میگن:)

بیان از هر دو نفسی که میره، یکیش برمیگرده 😅

پاسخ:
مگر غیر از اینه
۰۴ آبان ۰۱ ، ۱۱:۵۳ متانویا ...

برای فلش، موبایل هم نمیخونه محتویاتشو؟ اگه با موبایل بتونید بازش کنید کسپرکی ویروس کش موبایل داره خیلیم خوبه. 

ان شاء الله زودتر خانواده‌تون خوب شن، از سال دیگه به نظرم واکسن آنفولانزا بزنید خیلی خوبه من هر سال هفته دوم یا سوم شهریور (معمولا سوم) میرم واکسنشو میزنم و خب تا حالا آنفولانزا نگرفتم شکر خدا. 

ان شاء الله حال اقتصاد مریض کشور هم خوب میشه ماشینا ارزون میشن بهتر از اون مادیان مشکی رو میتونید بخرید. 

پاسخ:
دیگه تست  نکردم.....این ویروس کش روسی رو قبولش دارم البته من خیلی وقت پیش رو پی سی ازش استفاده میکردم قبل نود 32 (همین الان که اسمشو میارم میترسم از من یوزرنیم و کی خواد برای آپدیت!)
ولی از بس فلشو کار داشتم زودی زدم فرمت کردم..الان یادم میاد چه فایلایی داشتم رو فلشم انگشتامو گاز میگیرم!
ممنون از لطف شما..شکر خدا من هنوز آنفلونزا نگرفتم ولی پیشنهاد خوبیه..ما که این همه واکسن زدیم اینم روش:) از هر میکروبی یه نمونه داریم تو بدنمون:)
به امید خدا....هر چند بعید میدونم....ولی امیدوارم

تو شرایطی که هرچی میدویم نمیرسیم باید هم یه نگاه به سمت خدا کرد و سپرد به خودش.!

پاسخ:
والا خیلی نگاه کردیم خودش گفت دیگه بسه اینقدر نگاه کردی:) همینیه که هست:) ولی گذشته از شوخی حق باشماست..
۰۵ آبان ۰۱ ، ۱۳:۳۸ متانویا ...

وای مرسی باعث شدین بخندم از دیروز اخمام تو هم بود. :(

آره نود خیلی رو مخه من با اینکه خیلی اسکروچم و بابتش پول داده بودم نتونستم تحملش کنم :)) زودتر از تموم شدن زمانش حذفش کردم و رفتم سراغ کسپرکی دوباره :))

دقیقا ما که کلی واکسن زدیم از بچگی دیگه یه واکسن بیشتر اتفاقی نمیفته.

امید عالیه. :)

پاسخ:
خواهش میکنم..خدا رو شکر:)
من جدیدا روی PC آنتی ویروس AVG نصب کردم از soft98.ir..محصول جمهوری چک هست...یوزرنیم و کی هم نیمخواد خودش آپدیت میشه
یه ویروس یابی کردم یه تروجان تشخیص داد و پاکش کرد که احتمالا همون فلش منو به فنا داده بود

۰۵ آبان ۰۱ ، ۱۳:۵۵ متانویا ...

مرسی چه خوبه پس این بار کسپرکیم تموم شد میر سراغ اینی که گفتین بازم ممنون

پاسخ:
خواهش میکنم 
حافظه های مجازیتان مصون از ویروس باد:)
۰۵ آبان ۰۱ ، ۱۴:۱۳ متانویا ...

مرسی به همچنین

پاسخ:
واثعا نمیدونم جواب " مرسی به همچنین" چی میشه؟:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">