دشواری انتخاب استاد احسان...
امروز باید نمرات رو اعلام کنم..از دو تا کلاس چهل و خورده ای، ۳۵ نفر امتحان دادن از این ۳۵ نفر، ۹ نفر تو آمپاس هستن! یعنی میفتن!
الان دقیقا رو لبه تیغ هستم!!! چکار کنم؟ شما بودید چکار میکردید؟ این یه مورد رو میخوام مخاطبای عزیز وبلاگم نظر بدن(تا ساعت ۱۲ امروز)..اصلا هر چی شما بگید:
صحنه یک: به مصلحت کره زمین و هستی و عالم وجود فکر میکنم...ما مهندسای سطح بالا و باسواد میخوایم..بخشش لازم نیست، اعدامش کنید!....از دم بدون هیچ ملاحظه ای همه رو با همون نمره خودشون ببینم و اون ۹ نفر رو بندازم..بدون هیچ ملاحظه ای....از دیسیپلین استادی برخوردار میشم..وجدانم راحته که کسی که برای درس زحمت نکشیده الکی پاس نمیکنه...اون دانشجوی افتاده یک ترم میفته و دیگه به خودش اجازه نمیده تو بقیه مراحل زندگی فکر عبث کنه که بدون زحمت میتونه موفقیتی رو کسب کنه..هانیه و علی هم ترم بعد بازم میان میشینن سر همین کلاس!
صحنه دو: به تحریم ها و مشکلات این روزه جوونا توجه کنم...از سال دیگه روزانه به هر نفر فقط یه لیتر بنزین میدن! گوشت شده کیلویی ۱۰۰ هزار تومن...شبکه های اجتماعی تمرکز رو از همه گرفته! جوونا مشکل دارن..شهریه هم باید بدن دانشجوها...عفو اسلامی بزنم...همه رو ده بدم بعد اونایی که ۱۰ شدن رو نمره شونو ببرم رو نمودار...همه راضی از چسب رازی..به همه سه چهار نمره بدم......دانشجوی با نمره ۰/۶ رو نمره بدم چه اونی که نخونده چه اونی که خونده منتهی اونی که خونده نمره اش بالاتر بشه..اینطوری روح عمه های عزیزم هم در آرامش خواهد بود و بقیه امواتم هم مشمول دعا واقع میشن!:)
خیلی تصمیم سختی شده برام..قبلنا اینقدر سخت نبود...کمکم کنید:
یکی از دانشجوهام دیشب پیام داده: سلام استاد شبتون بخیر از نمره ام معلومه که واقعا اوضاعم چطوریه. میشه خواهش کنم کمکم کنید قبول بشم.اگه ترجمه یا پروژه بگین انجام میدم. این خانم از دیشب هم عکس پروفایل تلگرامشو عوض کرده و عکس خودشو در حالی که پشت یه بنز در حال رانندگیه گذاشته!! یعنی منظورش چیه؟ خداپیش من تو این فازار نیستم و اصلا معنی اینکارا رو نمی فهمم! نکنه میخواد آلکساندرا رو برام تداعی کنه؟ نه...لعنت خدا بر ابلیس!!! ابلیس دور شو!!!! من تسلیم نمیشم! من شرافتمو از سه راه نیاوردم که به این خانم ترجمه یا پروژه بدم..هیهات!!! میگم نظرتون چیه اصلا همه رو بندازم راحت مخصوصا این خانم رو!!! خدایا خودت کمکم کن: